heb al pics gepost hierzo 2x ik blijf niet aan de gangquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders geef jij even het voorbeeldHeb altijd al een gespierd kaasplankje willen zien.
Dat was dan vast even geleden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb al pics gepost hierzo 2x ik blijf niet aan de gang
Chick move en witte ridder gaat niet samen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chick move. Jij bent hier net. Met je witte ridder gedrag.
Wie denk je dat je bent dat je hier ff tof kan lopen doen? Ga naar je eigen topic borderliner. Wij pesten Fripsel wel weg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ey vriend deze heb ik gemist, paas ff linkjequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb al pics gepost hierzo 2x ik blijf niet aan de gang
Ohja, toen was ik eerst een aandachtshoer en daarna stond heel het topic opeens vol met picsquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
Vrij recent nog. Naar aanleiding dat hier ook een aantal dames pics hadden gepost.
Kaasplankje dan he.
opbokken hier. Aan het werk jij. Mijn bureau is vies.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
don't feed teh trolsquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chick move en witte ridder gaat niet samen.
Hoe ziet stinkie er eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
opbokken hier. Aan het werk jij. Mijn bureau is vies.
Ja vriend. Zieke pull idd. Begonnen met 4 setjes pullup AMRAP. Toen ff geBOR't onderhands voor de zieke bicep activatie. Wat rear delt werk erna op relatieve hoge rep range om de zieke front delts in bedwang te houden haha en afgesloten met wat preacher curls. Was wel lkkr. Sta echt strak nuquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vertel ff meer over je workout.
Zeker pulldagje?
ga maar zoeken in de BB reeksquote:
Vraag je moeder of ze mijn bureau wil doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
opbokken hier. Aan het werk jij. Mijn bureau is vies.
geen abs?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja vriend. Zieke pull idd. Begonnen met 4 setjes pullup AMRAP. Toen ff geBOR't onderhands voor de zieke bicep activatie. Wat rear delt werk erna op relatieve hoge rep range om de zieke front delts in bedwang te houden haha en afgesloten met wat preacher curls. Was wel lkkr. Sta echt strak nu
Je doet hetzelfde a nerdquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent dat je hier ff tof kan lopen doen? Ga naar je eigen topic borderliner. Wij pesten Fripsel wel weg.
Dat was van een heel andere strekking, kut.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
RUZIEquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chick move en witte ridder gaat niet samen.
Ziek broeder. Ik had vanmorgen snoeiharde squats gedaan, gevolgd door OHP en BOR. Vervolgens 3 setjes chin-ups in de rings AMRAP gedaan en afgesloten met 2 setjes rear delts en 3 sets barbell curls.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja vriend. Zieke pull idd. Begonnen met 4 setjes pullup AMRAP. Toen ff geBOR't onderhands voor de zieke bicep activatie. Wat rear delt werk erna op relatieve hoge rep range om de zieke front delts in bedwang te houden haha en afgesloten met wat preacher curls. Was wel lkkr. Sta echt strak nu
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
Vrij recent nog. Naar aanleiding dat hier ook een aantal dames pics hadden gepost.
Kaasplankje dan he.
voeding trainen en rusten vriendquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef politiekman het volgende:
Jongens ik ben ecto, ik wil ook breed worden.
Dunno, moet je 'ff' terugzoeken in de reeksquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]die heb ik allemaal gemist! Linkje?
Bedankt broerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voeding trainen en rusten vriend
hey kaasjequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voeding trainen en rusten vriend
Zal ik om de 2 dagen met een full body workout beginnen of beginnen met ss schema?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
moet weg nuquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:42 schreef seto het volgende:
[..]
hey kaasje
zal ik bianchi fiets halen voor die fietser cred?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef politiekman het volgende:
[..]
Zal ik om de 2 dagen met een full body workout beginnen of beginnen met ss schema?Pak stronglifts 5x5, download de app, goede stok achter de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef politiekman het volgende:
[..]
Zal ik om de 2 dagen met een full body workout beginnen of beginnen met ss schema?ss of stronglifts voor een paar maandjes om discipline op te bouwen en een goed gevoel te krijgen voor compound lifts, daarna kijken of je verder wil met op kracht trainen of voor hypertrophy gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef Awesome_ het volgende:
Vind altijd wel leuk als we noobies hebben met discipline. Dat zie je gewoon niet vaak.
Dit is inderdaad wel slim! Die stok heb ik best hard nodigquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Pak stronglifts 5x5, download de app, goede stok achter de deur
De meesten haken af (of gaan kettlebellen)quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
De beste tip die ik je kan geven is geen training overslaan, tenzij je daadwerkelijk fysiek verhinderd bent. Geen zin is geen smoes om niet te gaan.
Ik klap ff een eca capje naar binnen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:52 schreef Fripsel het volgende:
Holy fuck. Mijn ene kat douwt gewoon de andere van de vensterbank van de bovenste verdieping
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:56 schreef seto het volgende:
wow fripsel en wat gebeurde er t-
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:56 schreef seto het volgende:
wow fripsel en wat gebeurde er t-
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |