40 uur per week werk je blijft echt genoeg tijd over voor jezelf en je eventuele gezin.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje
Werken om te leven, niet andersom
En daardoor minder 9-5 werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wordt misschien nog lager door nog meer digitalisering. Zag ik laatst wat van op tv
Freelancequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je werk vinden zonder ritme en niet hetzelfde doen
ja kan wel goed met jouw opleiding als je beetje portfolio maakt en connectiesquote:
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag heeft mijn zus pas verteld dat ze zwanger is
Flinke schok wel
Nou ja. Ligt er maar net aan wat mensen genoeg vinden hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
40 uur per week werk je blijft echt genoeg tijd over voor jezelf en je eventuele gezin.
Thuiszitten is ook maar kut, ga je alleen maar nadenken over dingen.
Nog best jong, en ze heeft haar hele leven al verteld dat ze geen kinderen wil en ze vervelend vindt. Maarja biologisch klokje hèquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man![]()
Hoezo een schok, is ze jong of verwachtte je gewoon niet
Weet niet of ik verder ga in dit vakgebied. Niet voor altijd in elk geval, zitten genoeg saaie kanten aanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kan wel goed met jouw opleiding als je beetje portfolio maakt en connecties
Mattie van mij is programmer werkt alleen nog maar thuis als freelancer nu die klaar is met zn ICT studie.quote:
Mijn ex werkte zorg precies die uren wat jij zei, ze kreeg 1600 netto incl ORT dus kan op zich wel, je moet alleen slim zijn wat Inso ook zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Ligt er maar net aan wat mensen genoeg vinden he![]()
Er zijn mensen die liever 25-32 uur per week werken en dan maar wat minder verdienen maar echt de vrije tijd willen hebben waar ze waarde aan hechten.
Maar dan mis je wel weer collega's vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ex werkte zorg precies die uren wat jij zei, ze kreeg 1600 netto incl ORT dus kan op zich wel, je moet alleen slim zijn wat Inso ook zegt.
Je kan ook webdesign doen of zo kan je gewoon thuis vanuit je luie stoel werken en tussendoor beetje koffie of thee drinken en met je vrouw praten.
Als je skills hebt in dat vakgebied kan makkelijk, alleen niet iedereen is digitaal aangelegdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En hij heeft nog met iemand adners app ontwikkeld die best redelijk loopt dus zelfs als ie niet werkt heeft ie nog wat inkomen
Klopt. Ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je skills hebt in dat vakgebied kan makkelijk, alleen niet iedereen is digitaal aangelegd
elanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je skills hebt in dat vakgebied kan makkelijk, alleen niet iedereen is digitaal aangelegd
Ja maar moet je zoals je zegt inderdaad wel skills voor hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ex werkte zorg precies die uren wat jij zei, ze kreeg 1600 netto incl ORT dus kan op zich wel, je moet alleen slim zijn wat Inso ook zegt.
Je kan ook webdesign doen of zo kan je gewoon thuis vanuit je luie stoel werken en tussendoor beetje koffie of thee drinken en met je vrouw praten.
Roep ik al maanden in Feyenoordtopic. Mensen blijven geloven in die komediant met zijn zogenaamde clubliefdequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
elan
Guidetti in gesprek met Sporting Lissabon
John Guidetti is in beeld bij Sporting Lissabon om daar de nieuwe spits te worden. Dat verklaart waarom de Zweed in de afgelopen maand amper contact heeft gezocht met de leiding van Feyenoord, die hem al geruime tijd terug een aanbod heeft gedaan. Guidetti (21) kan in Portugal mogelijk aanzienlijk meer salaris en tekengeld opstrijken dan bij Feyenoord.
Er is veel freelance werk met skills die je online kan leren waar geld in zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar moet je zoals je zegt inderdaad wel skills voor hebben![]()
Je had op jonge leeftijd gewoon ict moeten kiezen, dan zat je gebeiteld nu
Zoals?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is veel freelance werk met skills die je online kan leren waar geld in zit.
Het Feyenoord topic is de laatste tijd wel genot door klaasweetallesgodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Roep ik al maanden in Feyenoordtopic. Mensen blijven geloven in die komediant met zijn zogenaamde clubliefde
Scrummie heeft het van zijn vader gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Roep ik al maanden in Feyenoordtopic. Mensen blijven geloven in die komediant met zijn zogenaamde clubliefde
Als je geen specifieke talenten bezit gewoon naar de markt kijken en steeds het geld volgen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar moet je zoals je zegt inderdaad wel skills voor hebben![]()
Je had op jonge leeftijd gewoon ict moeten kiezen, dan zat je gebeiteld nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |