SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Waarom?quote:
Fylax <3 Nick's zusjequote:
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.quote:
quote:
Meisje waarmee ik aan het praten was.quote:
Oh dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.
waar ken je haar van?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meisje waarmee ik aan het praten was.
En we hadden het over afknappers. En toen zei ze opeens dat ze transgender was.
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehadquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.
Ja soort Tinder inderdaadquote:
Ik vind haar oprecht aantrekkelijk. Mijn type ook wel.quote:
Zou nog steeds doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehad
Ik vond haar ook zeker niet lelijk neequote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht aantrekkelijk. Mijn type ook wel.
ik ben mooierquote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
kinky.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehad
Vond?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond haar ook zeker niet lelijk nee
Jij bent ook wel heet ja.quote:
Doet er niet echt toe.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.
Moet je ook eens geprobeerd hebben in je levenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meisje waarmee ik aan het praten was.
En we hadden het over afknappers. En toen zei ze opeens dat ze transgender was.
Ja naja vindquote:
Gastquote:Op donderdag 30 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook eens geprobeerd hebben in je leven
Hot as fuckkkkkkkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.
Ik zou niet weten hoe die informatie je leven kan verrijken.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat doet er altijd toe.
Maak hem nou niet blij met een dode mus.quote:
kquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak hem nou niet blij met een dode mus.
Die toen ik nog 18 wasquote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Ezell het volgende:
fokkie, welke foto heb jij op die datingsite?
quote:
die zijn van duizend jaar geleden of niet?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die toen ik nog 18 was
Nee gewoon de 3 van Facebook
Leven met nieuwsgierigheid is niet leuk, dus mijn leven kan verrijkt worden door die nieuwsgierigheid weg te nemen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe die informatie je leven kan verrijken.
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
die zijn van duizend jaar geleden of niet?
Maar ik maak zelden foto's van mezelf.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Leven met nieuwsgierigheid is niet leuk, dus mijn leven kan verrijkt worden door die nieuwsgierigheid weg te nemen.
nee dusquote:Op donderdag 30 april 2015 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
die zijn van duizend jaar geleden of niet?
ik ookquote:Op donderdag 30 april 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik maak zelden foto's van mezelf.
Op de fb van je broertje staan wel een paar charmante.quote:
Je lult gewoon hoor net als de vorige keer.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
die foto's van fokkie zijn allemaal fucking oudbehalve met die olifant
jij hebt 's werelds slechtste geheugenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lult gewoon hoor net als de vorige keer.
Toen beweerde je dat ik die foto in JNG weleens had laten zienDat klopt echt niet
Nee. Die zijn echt graflelijkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de fb van je broertje staan wel een paar charmante.
Ezell loopt te stokenquote:
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die zijn echt graflelijkHij maakt altijd fotos wanneer ik niet door heb dat er een foto wordt gemaakt en er als een leprapatient bij sta ;
Dat zal heus allemaal wel meevallen!quote:Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die zijn echt graflelijkHij maakt altijd fotos wanneer ik niet door heb dat er een foto wordt gemaakt en er als een leprapatient bij sta ;
Ohquote:
Had hij die fotos met dat rooie hoedje erop gezet?quote:
Nee. Op dat feest. Met dat rode vest aan. Op één foto beweeg je net en dat ziet er raar uit. En je hebt lichtgevende ogen van de flits.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hij die fotos met dat rooie hoedje erop gezet?
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Op dat feest. Met dat rode vest aan. Op één foto beweeg je net en dat ziet er raar uit. En je hebt lichtgevende ogen van de flits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Echt trippy man.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaIk weet welke je bedoelt
Die zou hij eraf halen
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
Speciaal voor McGrath dan. Wel een oudje. Let niet op de tong, het was een warme dag.Mooie hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor McGrath dan. Wel een oudje. Let niet op de tong, het was een warme dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dank je.quote:
excuses bedenken voor Tinderquote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tinder lijkt mij wel grappig om te zien wat mensen allemaal in hun profiel hebben staan
Speciaal voor McGrath dan. Wel een oudje. Let niet op de tong, het was een warme dag.Dit ben ik, niet quoten graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent anders ook lekker bezig in die dating-topicsquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent anders ook lekker bezig in die dating-topics
Iemand had er ooit instaan: ik discrimineer geen letters, dus ik gebruik geen hoofdletters.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tinder lijkt mij wel grappig om te zien wat mensen allemaal in hun profiel hebben staan
Gewoon de knappe fixenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tinder is veel te veel veel te onbereikbare chicks. Het is alleen maar superhete chicks.
Of intense gedrochten. Geen tussen weg
Die zit in het fapmapje.quote:
Zie je vaak voorbij komen daarquote:
Nou die is volgens mij nog 10x zo erg als jijquote:Op donderdag 30 april 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herken me wel in die Deezertje
beetje realistisch blijven tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |