Ja rage is voorbij. Even m'n chakra's op een rijtje gezet enzo. Plus over anderhalve minuut is Band of Brothers in 1080p klaar met downloaden en kan ik even calorievrij bingen.quote:
Als je samoan bent mag zoietsquote:
Nog nooit gezien?quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja rage is voorbij. Even m'n chakra's op een rijtje gezet enzo. Plus over anderhalve minuut is Band of Brothers in 1080p klaar met downloaden en kan ik even calorievrij bingen.
Je was toch mensen in het spaans aan het uitschelden?quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
ben echt zieke online course aan het volgen
CEO 10k/a day
sick bro welke?quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
ben echt zieke online course aan het volgen
CEO 10k/a day
heb je br ba al gezienquote:Op maandag 20 april 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope. Ondanks m'n seriegeilheid. Sopranos ook nog niet, dus die komt hierna.
Meegedaan aan Market Garden. Heldquote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Holy shit, Malarkey leeft gewoon nog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Malarkey
Mn tablet is naar de kk gegaan. Dus had daar weekje sabbatical daarin. Vandaag weer gedaan wel.quote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je was toch mensen in het spaans aan het uitschelden?
Jammer dat MG mislukt is en half NL daardoor geen eten had. Maarja, het was in jouw hometown.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb commando nog geen één keer gezien. En nu?
Ieder jaar naar de herdenking, helaas zijn de nog maar een paar van die oude bazen die kunnen komen. Wordt met het jaar minderquote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer dat MG mislukt is en half NL daardoor geen eten had. Maarja, het was in jouw hometown.
Ook geen wonder dat je niet afvalt. Je hebt de discipline van een grindtegel. Vanmiddag was je nog 'out' en nu alweer terug. Man man man.quote:
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.quote:Op maandag 20 april 2015 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook geen wonder dat je niet afvalt. Je hebt de discipline van een grindtegel. Vanmiddag was je nog 'out' en nu alweer terug. Man man man.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.
lol 11kg in 5 maanden? doe dat met een kuurtje van 8 wekenquote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.
doe danquote:Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol 11kg in 5 maanden? doe dat met een kuurtje van 8 weken
nog bedankt voor je bestelling, sicke stack, knalkuurtjequote:Op maandag 20 april 2015 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
11kg in 5 maanden pak ik met een crea only kuurtje nog
ik ga volgende week hgh+test+tren+tb500 zetten
let op mijn woord 25kg massa pakken 2 maandjes
ik ben gwn lekker chubbyquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben srs wel benieuwd naar jullie fysiek. Niet om te bitchen, maar om er btje beeld van te krijgen.
ik val in het niet bij jahroonquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben srs wel benieuwd naar jullie fysiek. Niet om te bitchen, maar om er btje beeld van te krijgen.
Je hebt DM.quote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
ik kan jou verzekeren dat zyzz een kleine jongen zou zijn in deze reeksquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Je mag JB dm'en, zij kan het je vertellenquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
shit wilde al zeggen inb4 dickpic van deuce jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Sap met "zou wel voor novelty factor"
Ja, niet. Maar daar heb je airlift suspensions voor. Dan kan je hem d.m.v. lucht gewoon omhoog en naar beneden laten zakken. Showtje lkkr beneden en als je gaat rijden weer omhoog.quote:Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kom je daar verkeersdrempels mee over?
Ze durven nietquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-personaquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-persona
Ik ook wel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar jouw ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
Naar mijn wat?quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar jouw ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
De foto's die ik tot nu toe heb gezien bewijzen vnl dat hoe groter de e-persona, hoe lager de aestheticswaarde, dus denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-persona
whehe harde burn voor een ieder die al foto's naar cc heeft gestuurd maynquote:Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De foto's die ik tot nu toe heb gezien bewijzen vnl dat hoe groter de e-persona, hoe lager de aestheticswaarde, dus denk dat je wel gelijk hebt.
thanks i guess :Squote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Of nja behalve dan degenen met goede aesthetics, ofzo. Maar de mensen met echt goede aesthetics posten hier niet zo veel, of eventjes heel veel en stoppen dan weer volledig net als wijlen dreamerbulk
Nee, gewoon nee. Niks zo erg als een man die je met je pink in tweeën kan breken.quote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
liever ecto dan kaolo vette die geen maat kan houden lol ol ollol
Nee man, alsof je naar een kinderlijfje kijkt bij ecto'squote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker man, zo'n vent die eruit ziet alsof hij uit alleen maar ledematen bestaat.quote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
Heb ik niet nodig.quote:Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
Was geen diss verder hoor. Maar zoals ik Dennis heb leren kennen speelt hij nooit 'hard to get' of zo snapje
quote:Op maandag 20 april 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou bizarre eterstv niet kunnen kijken want gerard joling, maar die voorstukjes waarbij mensen walgend aan broccoli knabbelen zijn wel geinigtv
quote:Op maandag 20 april 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets van aantrekken hoor deuceje, rest moet nog bewijzen dat ze jouw guns hebben.
/wk
Best wel lief dit.quote:
Niet dat ik nog medische verhalen mag vertellen ofzo, maar we hebben srs een keer een gast met gigantische maagbloeding op OK gehad, die 3 1,5 literflessen op een dag in z'n mik bleek te gooien.quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
4200kcals. 30 blikjes. Nee, dan is het fake idd. Zo zag ze er niet uit.
Echt inclusief de flessen?quote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik nog medische verhalen mag vertellen ofzo, maar we hebben srs een keer een gast met gigantische maagbloeding op OK gehad, die 3 1,5 literflessen op een dag in z'n mik bleek te gooien.
Btw. Check het programma wat nu op is.
Staat echt bijna nooit op hier, maar nu is het alsof ik naar een open wond kijk. Wil niet kijken maar moet blijven kijken.quote:
ik quote seto vast.quote:Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef seto het volgende:
denken dat dat echt is XD
had beter van je verwacht awesome
Shiittt. Snap dat niet man.quote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik nog medische verhalen mag vertellen ofzo, maar we hebben srs een keer een gast met gigantische maagbloeding op OK gehad, die 3 1,5 literflessen op een dag in z'n mik bleek te gooien.
Btw. Check het programma wat nu op is.
suuuuuuuurequote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat echt bijna nooit op hier, maar nu is het alsof ik naar een open wond kijk. Wil niet kijken maar moet blijven kijken.
Neh. Die freaks gingen naar de kleinere ziekenhuizen, helaas. Spannendste wat eruit is gevist in mijn bijzijn is een Smirnoff fles, zo'n grote. En een spatel.quote:
Ik neem aan uit de anusquote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh. Die freaks gingen naar de kleinere ziekenhuizen, helaas. Spannendste wat eruit is gevist in mijn bijzijn is een Smirnoff fles, zo'n grote. En een spatel.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef no1uknow het volgende:
Nou zit ik de hele avond op het internet, dat pleit ook niet echt voor me.
Maar ik kies tenminste nog voor de kankerzooi waar ik naar kijk.
Zoals fan zijn van een voetbalclub en jezelf daarmee dan identificeren.quote:
daar kies ik dus niet voorquote:
Vriend. Ik had vandaag een keiharde fittie met een maat van me op whatsapp in een groep. Ik zei precies wat jij zei. "Hee X, gefeliciteerd met het kampioenschap!". Terwijl X geen kanker gedaan heeft voor PSV. Ziedend, was ik.quote:Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoals fan zijn van een voetbalclub en jezelf daarmee dan identificeren.
'Wij' hebben gewonnen.
Terwijl die persoon zelf geen enkele bijdrage heeft geleverd.
Hopelijk heb je diegene flink op z'n nummer gezet.quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend. Ik had vandaag een keiharde fittie met een maat van me op whatsapp in een groep. Ik zei precies wat jij zei. "Hee X, gefeliciteerd met het kampioenschap!". Terwijl X geen kanker gedaan heeft voor PSV. Ziedend, was ik.
Kijk je nog? Die twee meiden nu zijn echt té beschamend. Zit me af te vragen hoe ze dit over tien jaar zien.quote:
Lief dagboek..quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend. Ik had vandaag een keiharde fittie met een maat van me op whatsapp in een groep. Ik zei precies wat jij zei. "Hee X, gefeliciteerd met het kampioenschap!". Terwijl X geen kanker gedaan heeft voor PSV. Ziedend, was ik.
Het liep ff hoog op maar hij weet wel wie er de baas is nu iddquote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk heb je diegene flink op z'n nummer gezet.
Zou die ene wel doen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk je nog? Die twee meiden nu zijn echt té beschamend. Zit me af te vragen hoe ze dit over tien jaar zien.
alpha male vs beta bitchesquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het liep ff hoog op maar hij weet wel wie er de baas is nu idd
toshiba chromebook 2quote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
welke chromebook had je ook alweer? Laptop klinkt nu als een grasmaaier.
jouw vroeger is niet zo heel lang geleden toch?quote:Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
Ik kocht vroeger tijdschriften waar Chris Brown op de cover stond
jammer niet nederlands ondertitled spreek geen engelsquote:
7 jaar geleden alweerquote:Op maandag 20 april 2015 22:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
jouw vroeger is niet zo heel lang geleden toch?
Nouja die negers ook niet dus dat had niet uitgemaakt.quote:Op maandag 20 april 2015 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer niet nederlands ondertitled spreek geen engels
quote:Op maandag 20 april 2015 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja die negers ook niet dus dat had niet uitgemaakt.
Nee ik heb geen leven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoef jij niet naar school of werk morgen?
Die gymchick: ben je dat zelf of is dat je huisgenote?quote:
Ik heb er anders al best wat voorbij zien komen ondertussen en de meeste zijn geen zieke liftersquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:57 schreef Questular het volgende:
Denken dat de mensen hier niet allemaal zieke lifters zijn ,wat is er mis met sommige hier?
Ik had in m'n vorige gym ook een Downie rondlopen. Die was wel beresterkquote:
Was ook zo'n gast die 70 instant-noodles pakjes per week atquote:Op maandag 20 april 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou bizarre eters niet kunnen kijken want gerard joling, maar die voorstukjes waarbij mensen walgend aan broccoli knabbelen zijn wel geinig
FF laten uitzuigen door Deuce de IT'er. SSD'tje laten plaatsen en je kunt er zo weer tegenaan. Hoef je geen gemankeerd apparaat als vervanger te kopenquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
welke chromebook had je ook alweer? Laptop klinkt nu als een grasmaaier.
Zekerquote:
Dat doen mensen die liften nou eenmaal.quote:
En dan schop je em niet z'n bed uit? Wat een lapzwans.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:49 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriend zijn wekker ging voor de verandering weer eens een uur lang af
Jij traint toch 's ochtends? M'n huidge gym is ook 2 ochtenden per week open vanaf 07:00. Twijfel om 's ochtends te gaan, maar ben benieuwd of ik dan de rest van de dag nog wel kan functioneren. Als ik 's avonds train en thuis kom ben ik helemaal klaar en vallen m'n ogen vanzelf dicht als ik niet oppas.quote:
ochtendbout in de plee gedeponeerd?quote:
quote:
Ik volg op dit moment een revalidatietraject vanwege m'n fibromyalgie. Dus ik heb 3x per week 1,5 uur fysiotherapie en nog wat andere therapien. Na de zomer pak ik mijn studie weer opquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:02 schreef Eleiko het volgende:
@Fripsel: wat doe jij zoal op een dag / hoe zien je dagen eruit?
Sterkte met het revalideren. Kun je er helemaal vanaf komen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik volg op dit moment een revalidatietraject vanwege m'n fibromyalgie. Dus ik heb 3x per week 1,5 uur fysiotherapie en nog wat andere therapien. Na de zomer pak ik mijn studie weer op
Nee ik kan er niet vanaf komen, alleen er mee leren omgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sterkte met het revalideren. Kun je er helemaal vanaf komen?
En welke studie ga je (weer) doen?
Knap kut.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet vanaf komen, alleen er mee leren omgaan.
Communicatie & multimedia design. Had eigenlijk deze zomer al af moeten studeren
Lift je niet minder in de ochtend? De keren dat ik 's ochtends ga trainen vallen altijd een stuk zwaarderquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
Henkie gewoon 's ochtends trainen maat, is echt heerlijk.
Vorige week nog PR op de DL gezet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Lift je niet minder in de ochtend? De keren dat ik 's ochtends ga trainen vallen altijd een stuk zwaarder
Is dat niet ook afhankelijk van of je een ochtend of avondmens bent?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Lift je niet minder in de ochtend? De keren dat ik 's ochtends ga trainen vallen altijd een stuk zwaarder
Ochtend of avondmensquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is dat niet ook afhankelijk van of je een ochtend of avondmens bent?
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
Ja als je niks te doen hebt en tot 12:00 in je nest ligt te stinken word je vanzelf een avondmens ja.
3 weken bij je computer en telefoon vandaan reken maar dat je gewoon 's ochtends wakker wordt als het licht wordt.
Dit. En geen schermen (smartphone/ipad/televisie) in je slaapkamer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
Ja als je niks te doen hebt en tot 12:00 in je nest ligt te stinken word je vanzelf een avondmens ja.
3 weken bij je computer en telefoon vandaan reken maar dat je gewoon 's ochtends wakker wordt als het licht wordt.
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
http://www.gezondheidsnet(...)-je-biologische-klokquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. En geen schermen (smartphone/ipad/televisie) in je slaapkamer.
En jij liet hem zijn gang gaan? Pussy.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:20 schreef Ethanolic het volgende:
Vannacht echt een sicke nachtmerrie gehad. Had 2 ton gewonnen op lotnummer EE 06033. Ik naar die sigarenboer, geloofde me niet en verknipte mijn staatslotDaar ging mijn 2 ton.
Waar heb ik gezegd dat ik geen ochtend mens ben?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, bullshit dat jij 'geen ochtend mens' bent.
Allemaal gebaseerd op 'luxeproblemen. 'quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)-je-biologische-klok
Of je een ochtend- of avondmens bent, wordt voor de helft genetisch bepaald. De andere helft is omgevingsbepaald.
Omdat alles toch wel geregeld is blijf je tot 11:00 in je nest liggen. De boodschappen zijn al gedaan of het all-inclusive ontbijt staat al klaar.quote:Vooral op vakantie, als je niet gebonden bent aan werktijden, merk je hoe je biologische klok van nature is ingesteld. "De uitgesproken ochtendmensen zie je om zeven of acht uur 's morgens al hun tent uitkruipen. Een avondmens moet hier absoluut niet aan denken! Hij begint in z'n vakantie meestal pas tegen een uur of elf aan de dag", aldus Kerkhof.
Nergens, bleek uit je post over de wekker van je vriend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik geen ochtend mens ben?
Hoe slechter ik slaap, hoe meer last ik van m'n fibro hebquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nergens, bleek uit je post over de wekker van je vriend.
Mijn biologische rise and shine gaat iedere ochtend om 7 uur af, terwijl ik, als ik niet train, pas om 8 uur op hoef.
Heb je bij een koude nacht ook meer last?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe slechter ik slaap, hoe meer last ik van m'n fibro heb
Ja. Ik leef permanent in truien en onder dekentjes. Ik heb nu met de scooter ook dat ik voordat ik aan m'n work out begin ik eerst op temperatuur moet komen, anders zit ik gewoon helemaal vastquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je bij een koude nacht ook meer last?
Ik weet 's ochtends als ik wakker word al of ik moet krabben of niet. Hoe kouder het is hoe meer last ik van m'n knieën heb.
Kanker, en ik dacht dat Cor oud was..quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
Ik weet 's ochtends als ik wakker word al of ik moet krabben of niet. Hoe kouder het is hoe meer last ik van m'n knieën heb.
Haram.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was echt ziek. Ben echt HAM gegaan.
Paartje Janoski'squote:Op dinsdag 21 april 2015 09:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word altijd 2min voor de wekker afgaat wakker.
Wat voor patta's heb je gehaald Henk?
Kan d'r ook weinig aan doen. Ik kraak aan alle kanten. Nek, ellebogen, schouders, achillespezen, knieën. Vandaar dat ik ook altijd een uitgebreide warmin-up doe. Ga ik bijv. koud squatten hoor je bij iedere rep 'krak' als ik door m'n knieën gaquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kanker, en ik dacht dat Cor oud was..
Islam = vredequote:
Daar hoef je niet oud voor te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Paartje Janoski's
[..]
Kan d'r ook weinig aan doen. Ik kraak aan alle kanten. Nek, ellebogen, schouders, achillespezen, knieën. Vandaar dat ik ook altijd een uitgebreide warmin-up doe. Ga ik bijv. koud squatten hoor je bij iedere rep 'krak' als ik door m'n knieën ga.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
ik ook. Foto's in de plzquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keerben nog steeds benieuwd naar het fysiek van de meeste hier.
Nou kom maar opquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Heb vanmorgen wel een pre-cut foto gemaakt trouwens
beetje druk de laatste tijd dus niet zo vaak op fokquote:
Heb echt absoluut niet de intentie om die hier te posten.quote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keerben nog steeds benieuwd naar het fysiek van de meeste hier.
nu voel ik me niet voor en populairquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb echt absoluut niet de intentie om die hier te posten.
De inner circle ontvangt hem vanavond per DM.
heb al pics gepost hierzo 2x ik blijf niet aan de gangquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders geef jij even het voorbeeldHeb altijd al een gespierd kaasplankje willen zien.
Dat was dan vast even geleden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb al pics gepost hierzo 2x ik blijf niet aan de gang
Chick move en witte ridder gaat niet samen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chick move. Jij bent hier net. Met je witte ridder gedrag.
Wie denk je dat je bent dat je hier ff tof kan lopen doen? Ga naar je eigen topic borderliner. Wij pesten Fripsel wel weg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ey vriend deze heb ik gemist, paas ff linkjequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb al pics gepost hierzo 2x ik blijf niet aan de gang
Ohja, toen was ik eerst een aandachtshoer en daarna stond heel het topic opeens vol met picsquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
Vrij recent nog. Naar aanleiding dat hier ook een aantal dames pics hadden gepost.
Kaasplankje dan he.
opbokken hier. Aan het werk jij. Mijn bureau is vies.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
don't feed teh trolsquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chick move en witte ridder gaat niet samen.
Hoe ziet stinkie er eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
opbokken hier. Aan het werk jij. Mijn bureau is vies.
Ja vriend. Zieke pull idd. Begonnen met 4 setjes pullup AMRAP. Toen ff geBOR't onderhands voor de zieke bicep activatie. Wat rear delt werk erna op relatieve hoge rep range om de zieke front delts in bedwang te houden haha en afgesloten met wat preacher curls. Was wel lkkr. Sta echt strak nuquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vertel ff meer over je workout.
Zeker pulldagje?
ga maar zoeken in de BB reeksquote:
Vraag je moeder of ze mijn bureau wil doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
opbokken hier. Aan het werk jij. Mijn bureau is vies.
geen abs?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja vriend. Zieke pull idd. Begonnen met 4 setjes pullup AMRAP. Toen ff geBOR't onderhands voor de zieke bicep activatie. Wat rear delt werk erna op relatieve hoge rep range om de zieke front delts in bedwang te houden haha en afgesloten met wat preacher curls. Was wel lkkr. Sta echt strak nu
Je doet hetzelfde a nerdquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent dat je hier ff tof kan lopen doen? Ga naar je eigen topic borderliner. Wij pesten Fripsel wel weg.
Dat was van een heel andere strekking, kut.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
RUZIEquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chick move en witte ridder gaat niet samen.
Ziek broeder. Ik had vanmorgen snoeiharde squats gedaan, gevolgd door OHP en BOR. Vervolgens 3 setjes chin-ups in de rings AMRAP gedaan en afgesloten met 2 setjes rear delts en 3 sets barbell curls.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja vriend. Zieke pull idd. Begonnen met 4 setjes pullup AMRAP. Toen ff geBOR't onderhands voor de zieke bicep activatie. Wat rear delt werk erna op relatieve hoge rep range om de zieke front delts in bedwang te houden haha en afgesloten met wat preacher curls. Was wel lkkr. Sta echt strak nu
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
Vrij recent nog. Naar aanleiding dat hier ook een aantal dames pics hadden gepost.
Kaasplankje dan he.
voeding trainen en rusten vriendquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef politiekman het volgende:
Jongens ik ben ecto, ik wil ook breed worden.
Dunno, moet je 'ff' terugzoeken in de reeksquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]die heb ik allemaal gemist! Linkje?
Bedankt broerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voeding trainen en rusten vriend
hey kaasjequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voeding trainen en rusten vriend
Zal ik om de 2 dagen met een full body workout beginnen of beginnen met ss schema?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
moet weg nuquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:42 schreef seto het volgende:
[..]
hey kaasje
zal ik bianchi fiets halen voor die fietser cred?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef politiekman het volgende:
[..]
Zal ik om de 2 dagen met een full body workout beginnen of beginnen met ss schema?Pak stronglifts 5x5, download de app, goede stok achter de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef politiekman het volgende:
[..]
Zal ik om de 2 dagen met een full body workout beginnen of beginnen met ss schema?ss of stronglifts voor een paar maandjes om discipline op te bouwen en een goed gevoel te krijgen voor compound lifts, daarna kijken of je verder wil met op kracht trainen of voor hypertrophy gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef Awesome_ het volgende:
Vind altijd wel leuk als we noobies hebben met discipline. Dat zie je gewoon niet vaak.
Dit is inderdaad wel slim! Die stok heb ik best hard nodigquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Pak stronglifts 5x5, download de app, goede stok achter de deur
De meesten haken af (of gaan kettlebellen)quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
De beste tip die ik je kan geven is geen training overslaan, tenzij je daadwerkelijk fysiek verhinderd bent. Geen zin is geen smoes om niet te gaan.
Ik klap ff een eca capje naar binnen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:52 schreef Fripsel het volgende:
Holy fuck. Mijn ene kat douwt gewoon de andere van de vensterbank van de bovenste verdieping
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:56 schreef seto het volgende:
wow fripsel en wat gebeurde er t-
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:56 schreef seto het volgende:
wow fripsel en wat gebeurde er t-
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |