SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Waarom?quote:
Fylax <3 Nick's zusjequote:
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.quote:
quote:
Meisje waarmee ik aan het praten was.quote:
Oh dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.
waar ken je haar van?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meisje waarmee ik aan het praten was.
En we hadden het over afknappers. En toen zei ze opeens dat ze transgender was.
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehadquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.
Ja soort Tinder inderdaadquote:
Ik vind haar oprecht aantrekkelijk. Mijn type ook wel.quote:
Zou nog steeds doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehad
Ik vond haar ook zeker niet lelijk neequote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht aantrekkelijk. Mijn type ook wel.
ik ben mooierquote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
kinky.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehad
Vond?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond haar ook zeker niet lelijk nee
Jij bent ook wel heet ja.quote:
Doet er niet echt toe.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.
Moet je ook eens geprobeerd hebben in je levenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meisje waarmee ik aan het praten was.
En we hadden het over afknappers. En toen zei ze opeens dat ze transgender was.
Ja naja vindquote:
Gastquote:Op donderdag 30 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook eens geprobeerd hebben in je leven
Hot as fuckkkkkkkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.
Ik zou niet weten hoe die informatie je leven kan verrijken.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat doet er altijd toe.
Maak hem nou niet blij met een dode mus.quote:
kquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak hem nou niet blij met een dode mus.
Die toen ik nog 18 wasquote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Ezell het volgende:
fokkie, welke foto heb jij op die datingsite?
quote:
die zijn van duizend jaar geleden of niet?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die toen ik nog 18 was
Nee gewoon de 3 van Facebook
Leven met nieuwsgierigheid is niet leuk, dus mijn leven kan verrijkt worden door die nieuwsgierigheid weg te nemen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe die informatie je leven kan verrijken.
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
die zijn van duizend jaar geleden of niet?
Maar ik maak zelden foto's van mezelf.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Leven met nieuwsgierigheid is niet leuk, dus mijn leven kan verrijkt worden door die nieuwsgierigheid weg te nemen.
nee dusquote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
die zijn van duizend jaar geleden of niet?
ik ookquote:Op donderdag 30 april 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik maak zelden foto's van mezelf.
Op de fb van je broertje staan wel een paar charmante.quote:
Je lult gewoon hoor net als de vorige keer.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
die foto's van fokkie zijn allemaal fucking oudbehalve met die olifant
jij hebt 's werelds slechtste geheugenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lult gewoon hoor net als de vorige keer.
Toen beweerde je dat ik die foto in JNG weleens had laten zienDat klopt echt niet
Nee. Die zijn echt graflelijkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de fb van je broertje staan wel een paar charmante.
Ezell loopt te stokenquote:
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die zijn echt graflelijkHij maakt altijd fotos wanneer ik niet door heb dat er een foto wordt gemaakt en er als een leprapatient bij sta ;
Dat zal heus allemaal wel meevallen!quote:Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die zijn echt graflelijkHij maakt altijd fotos wanneer ik niet door heb dat er een foto wordt gemaakt en er als een leprapatient bij sta ;
Ohquote:
Had hij die fotos met dat rooie hoedje erop gezet?quote:
Nee. Op dat feest. Met dat rode vest aan. Op één foto beweeg je net en dat ziet er raar uit. En je hebt lichtgevende ogen van de flits.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij die fotos met dat rooie hoedje erop gezet?
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Op dat feest. Met dat rode vest aan. Op één foto beweeg je net en dat ziet er raar uit. En je hebt lichtgevende ogen van de flits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Echt trippy man.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaIk weet welke je bedoelt
Die zou hij eraf halen
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
Speciaal voor McGrath dan. Wel een oudje. Let niet op de tong, het was een warme dag.Mooie hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor McGrath dan. Wel een oudje. Let niet op de tong, het was een warme dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dank je.quote:
excuses bedenken voor Tinderquote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tinder lijkt mij wel grappig om te zien wat mensen allemaal in hun profiel hebben staan
Speciaal voor McGrath dan. Wel een oudje. Let niet op de tong, het was een warme dag.Dit ben ik, niet quoten graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent anders ook lekker bezig in die dating-topicsquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent anders ook lekker bezig in die dating-topics
Iemand had er ooit instaan: ik discrimineer geen letters, dus ik gebruik geen hoofdletters.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tinder lijkt mij wel grappig om te zien wat mensen allemaal in hun profiel hebben staan
Gewoon de knappe fixenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tinder is veel te veel veel te onbereikbare chicks. Het is alleen maar superhete chicks.
Of intense gedrochten. Geen tussen weg
Die zit in het fapmapje.quote:
Zie je vaak voorbij komen daarquote:
Nou die is volgens mij nog 10x zo erg als jijquote:Op donderdag 30 april 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herken me wel in die Deezertje
beetje realistisch blijven tochquote:
wil je ook één van voor de operatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou die is volgens mij nog 10x zo erg als jij
Geen idee. Je kijkt gemakkelijk over hem heen.quote:
haaha Dat blijven jullie zeggen ehquote:
Jij staart meisjes niet 45 minuten aan om vervolgens advies te vragen op fokquote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alles wat hij doet doe ik ook. Overal smoesjes voor verzinnen om iets niet te doen
kinderachtig hequote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haaha Dat blijven jullie zeggen eh
Ja die mortaxx is een beetje onbetrouwbaar op dat vlakquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haaha Dat blijven jullie zeggen eh
Ahh. Nog niet gemerkt.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die mortaxx is een beetje onbetrouwbaar op dat vlak
dat is niet hoe het moet?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij staart meisjes niet 45 minuten aan om vervolgens advies te vragen op fok
Oh my.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je ook één van voor de operatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ben onbetrouwbaar op ieder vlakquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die mortaxx is een beetje onbetrouwbaar op dat vlak
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruikenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij staart meisjes niet 45 minuten aan om vervolgens advies te vragen op fok
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruiken
Ohhh coolio. Ik maak nooit afspraken. Enkel vage dingen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij wel bij de VI Oranje-meet
Zeg dit niet over jezelfquote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben onbetrouwbaar op ieder vlak
Lijktquote:Op donderdag 30 april 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg dit niet over jezelf
je lijkt me een goede jongen
Mysterieus.....quote:Op donderdag 30 april 2015 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh coolio. Ik maak nooit afspraken. Enkel vage dingen.
Daar kon ik op tv komenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij wel bij de VI Oranje-meet
met haar spelen kan ook gewoonquote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruiken
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vrouwenhaar ruikt altijd lekker ik zeg eerlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het viel wel tegen dat ik niet op de Hot seat mochtquote:Op donderdag 30 april 2015 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je nog gebeld door modellenbureaus?
Trustenquote:
Ja idd, genantquote:Op donderdag 30 april 2015 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het viel wel tegen dat ik niet op de Hot seat mocht
Maar voordeel Is dat niemand mij heeft herkend. Leg maat eens uit dat je met mensen van het internet daar bent
Daarom.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwenhaar ruikt altijd lekker ik zeg eerlijk
Je kan ook een plukje haar eraf trekken en dan tijdens het matasneuken eraan ruikenquote:
Dat blijkt...quote:
En dan met mijn gezicht in die haar liggen?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook een plukje haar eraf trekken en dan tijdens het matasneuken eraan ruiken
Dat voelt ze. Gewoon om je vinger wikkelen enzoquote:Op donderdag 30 april 2015 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook een plukje haar eraf trekken en dan tijdens het matasneuken eraan ruiken
Dan ben je wel een creep hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat voelt ze. Gewoon om je vinger wikkelen enzo
Dan zijn ze sowieso op hun geilst, liefst met halfnatte harenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom.
Ook lekker als ze net gedoucht hebben.
Ziet er sowieso het lekkerste uit ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zijn ze sowieso op hun geilst, liefst met halfnatte haren
Toen ik wel eens uitging ging ik in de drukte altijd in vrouwenkontjes knijpen omdat ze het dan toch niet doorhaddenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Net als die mensen die tegen vrouwen aan staan te rijen als het druk is in de trein of bus
mmmmmmquote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Net als die mensen die tegen vrouwen aan staan te rijen als het druk is in de trein of bus
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik wel eens uitging ging ik in de drukte altijd in vrouwenkontjes knijpen omdat ze het dan toch niet doorhadden
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik wel eens uitging ging ik in de drukte altijd in vrouwenkontjes knijpen omdat ze het dan toch niet doorhadden
knijpenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed ik ook en dan snel doen alsof je nergens vanaf weet en diegene voor je een klap voor zijn smoel of vuile bek zien krijgenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook uit in een gaybar?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik word altijd in m`n kont geknepen met uitgaan
Niet eens. Meisjes deden het ook vaak bij mequote:Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook uit in een gaybar?
Nee schuren ook met tegenzinquote:Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Daggeren#OhOhCherso
Denk dat Morta dat als ekte Hagenees weleens heeft gedaa
Ze hadden het nauwelijks door, waren veel te druk aan het dansen of praten en veel te veel mensen die er langs liepen. Dan kan het wel hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Deed ik ook en dan snel doen alsof je nergens vanaf weet en diegene voor je een klap voor zijn smoel of vuile bek zien krijgen
Dat zou ik erg ongemakkelijk vinden.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens. Meisjes deden het ook vaak bij me
Jij zou gelijk een natte broek hebben na 1 keer schurenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg ongemakkelijk vinden.
Net als schuren, zou ik echt heel ongemakkelijk vinden
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou gelijk een natte broek hebben na 1 keer schuren
Is JR incontinent?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou gelijk een natte broek hebben na 1 keer schuren
Ik heb vanavond weer karmeliet geklaptquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Met al dat bekkenstoten van mij gaat dat wat lastiger
Je kan ook in Zwolle kijken tochquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.pathe.nl/film(...)ook&utm_content=post
Dit was grappig geweest als ik dit weekend in Groningen was.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer karmeliet geklapt
Grote Markt is dan veel leuker tochquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.pathe.nl/film(...)ook&utm_content=post
Dit was grappig geweest als ik dit weekend in Groningen was.
srs? Ik schaam me altijd een beetje. Weet wel een 16+ party in agga waar het er ruig aan toegaat als je interesse hebtquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef McGrath het volgende:
Ik houd heel erg van schuren. Misschien ga ik toch maar naar de teenage party.
Allemaal mensen die lopen te hossen voor FC Groningen terwijl ze normaal gesproken geen enkele affiniteit tonen voor de FC, aan die gekkigheid doe ik niet mee.quote:
Rotterdam kan ook nog, tussen de echte diehards.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet in Zwolle.
Definieer ruigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs? Ik schaam me altijd een beetje. Weet wel een 16+ party in agga waar het er ruig aan toegaat als je interesse hebt
jouw ervarenheid moet die jonge dames wel aantrekken tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs? Ik schaam me altijd een beetje. Weet wel een 16+ party in agga waar het er ruig aan toegaat als je interesse hebt
Heel veel drank op en in de meest ordinaire tenten wordt je vanzelf geschuurd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijke tekstenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal mensen die lopen te hossen voor FC Groningen terwijl ze normaal gesproken geen enkele affiniteit tonen voor de FC, aan die gekkigheid doe ik niet mee.
Ik ben ook niet in Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Rotterdam kan ook nog, tussen de echte diehards.
Etsu vindt dit leuk.
Tegen Vitessequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Elan het volgende:
Johannes wanneer ben je voor laatst bij een wedstrijd van FC Groningen wezen kijken?
Als je er goed uitziet waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel veel drank op en in de meest ordinaire tenten wordt je vanzelf geschuurd.
Dat lijkt me erg leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
Paxcon, zullen we eens samen met mortaxx naar fox gaan?
Wat is foxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
Paxcon, zullen we eens samen met mortaxx naar fox gaan?
Wat een eigenwaardequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meisjes van veertien die met meer personen zoenen dan wij in ons hele leven
quote:
Misschien met een radler beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar weer eens drinken binnenkort
Waar ik vandaan kom hebben we geen discotheekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=115057
Ik had laatst wel weer Skuumkoppequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien met een radler beginnen
Ik hou van Texels bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had laatst wel weer Skuumkoppe
Ook prima bier
Nee inderdaad, ik vind die naam heel erg vreemdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben we geen discotheek
eventueel een café met een dansvloer maar de naam van dat café spreekt Etsu en jou niet zo aan.
Ze serveren er als het gewoon etenstijd is ook burgersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik vind die naam heel erg vreemd
nooit geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
McGrath. Ging je vroeger ook naar de Boogie Bar?
wel eens geweest, maar dinsdag vind ik niet zo fijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijk me leuk
Ben jij op dinsdagavond wel eens in club bed?
Oh, dat verandert de zaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze serveren er als het gewoon etenstijd is ook burgers
vertelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx zou het daar wel naar z'n zin hebben denk ik
Mijn vader kreeg vorig jaar zo'n pakket Texels bier voor zijn verjaardag.quote:
why notquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
nooit geweest
[..]
wel eens geweest, maar dinsdag vind ik niet zo fijn.
Ik zou volgende week ook graag naar de Italiaan gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak
daar moeten we heen
Ik zou persoonlijk voor de lasagne kiezen een volgende keerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou volgende week ook graag naar de Italiaan gaan.
Ik heb op mijn stage nog een andere tip gekregen voor een goed Italiaans restaurant
Ja, op dinsdag train ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
woensdag vind ik juist niets maar jij hebt vereniging toch?
Oh nu weet ik eindelijk waar je woontquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:08 schreef McGrath het volgende:
Dit was onze discotheek in het dorp
[ afbeelding ]
Ik ga dat ook maar eens vragen voor mijn volgende name dayquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg vorig jaar zo'n pakket Texels bier voor zijn verjaardag.
Ik heb het allemaal opgedronken.
Dat restaurant wat mij aangeraden is specialiseert in maaltijden met vlees / vis / pasta ipv tienduizend pizza's op het menu.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de lasagne kiezen een volgende keer
Het begint een beetje een dure grap te worden langzamerhand, elke week uit etenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat restaurant wat mij aangeraden is specialiseert in maaltijden met vlees / vis / pasta ipv tienduizend pizza's op het menu.
Ik hoop dat Etsu en jij daar volgende week heen willen.
In de Groningse supermarkten (lees de Coopgod) hebben ze ook van dat soort heerlijke pakketten Gronings bier incl. glasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook maar eens vragen voor mijn volgende name day
Laat Etsu betalen die rijke tata zat net nog op te scheppen over al zijn reizen van 10k en meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het begint een beetje een dure grap te worden langzamerhand, elke week uit eten
Het wordt dus de Julia's op het station.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het begint een beetje een dure grap te worden langzamerhand, elke week uit eten
Ja raar dat hij niks wil betalen voor andere fokkersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat Etsu betalen die rijke tata zat net nog op te scheppen over al zijn reizen van 10k en meer
Etsu vindt Harry Potter pakketten belangrijker dan mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat Etsu betalen die rijke tata zat net nog op te scheppen over al zijn reizen van 10k en meer
Jullie mogen ook wel met z'n tweetjes want ik heb college tot 18:00 en dan kunnen we wat eerder poolen ivm druktequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt dus de Julia's op het station.
Dat wordt gezellig.
Ik heb volgens mij nog nooit Gronings bier opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de Groningse supermarkten (lees de Coopgod) hebben ze ook van dat soort heerlijke pakketten Gronings bier incl. glas
Ben je al wel ooit in Groningen geweest?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit Gronings bier op
Golden Raandquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mist dan zeer veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik niet echt gewenst ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jullie mogen ook wel met z'n tweetjes want ik heb college tot 18:00 en dan kunnen we wat eerder poolen ivm drukte
je moet bier uit veenhuizen nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pardon?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mist dan zeer veel.
[..]
Ik merk dat ik niet echt gewenst ben.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al wel ooit in Groningen geweest?
Ik hou van etenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat jij het uitstellen van het poolen speciaal voor jou interpreteert als 'niet gewenst zijn', maar goed
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan wil ik na afloop feunen in de tintelier
met bg
Hoquote:
Waarover?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De discussie op WZV is nu echt klaar.
Hoi Bubbelsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:16 schreef xBubbles het volgende:
Volgens mij zei ik een uur geleden dat ik ging slapen...mofo
Hoi Insoquote:
Ik heb geen idee waar dat over gaat, ik kom niet op die sitequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doet GGMM ook mee aan de discussie want dan ga ik kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen geen vrienden gemaakt ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet GGMM ook mee aan de discussie want dan ga ik kijken
Abortus moet te allen tijde mogelijk zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neo-liberalisme
Abortus. Religieuze vrijheid.
Hoe heet jij daar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen geen vrienden gemaakt ben ik bang.
Ik heb wel zin in een gemixte bittergarnituur van de Pintelierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus
[..]
Ik laat dat in een professionele keuken doen, net als Iwanius
no manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Abortus moet te allen tijde mogelijk zijn
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neo-liberalisme
Abortus. Religieuze vrijheid.
Bitterballenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een gemixte bittergarnituur van de Pintelier
Jawel, moet je SB vragen hij zet je in autorefresh groepquote:
Ooh ach.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, moet je SB vragen hij zet je in autorefresh groep
Niks mis meequote:
Dat duurt bij mij al ruim een uur.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we gaan slapen?
Maar dan toch nog even op FOK! blijven hangen
Moet ik dan ook sjel in mijn haar?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij komt een keer feunen hier, dat is wel duidelijk
Je leeft wel op het randje he.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel autorefresh omdat ik 1337 ben
Clubtopics zijn wel goed daar, gemiddeld 1 topic per 2 wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ach.
Ik kijk toch nooit meer op die site. De interface op FOK! vind ik veel chiller
[..]
Niks mis mee
Nu heb ik honger
Volgens mij gaat het daar `alleen' maar ovr voetbal of nietquote:
Wel veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar `alleen' maar ovr voetbal of niet
quote:
Nee ook MLB en zo maar topics stellen niks voor lopen soms jaren en nog maar 30 posts.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar `alleen' maar ovr voetbal of niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ook MLB en zo maar topics stellen niks voor lopen soms jaren en nog maar 30 posts.
Ik bumpte laatst topic van boksen. Topic bestaat al 6 jaar. 10 posts in 4 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ook MLB en zo maar topics stellen niks voor lopen soms jaren en nog maar 30 posts.
Met vriendinquote:
ik las dat mayweather gaat afzeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bumpte laatst topic van boksen. Topic bestaat al 6 jaar. 10 posts in 4 jaar![]()
Door mij wel 20 posts ofzo
ja man FOK! beste tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]zoals elk forum wel beetje
Je bent alleen fok gewend dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |