best lastig jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit wel met iets in m`n hoofd voor een app maar ik heb totaal geen coding-skills en allesEn ik weet ook niet in hoeverre het nieuw is
Gewoon een agent nemen en naar een uitgever die er brood in ziet. Anders moet je promotie etc ook zelf doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7.50/15.00
Ligt er ook aan of je hem zelf uitgeeft of naar uitgever stuurt
Maar je was toch 14 toen je dat schreef toch?quote:
Werk samen met iemand die dat kanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit wel met iets in m`n hoofd voor een app maar ik heb totaal geen coding-skills en allesEn ik weet ook niet in hoeverre het nieuw is
17quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je was toch 14 toen je dat schreef toch?
Dat zou wel goed idee zijn ja. Maar moet je eerst nog vindenquote:
Dat zal niet moeilijk zijn met een goed idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel goed idee zijn ja. Maar moet je eerst nog vinden
Beetje netwerkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel goed idee zijn ja. Maar moet je eerst nog vinden
Even kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt me op fb, google eens op mn naam
Welke codes? Die templates of zo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Webdesign is ook best leuk verder
Alleen de codes vind ik kut
Lukt toch niet man. Is hetzelfde als die knapen die een nieuwe social-media opzetten.quote:
En toch komt er een keer een.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt toch niet man. Is hetzelfde als die knapen die een nieuwe social-media opzetten.
`Het nieuwe Facebook''
Gewoon cu2 tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt toch niet man. Is hetzelfde als die knapen die een nieuwe social-media opzetten.
`Het nieuwe Facebook''
Om alles designs goed op de website te zetten.quote:
Je moet niet uit gaan van bestaande concept man maar bestaande systeem overhoop gooien met revolutionaire shit.quote:
Die andere was een testquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat boek van die zwerver je enige boek?
Je moet het alleen goed verbeterenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet niet uit gaan van bestaande concept man maar bestaande systeem overhoop gooien met revolutionaire shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |