srs? Ik schaam me altijd een beetje. Weet wel een 16+ party in agga waar het er ruig aan toegaat als je interesse hebtquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef McGrath het volgende:
Ik houd heel erg van schuren. Misschien ga ik toch maar naar de teenage party.
Allemaal mensen die lopen te hossen voor FC Groningen terwijl ze normaal gesproken geen enkele affiniteit tonen voor de FC, aan die gekkigheid doe ik niet mee.quote:
Rotterdam kan ook nog, tussen de echte diehards.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet in Zwolle.
Definieer ruigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs? Ik schaam me altijd een beetje. Weet wel een 16+ party in agga waar het er ruig aan toegaat als je interesse hebt
jouw ervarenheid moet die jonge dames wel aantrekken tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs? Ik schaam me altijd een beetje. Weet wel een 16+ party in agga waar het er ruig aan toegaat als je interesse hebt
Heel veel drank op en in de meest ordinaire tenten wordt je vanzelf geschuurd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijke tekstenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal mensen die lopen te hossen voor FC Groningen terwijl ze normaal gesproken geen enkele affiniteit tonen voor de FC, aan die gekkigheid doe ik niet mee.
Ik ben ook niet in Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Rotterdam kan ook nog, tussen de echte diehards.
Etsu vindt dit leuk.
Tegen Vitessequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Elan het volgende:
Johannes wanneer ben je voor laatst bij een wedstrijd van FC Groningen wezen kijken?
Als je er goed uitziet waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel veel drank op en in de meest ordinaire tenten wordt je vanzelf geschuurd.
Dat lijkt me erg leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
Paxcon, zullen we eens samen met mortaxx naar fox gaan?
Wat is foxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
Paxcon, zullen we eens samen met mortaxx naar fox gaan?
Wat een eigenwaardequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meisjes van veertien die met meer personen zoenen dan wij in ons hele leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |