Ik gun haar dat van harte, maar ik verwacht haar vandaag online om 8 maanden hechte en officiële vriendschap te vierenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is de laatste tijd vooral bij iemand anders waar ze naast een intellectuele relatie ook een fysieke relatie mee heeft denk ik
En daar treur jij niet om, bespeur ik zoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Elan het volgende:
Al zal GGMM altijd weer zijn eigen versie brengen maar die is nu toch verbannen
Was je daar met hun dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat was gebeurt hadden wij elkaar gezien
Ik meet graag mensen bij de ziggo domequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
We zouden wel meet doen bij De Ziggo maar dat was alleen omdat zij dat vroeg en ik Jack wilde checken.
Sowieso mensen meeten daar kan gewoon, Johannes kan dit beamen
Jaquote:
Dat had een leuke meet geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat was gebeurt hadden wij elkaar gezien
Bans worden niet besproken behalve in het cyrilischquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Elan het volgende:
Al zal GGMM altijd weer zijn eigen versie brengen maar die is nu toch verbannen
sof?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn FOK! meet teller staat nog steeds op 1
Ik heb gehoord dat de cola rijkelijk vloeidequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je toen ook stiekem aan haar haar geroken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep
De enige die nog wilde meeten toen
12 bij mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben je uitgenodigd voor Groningen maar je doet een mortaxxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep
De enige die nog wilde meeten toen
Ja 2x gezienquote:
sinds wanneer ben jij een creep?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je toen ook stiekem aan haar haar geroken?
Helaas moest ik me ook begeven in de smerige krochten van de McDonalds, dus cola is niet het enige wat vloeide die dag.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de cola rijkelijk vloeide
Pardonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een creep?
Uiteraard. Geuren in je opnemen etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je toen ook stiekem aan haar haar geroken?
Een hele hoop is dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 bij mij
en nog wat mensjes op een verjaardag
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd voor Groningen maar je doet een mortaxx
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pardon
Jij moet even teruglezen voor je met dit soort beschuldigingen komt
Ik ben daarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop is dat.
[..]
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |