SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.blablablabla
Gewoon naar de netwerk.to sites gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Clubtopics zijn wel goed daar, gemiddeld 1 topic per 2 weken
Wie doet dit precies?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat duurt bij mij al ruim een uur.
Kan komen door het feit, dat mensen het nodig vinden me een tranny te noemen.
Hun feestje
Als je in Groningen wil komen kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.quote:
Ik ben een badboyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje he.
Beetje openlijk uitkomen voor je WZV-perikelen als VBL-mod op FOK!
Hell no. Laat ze lekker sneu wezen johquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie doet dit precies?
Ik zal deze personen even bestraffend toespreken.
[..]
Als je in Groningen wil komen kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.
[..]
Ik ben een badboy
Floyd gaat winnen manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
Freddie Roach zegt dat Floyd niet op komt dagen, bullshit.
En terecht, waardeloze trainer niks gepresteerd ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon naar de netwerk.to sites gaan.
De Boer helemaal afgebrandt daar.
Ik wil geen fittie met BrandX of wie hier de baas isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verander die TT eens man
Johannes doe er wat aan
Dan moet ik maar even langs bij de haararchitectquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je in Groningen wil komen kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.
Niks van aantrekken. Wij HATEN sneue mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hell no. Laat ze lekker sneu wezen joh
Met zijn zaadvoetbal en Sigthorsson fetishquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht, waardeloze trainer niks gepresteerd ook
heb gokje gezet opquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Wij HATEN sneue mensen.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn zaadvoetbal en Sigthorsson fetish
Je moet je maar bedenken dat al die autistische kneusjes daar nooit een foto van zichzelf laten zien. Zal vast wel een reden hebbenquote:
De eerste 3 hadden nog wel iets van glans hoor. Vorig jaar was het al hetzelfde als dit jaar met zaadspel. En is alleen maar erger geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Die 4 kampioenschappen waren ook eigenlijk puur het geluk van een beginnende trainer.
Denk pacie gaat nokkie manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb gokje gezet op
Floyd Mayweather to win by Decision or Technical Decision
Mensen die geen foto van zichzelf in US plaatsenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je maar bedenken dat al die autistische kneusjes daar nooit een foto van zichzelf laten zien. Zal vast wel een reden hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |