SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Waarom?quote:
Fylax <3 Nick's zusjequote:
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.quote:
quote:
Meisje waarmee ik aan het praten was.quote:
Oh dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.
waar ken je haar van?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meisje waarmee ik aan het praten was.
En we hadden het over afknappers. En toen zei ze opeens dat ze transgender was.
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehadquote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie spreekt met een leuk meisje dat heeft toegegeven dat ze vroeger een jongen was.
Ja soort Tinder inderdaadquote:
Ik vind haar oprecht aantrekkelijk. Mijn type ook wel.quote:
Zou nog steeds doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehad
Ik vond haar ook zeker niet lelijk neequote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht aantrekkelijk. Mijn type ook wel.
ik ben mooierquote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe jij er uit ziet.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
kinky.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dus nog geen operatie gehad
Vond?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond haar ook zeker niet lelijk nee
Jij bent ook wel heet ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |