Zoals fan zijn van een voetbalclub en jezelf daarmee dan identificeren.quote:
daar kies ik dus niet voorquote:
Vriend. Ik had vandaag een keiharde fittie met een maat van me op whatsapp in een groep. Ik zei precies wat jij zei. "Hee X, gefeliciteerd met het kampioenschap!". Terwijl X geen kanker gedaan heeft voor PSV. Ziedend, was ik.quote:Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoals fan zijn van een voetbalclub en jezelf daarmee dan identificeren.
'Wij' hebben gewonnen.
Terwijl die persoon zelf geen enkele bijdrage heeft geleverd.
Hopelijk heb je diegene flink op z'n nummer gezet.quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend. Ik had vandaag een keiharde fittie met een maat van me op whatsapp in een groep. Ik zei precies wat jij zei. "Hee X, gefeliciteerd met het kampioenschap!". Terwijl X geen kanker gedaan heeft voor PSV. Ziedend, was ik.
Kijk je nog? Die twee meiden nu zijn echt té beschamend. Zit me af te vragen hoe ze dit over tien jaar zien.quote:
Lief dagboek..quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend. Ik had vandaag een keiharde fittie met een maat van me op whatsapp in een groep. Ik zei precies wat jij zei. "Hee X, gefeliciteerd met het kampioenschap!". Terwijl X geen kanker gedaan heeft voor PSV. Ziedend, was ik.
Het liep ff hoog op maar hij weet wel wie er de baas is nu iddquote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk heb je diegene flink op z'n nummer gezet.
Zou die ene wel doen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk je nog? Die twee meiden nu zijn echt té beschamend. Zit me af te vragen hoe ze dit over tien jaar zien.
alpha male vs beta bitchesquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het liep ff hoog op maar hij weet wel wie er de baas is nu idd
toshiba chromebook 2quote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
welke chromebook had je ook alweer? Laptop klinkt nu als een grasmaaier.
jouw vroeger is niet zo heel lang geleden toch?quote:Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
Ik kocht vroeger tijdschriften waar Chris Brown op de cover stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |