Zou je ook bij mij denkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeIk zou me denk ik echt mateloos aan hem ergeren
Ik schaar jou niet op hetzelfde niveau als hem op de een of andere manierquote:
Hoezo geen move gemaakt dan, jullie waren allebei toch vrijgezel toen? Of wil je niet over hebben verderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera en Heppie ja. Matties for life
Sof is een schatje in het echt
Op fok ook verder
Hij is nog iets autistischer alleenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schaar jou niet op hetzelfde niveau als hem op de een of andere manier
Sof zou niks voor mij zijn in een relatiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo geen move gemaakt dan, jullie waren allebei toch vrijgezel toen? Of wil je niet over hebben verder
Stijn zal irl echt wel verlegen zijn, qua leeftijd ook logisch denk je niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou best willen weten van beide hoe ze irl zijn
Daar kom ik NOOIT.quote:
Als je in Amsterdam had gewoond hadden wij allang gemeetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat sommige mensen zo ver weg wonen, ik ben er altijd voor in om even te feunen.
Zit in dat versier-topic in RP.quote:
haha okéquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof zou niks voor mij zijn in een relatie
Sof is huisje boompje beestje jaquote:
Hij zal minder snel zeggen wat hij van iemand vindt dan denk ik, dan op het internetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn zal irl echt wel verlegen zijn, qua leeftijd ook logisch denk je niet.
R&P is geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar kom ik NOOIT.
Behalve om een discussie te regelen in SC RELATIES
Hoe zie jij jezelf dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is huisje boompje beestje ja
Ik niet.
En sof is qua uiterlijk natuurlijk ook wel iets out of my league
hoezo je ziet er goed uit man, maar dat eerste.... inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is huisje boompje beestje ja
Ik niet.
En sof is qua uiterlijk natuurlijk ook wel iets out of my league
Muah sommige dingen zijn wel herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele forum tenenkrommend.
IK zou dus echt nooit de behoefte hebben om daar een serieuze post te zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah sommige dingen zijn wel herkenbaar
Ik was laatst in Amsterdam :squote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam had gewoond hadden wij allang gemeet
Vroeger wel man. Weet niet of je toen ook al las?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
Wedden op sport is goed topic van FOK!, echt mensen die daar hard geld verdienen gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |