wil je ook één van voor de operatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou die is volgens mij nog 10x zo erg als jij
Geen idee. Je kijkt gemakkelijk over hem heen.quote:
haaha Dat blijven jullie zeggen ehquote:
Jij staart meisjes niet 45 minuten aan om vervolgens advies te vragen op fokquote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alles wat hij doet doe ik ook. Overal smoesjes voor verzinnen om iets niet te doen
kinderachtig hequote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haaha Dat blijven jullie zeggen eh
Ja die mortaxx is een beetje onbetrouwbaar op dat vlakquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haaha Dat blijven jullie zeggen eh
Ahh. Nog niet gemerkt.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die mortaxx is een beetje onbetrouwbaar op dat vlak
dat is niet hoe het moet?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij staart meisjes niet 45 minuten aan om vervolgens advies te vragen op fok
Oh my.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je ook één van voor de operatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ben onbetrouwbaar op ieder vlakquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die mortaxx is een beetje onbetrouwbaar op dat vlak
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruikenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij staart meisjes niet 45 minuten aan om vervolgens advies te vragen op fok
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruiken
Ohhh coolio. Ik maak nooit afspraken. Enkel vage dingen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij wel bij de VI Oranje-meet
Zeg dit niet over jezelfquote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben onbetrouwbaar op ieder vlak
Lijktquote:Op donderdag 30 april 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg dit niet over jezelf
je lijkt me een goede jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |