Door wie precies dan zullen we hem klappen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef xBubbles het volgende:
Om zeker weer afgezeken te worden? Nee bedankt.
Als een of andere kneus in een topic je afzeikt betekent dat toch niet dat wij dat ook doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef xBubbles het volgende:
Om zeker weer afgezeken te worden? Nee bedankt.
Doet er niet toe, ben er klaar meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Door wie precies dan zullen we hem klappen.
Of haar.
Was niet op jullie gerichtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een of andere kneus in een topic je afzeikt betekent dat toch niet dat wij dat ook doen?
Ik heb je foto volgens mij een paar dagen geleden voorbij zien komen en je zag er vrolijk uit
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit ook de lievelingsrepen van GGMM zijn en het deed hem erg pijn dat ik die toen op station Amersfoort gekocht had.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lievelingsrepen waren dat altijd.
Of op Sofquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké nou dan geil ik wel op samzz geen probleem hoor
Pics van samzzquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar daar koop ik nog niets voor hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, die zit gewoon in haar buik
Sof vond ik wel echt leuk tijdje maar die is echt veel te jong. We gingen wel flirten in dm, al zal ze dat altijd ontkennenquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar daar koop ik nog niets voor he
Ja, `flirten'' dat kan ze toch ook voor de grap hebben gedaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof vond ik wel echt leuk tijdje maar die is echt veel te jong. We gingen wel flirten in dm, al zal ze dat altijd ontkennen![]()
Ze weten niet eens wanneer die baby uitgerekend isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar daar koop ik nog niets voor he
Sof en ik gingen ook flirten in dmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof vond ik wel echt leuk tijdje maar die is echt veel te jong. We gingen wel flirten in dm, al zal ze dat altijd ontkennen![]()
Heb je ook geflirt met xcachet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is de laatste tijd vooral bij iemand anders waar ze naast een intellectuele relatie ook een fysieke relatie mee heeft denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn relatie met Sof is bovenal intellectueel
waar is sof
Keihard gepenetreerdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is de laatste tijd vooral bij iemand anders waar ze naast een intellectuele relatie ook een fysieke relatie mee heeft denk ik
Nee.quote:
Als dat was gebeurt hadden wij elkaar gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
We zouden wel meet doen bij De Ziggo maar dat was alleen omdat zij dat vroeg en ik Jack wilde checken.
Sowieso mensen meeten daar kan gewoon, Johannes kan dit beamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |