ik ookquote:Op donderdag 30 april 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik maak zelden foto's van mezelf.
Op de fb van je broertje staan wel een paar charmante.quote:
Je lult gewoon hoor net als de vorige keer.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
die foto's van fokkie zijn allemaal fucking oudbehalve met die olifant
jij hebt 's werelds slechtste geheugenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lult gewoon hoor net als de vorige keer.
Toen beweerde je dat ik die foto in JNG weleens had laten zienDat klopt echt niet
Nee. Die zijn echt graflelijkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de fb van je broertje staan wel een paar charmante.
Ezell loopt te stokenquote:
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die zijn echt graflelijkHij maakt altijd fotos wanneer ik niet door heb dat er een foto wordt gemaakt en er als een leprapatient bij sta ;
Dat zal heus allemaal wel meevallen!quote:Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die zijn echt graflelijkHij maakt altijd fotos wanneer ik niet door heb dat er een foto wordt gemaakt en er als een leprapatient bij sta ;
Ohquote:
Had hij die fotos met dat rooie hoedje erop gezet?quote:
Nee. Op dat feest. Met dat rode vest aan. Op één foto beweeg je net en dat ziet er raar uit. En je hebt lichtgevende ogen van de flits.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij die fotos met dat rooie hoedje erop gezet?
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Op dat feest. Met dat rode vest aan. Op één foto beweeg je net en dat ziet er raar uit. En je hebt lichtgevende ogen van de flits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |