Speciaal voor jou heb ik het opgezochtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?
Heb je dat toen ook gedaan bij mij toen ik Chilly aaide?
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruiken
13 eigenlijk, maar die ene reken ik niet mee want dat was mijn ex buiten fok dus die had ik daarvoor al gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop is dat.
[..]
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijn
Jij bent niet veilig in mijn omgevingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?
Heb je dat toen ook gedaan bij mij toen ik Chilly aaide?
Zoveel mensen zijn er niet eens op FOK! die ik wil meeten volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
13 eigenlijk, maar die ene reken ik niet mee want dat was mijn ex buiten fok dus die had ik daarvoor al gezien
Dit was satirequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik apart om te horen, volgens mij speelt de Warsteiner op.
Ik kan ze wel uitnodigen maar ze komen niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Stijn en GGMM ook komen ben ik van de partij
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet eens op FOK! die ik wil meeten volgens mij
Ook dames?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dus
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no optionquote:
Haha okequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no option
Wat een spelbrekersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ze wel uitnodigen maar ze komen niet.
Ga meeten met Deezertjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dus
Fera tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no option
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een spelbrekers
[..]
Ga meeten met Deezertje
Zou best willen weten van beide hoe ze irl zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Een meet tussen Stijn en GGMM zou echt epic worden, Dartsen is geen sport Uh oké. Stijn die zich misselijk eet aan stroopwafels
Mocht hij ooit naar groningen komen zou ik het beste zuurkool restaurant van de stad uitzoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Een meet tussen Stijn en GGMM zou echt epic worden, Dartsen is geen sport Uh oké. Stijn die zich misselijk eet aan stroopwafels
Fera en Heppie ja. Matties for lifequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera toch
Sof nooit werk van geprobeerd te maken, zij lijkt me echt heel leuk ook irl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |