Al zijn geld stopt hij in de Johan Derksen fanclub, dus ik vind het een baas.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft al meer dan 100k winst gemaakt over zijn bet-carriere zei die volgens mij een keer. Echt bizar
Ik stuur er nog wel eentjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de beste filmpjes die ik de afgelopen maand heb gezien.
Meer van dat soort materiaal graag.
Is allang niet meer zo, al zou je 1500 netto verdienen en zij ook wat relatief laag zit kun je goed leven hebben in rijtjeshuis met een paar koters en een labrador.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.
Dat is wel bullshit jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat iemand gewoon een portie man the fuck up nodig had.
Mocht ik paar maanden niet daar posten
Ik ben sowieso skeptisch over het nut van fora om problemen echt aan te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel bullshit ja
Want in veel gevallen is dat ook gewoon zo. Al heb je er concreet niet zoveel aan natuurlijk
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niemand hoeft altijd het zelfde werk te doen
Ik wil een stuk of 4/5 kinderenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Is allang niet meer zo, al zou je 1500 netto verdienen en zij ook wat relatief laag zit kun je goed leven hebben in rijtjeshuis met een paar koters en een labrador.
Minimum loonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.
Maar de kans dat je 40 jaar loonslaaf moet worden is wel flink aanwezig
Muah die ene Deezertje kreeg juist op dit forum een voorstel om met een andere user te stappen (omdat hij nooit iemand heeft om mee te gaan). Dan kan het wel helpenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso skeptisch over het nut van fora om problemen echt aan te pakken.
Tja ligt aan de prioriteiten inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.
Maar de kans dat je 40 jaar loonslaaf moet worden is wel flink aanwezig
Vind ik wel beetjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Loonslaafleven is ook geen slecht geven of zo, mensen dramatiseren dat vaak zo
Ik wil kinderen over een jaar of 10quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ligt aan de prioriteiten inderdaad.
Sommige mensen pakken eerst een diploma die goed uitbetaald en gaan 10-15 jaar werken. Slim investeren enzo. Dan kun je echt best rustig aan doen.
Maar als je vroeg kinderen neemt wel lastig ja
Als je de juiste keuzes maakt kun je ruim uitkomen met minimum loonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje
Werken om te leven, niet andersom
Klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de juiste keuzes maakt kun je ruim uitkomen met minimum loon
Wanneer komt hij/zijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal kijken hoe ik om ga zodirect met het kind van mijn zus
Ik loop op stage nu gewoon hele week van 9 tot 5 en begint mijn keel al uit te hangen. En dat ligt niet omdat de stage zelf niet leuk is. Maar elke dag hetzelfde doen daar en hetzelfde ritme bahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Loonslaafleven is ook geen slecht geven of zo, mensen dramatiseren dat vaak zo
Moet je werk vinden zonder ritme en niet hetzelfde doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop op stage nu gewoon hele week van 9 tot 5 en begint mijn keel al uit te hangen. En dat ligt niet omdat de stage zelf niet leuk is. Maar elke dag hetzelfde doen daar en hetzelfde ritme bah
En wordt misschien nog lager door nog meer digitalisering. Zag ik laatst wat van op tvquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En vrij lage werkweken in Nederland en west-europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |