Grapje toch dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 3 hadden nog wel iets van glans hoor. Vorig jaar was het al hetzelfde als dit jaar met zaadspel. En is alleen maar erger geworden.
Vorig jaar was ik niet eens blij met het kampioenschap
De lens barst spontaan, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je maar bedenken dat al die autistische kneusjes daar nooit een foto van zichzelf laten zien. Zal vast wel een reden hebben
Denk het niet man. Maar is ook maar voor fun toch.quote:
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die geen foto van zichzelf in US plaatsen
Wie was dat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De lens barst spontaan, dat zal het zijn
Ach die kneus.quote:
Misschien gekocht of zo man vertrouw die shit niet teveel aandacht en teveel mensen die duku op Floyd zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet man. Maar is ook maar voor fun toch.
Vond mayweather winst alleen wat te weinig odds
Heb een fapje gedaan op dat plaatje van Jessicaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zocht ik gister.
Knutsan
Waar is mijn naamquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zocht ik gister.
Knutsan
Haha. Altijd hetzelfde liedje ja. En als je er dan nog goed uit ziet oke. Maar zo knap is meneer niet hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach die kneus.
Proberen me te hosselen op een meet, en dan zo sneu doen
heb ook niet veel opgezet verderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gekocht of zo man vertrouw die shit niet teveel aandacht en teveel mensen die duku op Floyd zetten.
Ga die niet betten.
Vind jij xbubbles knap dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Altijd hetzelfde liedje ja. En als je er dan nog goed uit ziet oke. Maar zo knap is meneer niet hoor
Oh, ik wist niet dat uiterlijk te maken had met hoe beledigend je mag zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Altijd hetzelfde liedje ja. En als je er dan nog goed uit ziet oke. Maar zo knap is meneer niet hoor
God, my eyesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik ook al aan iemand laatst. Maar die vond dat hij wel normaal deedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet dat die gast een kleurtje heeft gekregen maar oké
Ik vind bubbles niet lelijk nee. En ik vind haar al helemaal niet op een tranny lijken neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |