Ziet er sowieso het lekkerste uit ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zijn ze sowieso op hun geilst, liefst met halfnatte haren
Toen ik wel eens uitging ging ik in de drukte altijd in vrouwenkontjes knijpen omdat ze het dan toch niet doorhaddenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Net als die mensen die tegen vrouwen aan staan te rijen als het druk is in de trein of bus
mmmmmmquote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Net als die mensen die tegen vrouwen aan staan te rijen als het druk is in de trein of bus
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik wel eens uitging ging ik in de drukte altijd in vrouwenkontjes knijpen omdat ze het dan toch niet doorhadden
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik wel eens uitging ging ik in de drukte altijd in vrouwenkontjes knijpen omdat ze het dan toch niet doorhadden
knijpenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed ik ook en dan snel doen alsof je nergens vanaf weet en diegene voor je een klap voor zijn smoel of vuile bek zien krijgenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook uit in een gaybar?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik word altijd in m`n kont geknepen met uitgaan
Niet eens. Meisjes deden het ook vaak bij mequote:Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook uit in een gaybar?
Nee schuren ook met tegenzinquote:Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Daggeren#OhOhCherso
Denk dat Morta dat als ekte Hagenees weleens heeft gedaa
Ze hadden het nauwelijks door, waren veel te druk aan het dansen of praten en veel te veel mensen die er langs liepen. Dan kan het wel hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Deed ik ook en dan snel doen alsof je nergens vanaf weet en diegene voor je een klap voor zijn smoel of vuile bek zien krijgen
Dat zou ik erg ongemakkelijk vinden.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens. Meisjes deden het ook vaak bij me
Jij zou gelijk een natte broek hebben na 1 keer schurenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg ongemakkelijk vinden.
Net als schuren, zou ik echt heel ongemakkelijk vinden
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou gelijk een natte broek hebben na 1 keer schuren
Is JR incontinent?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou gelijk een natte broek hebben na 1 keer schuren
Ik heb vanavond weer karmeliet geklaptquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Met al dat bekkenstoten van mij gaat dat wat lastiger
Je kan ook in Zwolle kijken tochquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.pathe.nl/film(...)ook&utm_content=post
Dit was grappig geweest als ik dit weekend in Groningen was.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer karmeliet geklapt
Grote Markt is dan veel leuker tochquote:Op donderdag 30 april 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.pathe.nl/film(...)ook&utm_content=post
Dit was grappig geweest als ik dit weekend in Groningen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |