Speciaal voor jou heb ik het opgezochtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?
Heb je dat toen ook gedaan bij mij toen ik Chilly aaide?
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruiken
13 eigenlijk, maar die ene reken ik niet mee want dat was mijn ex buiten fok dus die had ik daarvoor al gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop is dat.
[..]
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijn
Jij bent niet veilig in mijn omgevingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?
Heb je dat toen ook gedaan bij mij toen ik Chilly aaide?
Zoveel mensen zijn er niet eens op FOK! die ik wil meeten volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
13 eigenlijk, maar die ene reken ik niet mee want dat was mijn ex buiten fok dus die had ik daarvoor al gezien
Dit was satirequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik apart om te horen, volgens mij speelt de Warsteiner op.
Ik kan ze wel uitnodigen maar ze komen niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Stijn en GGMM ook komen ben ik van de partij
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet eens op FOK! die ik wil meeten volgens mij
Ook dames?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dus
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no optionquote:
Haha okequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no option
Wat een spelbrekersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ze wel uitnodigen maar ze komen niet.
Ga meeten met Deezertjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dus
Fera tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no option
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een spelbrekers
[..]
Ga meeten met Deezertje
Zou best willen weten van beide hoe ze irl zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Een meet tussen Stijn en GGMM zou echt epic worden, Dartsen is geen sport Uh oké. Stijn die zich misselijk eet aan stroopwafels
Mocht hij ooit naar groningen komen zou ik het beste zuurkool restaurant van de stad uitzoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Een meet tussen Stijn en GGMM zou echt epic worden, Dartsen is geen sport Uh oké. Stijn die zich misselijk eet aan stroopwafels
Fera en Heppie ja. Matties for lifequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera toch
Sof nooit werk van geprobeerd te maken, zij lijkt me echt heel leuk ook irl
Zou je ook bij mij denkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeIk zou me denk ik echt mateloos aan hem ergeren
Ik schaar jou niet op hetzelfde niveau als hem op de een of andere manierquote:
Hoezo geen move gemaakt dan, jullie waren allebei toch vrijgezel toen? Of wil je niet over hebben verderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera en Heppie ja. Matties for life
Sof is een schatje in het echt
Op fok ook verder
Hij is nog iets autistischer alleenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schaar jou niet op hetzelfde niveau als hem op de een of andere manier
Sof zou niks voor mij zijn in een relatiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo geen move gemaakt dan, jullie waren allebei toch vrijgezel toen? Of wil je niet over hebben verder
Stijn zal irl echt wel verlegen zijn, qua leeftijd ook logisch denk je niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou best willen weten van beide hoe ze irl zijn
Daar kom ik NOOIT.quote:
Als je in Amsterdam had gewoond hadden wij allang gemeetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat sommige mensen zo ver weg wonen, ik ben er altijd voor in om even te feunen.
Zit in dat versier-topic in RP.quote:
haha okéquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof zou niks voor mij zijn in een relatie
Sof is huisje boompje beestje jaquote:
Hij zal minder snel zeggen wat hij van iemand vindt dan denk ik, dan op het internetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn zal irl echt wel verlegen zijn, qua leeftijd ook logisch denk je niet.
R&P is geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar kom ik NOOIT.
Behalve om een discussie te regelen in SC RELATIES
Hoe zie jij jezelf dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is huisje boompje beestje ja
Ik niet.
En sof is qua uiterlijk natuurlijk ook wel iets out of my league
hoezo je ziet er goed uit man, maar dat eerste.... inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is huisje boompje beestje ja
Ik niet.
En sof is qua uiterlijk natuurlijk ook wel iets out of my league
Muah sommige dingen zijn wel herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele forum tenenkrommend.
IK zou dus echt nooit de behoefte hebben om daar een serieuze post te zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah sommige dingen zijn wel herkenbaar
Ik was laatst in Amsterdam :squote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam had gewoond hadden wij allang gemeet
Vroeger wel man. Weet niet of je toen ook al las?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
Wedden op sport is goed topic van FOK!, echt mensen die daar hard geld verdienen gewoon
Ook niet om adviezen te geven aan mensen die bepaalde dingen niet meer weten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IK zou dus echt nooit de behoefte hebben om daar een serieuze post te zetten.
Daar rij ik elke dag langsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was laatst in Amsterdam :s
Vermeergod checken in het rijksmuseum
irritant is dat hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso mag je daar vaak niet eens adviezen geven die niet kusjekroel zijn
Geen idee eigenlijkquote:
Misschien moet jij mij vaker appen :squote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar rij ik elke dag langs![]()
Had me geappt dan
Thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo je ziet er goed uit man, maar dat eerste.... inderdaad
Ben je toevallig heel rijk dat je dat allemaal kan betalen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Idealistisch, beetje flierefluiter ronddwalend door het leven .
Maar aan de andere kant ook wel behoefte aan commitment maar niet op de huisje-boompje-beestje manier
Het liefst zou ik gewoon een soulmate tegenkomen waarmee ik samen de wereld af kan reizen in een busje en beetje hippiestel worden
nee man maar er zijn nu ook wel paar die leuk bakken die Derksen en R_F sowieso voor duizenden euro's dit jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger wel man. Weet niet of je toen ook al las?
In R&P wel extreem man.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
irritant is dat he
net als je in BNW niet sceptisch of realistisch mag zijn terwijl mensen echt bs posten.
Niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar aan de andere kant ook wel behoefte aan commitment maar niet op de huisje-boompje-beestje manier
Het liefst zou ik gewoon een soulmate tegenkomen waarmee ik samen de wereld af kan reizen in een busje en beetje hippiestel worden
Nee. Toevallig nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je toevallig heel rijk dat je dat allemaal kan betalen?
Klopt. Maar geven niet echt tips meer man.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
nee man maar er zijn nu ook wel paar die leuk bakken die Derksen en R_F sowieso voor duizenden euro's dit jaar.
sommigen ook verbannen net als jou van bepaalde sites.
Ik had je laatst nog een zeer leuk kattenfilmpje gestuurdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij mij vaker appen :s
Sluit elkaar ook niet uit hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aan de ene kant heb ik wel iets dat ik me wil settelen en kinderen krijgen etc. Maar een burgerleven met 40 jaar hetzelfde werk en ritme lijkt me echt doodsaai.
Je bedoelt J-D? Dat is een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen, die rekent dat allemaal uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
nee man maar er zijn nu ook wel paar die leuk bakken die Derksen en R_F sowieso voor duizenden euro's dit jaar.
sommigen ook verbannen net als jou van bepaalde sites.
Er is daar wel een user die in ieder topic iedereen afzeikt en nog steeds postquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In R&P wel extreem man.
Ik heb daar niets mee.
Als ik IRL iets bespreek wil ik ook niet alleen kusjekroel toch van diegene. Maar als je in R&P een schop onders iemands hol wil geven. Gelijk f5
Op zich is een vrouw die wil committeren niet zoveel mis mee als je wat ouder wordt man, komt je eigen stabiliteit alleen maar ten goede.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Dat vond ik een van de beste filmpjes die ik de afgelopen maand heb gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had je laatst nog een zeer leuk kattenfilmpje gestuurd
Ik zei een keer dat iemand gewoon een portie man the fuck up nodig had.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is daar wel een user die in ieder topic iedereen afzeikt en nog steeds post
Die heeft al meer dan 100k winst gemaakt over zijn bet-carriere zei die volgens mij een keer. Echt bizarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt J-D? Dat is een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen, die rekent dat allemaal uit.
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.quote:
Maar niemand hoeft altijd het zelfde werk te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.
En je moet wel erg slim zijn of geluk hebben als je ineens teringveel geld verdient
Ja die gast, hij is echt heel goed, elk weekend goeie bets door hemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt J-D? Dat is een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen, die rekent dat allemaal uit.
Zou ik ook niet erg vinden nee. Moet toch een keer gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich is een vrouw die wil committeren niet zoveel mis mee als je wat ouder wordt man, komt je eigen stabiliteit alleen maar ten goede.
Voor je het weet ben je een dolende dertiger terwijl al je vrienden gesetteld zijn
Al zijn geld stopt hij in de Johan Derksen fanclub, dus ik vind het een baas.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft al meer dan 100k winst gemaakt over zijn bet-carriere zei die volgens mij een keer. Echt bizar
Ik stuur er nog wel eentjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de beste filmpjes die ik de afgelopen maand heb gezien.
Meer van dat soort materiaal graag.
Is allang niet meer zo, al zou je 1500 netto verdienen en zij ook wat relatief laag zit kun je goed leven hebben in rijtjeshuis met een paar koters en een labrador.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.
Dat is wel bullshit jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat iemand gewoon een portie man the fuck up nodig had.
Mocht ik paar maanden niet daar posten
Ik ben sowieso skeptisch over het nut van fora om problemen echt aan te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel bullshit ja
Want in veel gevallen is dat ook gewoon zo. Al heb je er concreet niet zoveel aan natuurlijk
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niemand hoeft altijd het zelfde werk te doen
Ik wil een stuk of 4/5 kinderenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Is allang niet meer zo, al zou je 1500 netto verdienen en zij ook wat relatief laag zit kun je goed leven hebben in rijtjeshuis met een paar koters en een labrador.
Minimum loonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.
Maar de kans dat je 40 jaar loonslaaf moet worden is wel flink aanwezig
Muah die ene Deezertje kreeg juist op dit forum een voorstel om met een andere user te stappen (omdat hij nooit iemand heeft om mee te gaan). Dan kan het wel helpenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso skeptisch over het nut van fora om problemen echt aan te pakken.
Tja ligt aan de prioriteiten inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.
Maar de kans dat je 40 jaar loonslaaf moet worden is wel flink aanwezig
Vind ik wel beetjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Loonslaafleven is ook geen slecht geven of zo, mensen dramatiseren dat vaak zo
Ik wil kinderen over een jaar of 10quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ligt aan de prioriteiten inderdaad.
Sommige mensen pakken eerst een diploma die goed uitbetaald en gaan 10-15 jaar werken. Slim investeren enzo. Dan kun je echt best rustig aan doen.
Maar als je vroeg kinderen neemt wel lastig ja
Als je de juiste keuzes maakt kun je ruim uitkomen met minimum loonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje
Werken om te leven, niet andersom
Klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de juiste keuzes maakt kun je ruim uitkomen met minimum loon
Wanneer komt hij/zijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal kijken hoe ik om ga zodirect met het kind van mijn zus
Ik loop op stage nu gewoon hele week van 9 tot 5 en begint mijn keel al uit te hangen. En dat ligt niet omdat de stage zelf niet leuk is. Maar elke dag hetzelfde doen daar en hetzelfde ritme bahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Loonslaafleven is ook geen slecht geven of zo, mensen dramatiseren dat vaak zo
Moet je werk vinden zonder ritme en niet hetzelfde doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop op stage nu gewoon hele week van 9 tot 5 en begint mijn keel al uit te hangen. En dat ligt niet omdat de stage zelf niet leuk is. Maar elke dag hetzelfde doen daar en hetzelfde ritme bah
En wordt misschien nog lager door nog meer digitalisering. Zag ik laatst wat van op tvquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En vrij lage werkweken in Nederland en west-europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |