quote:
Misschien met een radler beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar weer eens drinken binnenkort
Waar ik vandaan kom hebben we geen discotheekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=115057
Ik had laatst wel weer Skuumkoppequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien met een radler beginnen
Ik hou van Texels bierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had laatst wel weer Skuumkoppe
Ook prima bier
Nee inderdaad, ik vind die naam heel erg vreemdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben we geen discotheek
eventueel een café met een dansvloer maar de naam van dat café spreekt Etsu en jou niet zo aan.
Ze serveren er als het gewoon etenstijd is ook burgersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik vind die naam heel erg vreemd
nooit geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
McGrath. Ging je vroeger ook naar de Boogie Bar?
wel eens geweest, maar dinsdag vind ik niet zo fijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijk me leuk
Ben jij op dinsdagavond wel eens in club bed?
Oh, dat verandert de zaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze serveren er als het gewoon etenstijd is ook burgers
vertelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx zou het daar wel naar z'n zin hebben denk ik
Mijn vader kreeg vorig jaar zo'n pakket Texels bier voor zijn verjaardag.quote:
why notquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
nooit geweest
[..]
wel eens geweest, maar dinsdag vind ik niet zo fijn.
Ik zou volgende week ook graag naar de Italiaan gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak
daar moeten we heen
Ik zou persoonlijk voor de lasagne kiezen een volgende keerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou volgende week ook graag naar de Italiaan gaan.
Ik heb op mijn stage nog een andere tip gekregen voor een goed Italiaans restaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |