SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog leuke tips voor boeken over wielrennen? Mag vanalles zijn behalve suffe biografien over niet boeiende renners zoals Laurens ten Dam en Chris Froome.
Koersen in het duister van David Millarquote:
Ik heb er 2ofzo gezien.quote:Op maandag 20 april 2015 09:13 schreef Z het volgende:
Ik had nog nooit van Dracat gehoord, zaterdag zag ik er opeens tientallen rijden.
de man en zijn fiets - Wilfried de Jongquote:
Al gelezenquote:Op maandag 20 april 2015 09:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Koersen in het duister van David Millar
Al gelezenquote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef the_critic het volgende:
[..]
de man en zijn fiets - Wilfried de Jong
Ventoux - Bert Wagndorp
of... misschien meer jouw stijl... Wielrennen is echt mijn sport! - Geronimo Stilton
Pedaalridder van Peter Winnenquote:Op maandag 20 april 2015 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al gelezen
[..]
Al gelezen
al gelezen
Laatste ziet er geweldig uit die komt op de shortlist.
In belgie zie je dat ook veel. Van die frames met naam lokale FM erop en dan wel afgemonteerd met Dura-Ace / Record en hoge zips.quote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb er 2ofzo gezien.
Het is een merk uit oostzaan, volgens mij gewoon overgespoten frames van een grote leverancier, net als imming volgens mij doet.
Kan wel eens kijken of ik 'm nog heb liggen, mag je 'm wel hebben voor alleen de verzendkosten.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 09:29 schreef iScream. het volgende:
[..]
Kan wel eens kijken of ik 'm nog heb liggen, mag je 'm wel hebben voor alleen de verzendkosten.
Gaat het zo veel makkelijker nu? Waar merk je het verschil dan in?quote:Op maandag 20 april 2015 09:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Racefiets een tijdje geleden ook weer uit het vet gehaald.
Ben twee maanden geleden gestopt met roken, merk het verschil met vroeger enorm tijdens het fietsen.
Nu lekker ontspannen bezig met ritjes van rond de 60 km in de provincie.
Ik zag tijdens rvnh ook een hoop dure fietsen. In het groepje waar ik en DDX mee reden zal de gemiddelde nieuwprijs op 2tot 3K zitten denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In belgie zie je dat ook veel. Van die frames met naam lokale FM erop en dan wel afgemonteerd met Dura-Ace / Record en hoge zips.
Haha, ik zal vanavond meteen ff kijken, hoop dat ie door de brievenbus past (boek is redelijk dik), pakketpost is duur. Laat het je vanavond wel even weten, kan ook zijn dat ik 'm al eens weggegeven heb (geen goed geheugenquote:Op maandag 20 april 2015 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat zou top zijn. Ik ga wel zaterdag al op vakantie dus er zit een klein beetje haast achter
Dan kan ik het na de vakantie ook weer terugsturen uiteraard.
quote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef Tommeke het volgende:
Knut, heb je 't boek van Tyler Hamilton al gelezen?
80 mm is echt onzin, als toerder heb je er niks aan, en t is in Nederland vaak alleen maar een nadeel met de wind.quote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat het zo veel makkelijker nu? Waar merk je het verschil dan in?
[..]
Ik zag tijdens rvnh ook een hoop dure fietsen. In het groepje waar ik en DDX mee reden zal de gemiddelde nieuwprijs op 2tot 3K zitten denk ik![]()
1tje had een oltre met dura ace en zipps. Ik zag in alkmaar nog iemand met 80 mm zipps. Ziet er wel gaaf uit maar met windkracht 4 lijkt me dat geen genot.
Achter 80 en voor 50 lijkt me wel cool, al ziet dat er wel weer een beetje te tijdritachtig uit.
quote:Op maandag 20 april 2015 09:31 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, ik zal vanavond meteen ff kijken, hoop dat ie door de brievenbus past (boek is redelijk dik), pakketpost is duur. Laat het je vanavond wel even weten, kan ook zijn dat ik 'm al eens weggegeven heb (geen goed geheugen)
Imming, ook gezien, kende ik ook niet. Ik hoop altijd op één Genesis. Maar bij een tocht heb ik die nog nooit gezien. Alleen een keer een fietskoerier en een Engelse toerist in Amsterdam.quote:Op maandag 20 april 2015 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb er 2ofzo gezien.
Het is een merk uit oostzaan, volgens mij gewoon overgespoten frames van een grote leverancier, net als imming volgens mij doet.
quote:Op maandag 20 april 2015 09:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
80 mm is echt onzin, als toerder heb je er niks aan, en t is in Nederland vaak alleen maar een nadeel met de wind.
Zelfs de coolfactor gaat er alweer een beetje vanaf, op een gegeven moment bereik je het over the top punt. Mensen zien dan dat je met spullen rijdt waar je eigenlijk niks aan hebt.
50 of 60 mm is echt meer dan genoeg als je het alleen voor de looks doet.
Dat is een fietsenboer in Egmond oid, best een grote in strandfietsen. Hoop eigen frames. En een strandploeg.quote:Op maandag 20 april 2015 09:38 schreef Z het volgende:
[..]
Imming, ook gezien, kende ik ook niet. Ik hoop altijd op één Genesis. Maar bij een tocht heb ik die nog nooit gezien. Alleen een keer een fietskoerier en een Engelse toerist in Amsterdam.
Hier op 't baantje heb je donderdagavond ook zo'n clown. Altijd in het laatste wiel zittend en steeds als hij langs de fotograaf fiets trekt ie gekke bekken. Echt, al jaren lang. Week in, week uitquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 09:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier op 't baantje heb je donderdagavond ook zo'n clown. Altijd in het laatste wiel zittend en steeds als hij langs de fotograaf fiets trekt ie gekke bekken. Echt, al jaren lang. Week in, week uit
Op sloten is een vent die op het stuk langs het clubhuis meerijd, daarna kom je 'm weer tegen bij de bocht voor het rechte stuk langs het clubhuis, dan sprint hij weer mee en dat gaat zo door.quote:Op maandag 20 april 2015 09:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier op 't baantje heb je donderdagavond ook zo'n clown. Altijd in het laatste wiel zittend en steeds als hij langs de fotograaf fiets trekt ie gekke bekken. Echt, al jaren lang. Week in, week uit
Die vent is zo'n aandachtshoer. Heb 'm ook op FB. Elke donderdagavond knalt ie al die foto's op z'n timeline. Sowieso is z'n facebook een soort dagboekquote:
Pff Frank gaat daar even de mist in met een stuk skin zichtbaar tussen mouwtje en armwarmer zegquote:Op maandag 20 april 2015 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers die er meer willen zien
750 ml bidon hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff Frank gaat daar even de mist in met een stuk skin zichtbaar tussen mouwtje en armwarmer zeg![]()
Kano gesoigneerd als altijd.
Hij was vroeger een erg goede elite en noemt zichzelf nog altijd de criteriumkoningquote:Op maandag 20 april 2015 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon bij z'n foto's zetten
JA BEDANKT NOG VOOR HET MEEDRAAIEN ZO'N TEMPOBEUL ALS JOU MAAKT DE KOERS LEKKER HARD
En dan een leuk glitterplaatje erbij.
Ja. Meer energie, minder verzuren, meer lucht en gewoon langer door kunnen gaan.quote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat het zo veel makkelijker nu? Waar merk je het verschil dan in?
[..]
Er zijn echter heel veel SPD variant rijders in dit topic.quote:Op maandag 20 april 2015 10:58 schreef Andyy het volgende:
Mijn 15.000e post draag ik aan alle gesoigneerde userts in dit topic, dus niet de mensen met SPD pedalen, mensen die PENDAAL typen etc etc etc (ongeschoren benen zijn uitgezonderd).
Jouw fiets trok het gemiddelde wel hard achteruit jaquote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
In het groepje waar ik en DDX mee reden zal de gemiddelde nieuwprijs op 2tot 3K zitten denk ik![]()
Frank had net z'n eerste armwarmers gekocht, moesten hem nog ff vertellen dat dit niet de manier was om ze te dragenquote:Op maandag 20 april 2015 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff Frank gaat daar even de mist in met een stuk skin zichtbaar tussen mouwtje en armwarmer zeg![]()
Kano gesoigneerd als altijd.
Komt vanzelf, hoe harder je rijd hoe schuiner in de bochtquote:Op maandag 20 april 2015 11:15 schreef Z het volgende:
Ziet er lekker snel uit. Ik hang een stuk minder schuin in die bocht.
Wat een figuur is datquote:Op maandag 20 april 2015 11:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Jouw fiets trok het gemiddelde wel hard achteruit ja
Ook wel leuke foto:
[ afbeelding ]
Maar nee geen 7 euro waard.
[..]
Frank had net z'n eerste armwarmers gekocht, moesten hem nog ff vertellen dat dit niet de manier was om ze te dragen![]()
Zo jong en al zo veel posts. Tevens neem ik je niet meer serieus als soigneur met je helm die je als keppeltje draagt.quote:Op maandag 20 april 2015 10:58 schreef Andyy het volgende:
Mijn 15.000e post draag ik aan alle gesoigneerde userts in dit topic, dus niet de mensen met SPD pedalen, mensen die PENDAAL typen etc etc etc (ongeschoren benen zijn uitgezonderd).
Sindsdien staat die goed hoorquote:Op maandag 20 april 2015 11:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zo jong en al zo veel posts. Tevens neem ik je niet meer serieus als soigneur met je helm die je als keppeltje draagt.
Terecht wel. Mijn excuses.quote:
Tuulk jongquote:
Nou het schakkelen ging echt verschrikkelijk bij hem, ik zou er nog eens naar laten kijken als ik hem was want zo trapt hij alles naar de klote denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 11:23 schreef ddx het volgende:
Hij heeft z'n fiets net een beurt laten geven.
Fietsen kan hij wel, maar alles eromheen
Ook dat afspreken om met Erik mee te rijden.
Ja, echt irritantquote:Pieter reed idd erg zwabberend, moest in waaier rijden echt flink wat afstand houden omdat hij spontaan naar rechts ging steeds.
Ja maar daar vlak voor egmond-binnen bleef ik mooi in z'n wielquote:En in begin probeerde hij ook groep meteen kapot te rijden door na iedere bocht zelfs Frank eraf te rijden.
Als iemand loopt te zwabberen moet je 'm gewoon verrotschelden!quote:Op maandag 20 april 2015 11:23 schreef ddx het volgende:
Hij heeft z'n fiets net een beurt laten geven.
Fietsen kan hij wel, maar alles eromheen![]()
Ook dat afspreken om met Erik mee te rijden.
Pieter reed idd erg zwabberend, moest in waaier rijden echt flink wat afstand houden omdat hij spontaan naar rechts ging steeds.
En in begin probeerde hij ook groep meteen kapot te rijden door na iedere bocht zelfs Frank eraf te rijden.
Daar hebben wij 's ochtends ook heerlijk naar zitten kijken. Toerders met hun kleding en fietsen. Wat een genot.quote:Op maandag 20 april 2015 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De mooiweertoerders zijn massaal weer opgestapt
Net een soort rokjesdag. Ik doop het lycradag.
Ik had een beetje ingeschat dat het dat type mens is die zich niet zoiets laat vertellen door iemand. Plus dat het mijn eerste keer was dat ik met ze meereed en niet meteen wilde vertellen hoe het moet. Ik had 'm wel bijna uitgescholden toen hij mij bijna onderuit rijd. Dat scheelde toen echt weinig.quote:Op maandag 20 april 2015 11:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als iemand loopt te zwabberen moet je 'm gewoon verrotschelden!
Of op een rustige manier uitleggen dattie z'n lijn moet houden en aan de goede kant van kop moet.
Daarom spreken we ook altijd voor z'n deur af, scheelt wachtenquote:Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat meerijden was ook wel typischIk vond het geen ramp verder maar ik kan me wel voorstellen dat als dat soort dingen vaker aan de hand zijn, je er flink moe van kan worden.
Ja daar had ik net de pech dat ik van kop af kwam en hij toen volle bak ging accelereren.quote:Ja maar daar vlak voor egmond-binnen bleef ik mooi in z'n wiel![]()
Al kwam dat meer doordat ik goed gepositioneerd zat. #gelukiseenkeuze
Was ook de eerste keer dat ik samen met hem reed.quote:Op maandag 20 april 2015 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Plus dat het mijn eerste keer was dat ik met ze meereed en niet meteen wilde vertellen hoe het moet.
Op het wiel voor jequote:Op maandag 20 april 2015 11:55 schreef ratatat het volgende:
Waar focussen jullie op dan als je in een groepje rijdt? Want ik kan ook geen lijn houden, maar als ik in m'n uppie fiets en wat meer let op een punt verderop gaat het vaak wel vrij netjes heb ik het idee. Alleen lijkt me dat vrij lastig om te doen als je in een groepje rijdt.
Als ik echt naar het wiel kijk gaat het vaak fout, meestal kijk ik gewoon voor me en schat ik aan de hand van hoe dicht de andere bij me zijn in of het goed gaat of dat ik iets moet doen.quote:Op maandag 20 april 2015 11:55 schreef ratatat het volgende:
Waar focussen jullie op dan als je in een groepje rijdt? Want ik kan ook geen lijn houden, maar als ik in m'n uppie fiets en wat meer let op een punt verderop gaat het vaak wel vrij netjes heb ik het idee. Alleen lijkt me dat vrij lastig om te doen als je in een groepje rijdt.
Vanaf medemblik heb ik nog een heel stuk (tot hoorn) met Erik meegereden. We waaiden er allebei af toen jullie opeens hard doortrokken en hadden zoiets, ze wachten in Hoorn welquote:Op maandag 20 april 2015 11:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Daarom spreken we ook altijd voor z'n deur af, scheelt wachten
[..]
Ja daar had ik net de pech dat ik van kop af kwam en hij toen volle bak ging accelereren.
Zat ik 300W te trappen en zag julie wegrijden.
Toen maar excuus gebruikt dat ik Erik D maar uit de wind ging houden
[..]
Was ook de eerste keer dat ik samen met hem reed.
Rest van groep wel vaker mee gereden.
Rijen?quote:Op maandag 20 april 2015 11:56 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zeker 1, liever 2 rijen vooruit kijken.
Hoezo?quote:Op maandag 20 april 2015 11:58 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal kut als je in een waaier zit?
Zaterdag vanaf half 11 in korte broek gereden. Wist dat ik hele tijd wind mee zou hebben en het was zonnig. Had nog zo'n warmhou smeerseltje ookquote:Op maandag 20 april 2015 12:00 schreef Fretwork het volgende:
Zoveel mensen al kort-kort gezien. Zaterdag nog voor tienen kwam ik op de terugreis al van die malloten tegen. Was goffedikkeme 9 graden.
Krijg je dan niet dat elke stuurfout / zwabber een soort van wordt versterkt als iedereen dat doet?quote:
ja beetje raar idd zou ik ook niet doen gewoon goed sture en verder voor je uit kijken over de rugjes heenquote:Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Krijg je dan niet dat elke stuurfout / zwabber een soort van wordt versterkt als iedereen dat doet?
Ja, dat eroverheen kijken is voor mij wel een probleem.quote:Op maandag 20 april 2015 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja beetje raar idd zou ik ook niet doen gewoon goed sture en verder voor je uit kijken over de rugjes heen
Ja, maar das in een file toch ook zo? Iedereen rijdt altijd op 5 meter van elkaars bumper, en als er een paar hard moeten remmen knalt nummer 4 op nummer 3. De reactietijd wordt steeds korter.quote:Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Krijg je dan niet dat elke stuurfout / zwabber een soort van wordt versterkt als iedereen dat doet?
1 2 3 4 5 6 | | | | | | | | | | | | | |
Als je de band raakt en je helt over, hoe wil je dan tegensturen zonder op je bek te gaan?quote:Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef Patroon het volgende:
Je moet in de waaier niet aan je rem komen. Raak je de achterband, dan stuur je of naar rechts of links.
Wat gripper zegt. Dat word inderdaad versterkt, daarom altijd goed blijven kijken zodat je kan anticiperen.quote:Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Geen band raken is het beste advies. Ik raak nooit mijn tegenstander. Ja vorig jaar 1x, toen lag ik gelijk, keek ff achterom 'beter niet doen'quote:Op maandag 20 april 2015 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je de band raakt en je helt over, hoe wil je dan tegensturen zonder op je bek te gaan?
[..]
Wat gripper zegt. Dat word inderdaad versterkt, daarom altijd goed blijven kijken zodat je kan anticiperen.
Ik heb nog zo'n advies, niet vallen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen band raken is het beste advies. Ik raak nooit mijn tegenstander. Ja vorig jaar 1x, toen lag ik gelijk, keek ff achterom 'beter niet doen'
Even in code tags zetten.quote:Op maandag 20 april 2015 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, maar das in een file toch ook zo? Iedereen rijdt altijd op 5 meter van elkaars bumper, en als er een paar hard moeten remmen knalt nummer 4 op nummer 3. De reactietijd wordt steeds korter.
Ietsje (10 cm) naast en achter iemands wiel rijden helpt ook wel, dan kun je er nog snel langs sturen als iemand hard remt. Als je geen waaier hebt (want de weg is te smal of t is te druk) , maar een gewone groep waarin je 2 aan 2 rijdt, ziet het er dan zo uit:
edit: fuck it, fok accepteert mn spaties niet
1 2 3 4 5 6 | | | | | | | | | | | | | |
Wat ben je nou voor een IT'er...quote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even in code tags zetten.
Edit: zit mobiel, krijg ze nu even niet goed.
Zo rij je iig niet.quote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even in code tags zetten.
Edit: zit mobiel, krijg ze nu even niet goed.
Edit 2: zo dus:
[ code verwijderd ]
Zoals het nu staat is het ook niet helemaal representatief. Ik snap gripper wel hoor, al rij ik er toch (Zeker met wind van voren) gewoon helemaal achter.quote:Op maandag 20 april 2015 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo rij je iig niet.
Als de wind recht van voor komt rij je gewoon 2 aan 2 achter elkaar.
Komt die van zij, dan 2 aan 2, aan de kant waar de wind niet weg komt. Niet om en om, dan zit steeds de ene vol in de wind.
Power genoeg om t allemaal wel in m'n eentje op te knappen. En ik ben geen partij voor een stel eliterenners he, dat moet je er nog ff bij vermeldenquote:Op maandag 20 april 2015 13:03 schreef Patroon het volgende:
Of gewoon zoals Gripper, 1m erachter. Dan raak je niks
De Fiets, de Fiets en verder niets, van mijn vroegere held en pakhaas Gert-Jan Theunisse.quote:
Grapje jonge, we hebben daar mooi gefietst!quote:Op maandag 20 april 2015 13:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Power genoeg om t allemaal wel in m'n eentje op te knappen. En ik ben geen partij voor een stel eliterenners he, dat moet je er nog ff bij vermelden
En met het ernaast rijden bedoel ik 10 cm, niet een complete fietsbreedte. Zodat je er langs kan sturen en niet vol op het achterwiel of derailleur klapt.
Boek van Rasmussen is ook leuk.quote:Op maandag 20 april 2015 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat is mn favoriete dopingboek.
Je bent al net zo'n zachte lieverd als Tommeke. Eerst een gemene opmerking maken, en dan snel grapje zeggen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grapje jonge, we hebben daar mooi gefietst!
Bedankt buzzquote:Op maandag 20 april 2015 13:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De Fiets, de Fiets en verder niets, van mijn vroegere held en pakhaas Gert-Jan Theunisse.
Wat is kort/half lang toch afzichtelijk lelijk. Net een bouwvakker die in z'n singletje staat te werken.quote:Op maandag 20 april 2015 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers die er meer willen zien
"heuvelsprint"quote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/segments/7373346?filter=overall
Dat segment is zo goed als vergeven, denk niet dat ik daar nog snel rapper zal zijn.
https://www.strava.com/segments/7803940?filter=overall
Gelukkig heb ik die wel nog
https://www.strava.com/segments/4948878
Anderhalve minuut sneller![]()
Stomme profronde van noord holland![]()
Er zal zondag een hoop mail gestuurd zijn van mensen die hun KOM's kwijt zijn
Degene die dat segment aangemaakt heeft, heeft dat denk ik gedaan nadat ie een klap van de molen gekregen had.quote:Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
"heuvelsprint"
"laagste punt 1 meter -> hoogste punt 3 meter"
Nederland
Die ouwe baas hoort niet bij ons hoor. Wie zit er dan als een dweil op?quote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat is kort/half lang toch afzichtelijk lelijk. Net een bouwvakker die in z'n singletje staat te werken.
En niet om het een of ander, het zal best hard gaan daar, veel harder dan dat ik trap, maar er zitten op die eerste twee foto's een paar toch echt als een dweil op hun fiets.
+1. Doe dan lange mouwen erbij, of kort/lang.quote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat is kort/half lang toch afzichtelijk lelijk. Net een bouwvakker die in z'n singletje staat te werken.
En niet om het een of ander, het zal best hard gaan daar, veel harder dan dat ik trap, maar er zitten op die eerste twee foto's een paar toch echt als een dweil op hun fiets.
Een 3/4 broek mag niet, maar is toch prima kledingstuk in nederlandquote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gek segment, want dat stuk moet ik toch echt wel eens langsgefietst zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/segments/7373346?filter=overall
Dat segment is zo goed als vergeven, denk niet dat ik daar nog snel rapper zal zijn.
Gaat meer om de combie 3/4 en kort.quote:Op maandag 20 april 2015 13:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Een 3/4 broek mag niet, maar is toch prima kledingstuk in nederland
kort/kort was het toch echt te koud voor zaterdag en om nou kort/lang te gaan rijden.
Doel je nu op de groep van mij een DDX?quote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef Patroon het volgende:
Sowieso toertochten rijen als een koers en dan trots zeggen dat we de sterksten waren, net of de anderen vollebak gingen.
Ga dan koersen als je je wil meten met anderen.
Hij begon keurig met armstukken hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat meer om de combie 3/4 en kort.
Ik rij trouwens ook eerder met korte broek dan met korte mouwen.
Dat vind ik echt heel triathlon.quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef ratatat het volgende:
Kan niet wachten tot het 25+ graden is om lekker mouwloos te fietsen.
[ afbeelding ]
Maar alleen wielerboeken gaat ook vervelen. Makkelijk weg te kauwen op vakaansie zijn Gijp, De Wolf, Glen Helder en André en ik, al is die laatste net of je een Story of Prive zit te lezen. Maar je kunt af en toe nog wel een lachen met die boeken. Op vakantie ben ik nooit zo van de literatuur, dan moet het er makkelijk inglijden en niet uitmaken wanneer je stopt met lezen.quote:
Mij lijkt het niks. Kniestukken ook niet.quote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je nu op de groep van mij een DDX?
[..]
Hij begon keurig met armstukken hoor.
3/4 broek lijkt mij ook wel wat. Hoef je iig niet steeds die kniestukken aan te trekken.
Dat boek van gijpquote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar alleen wielerboeken gaat ook vervelen. Makkelijk weg te kauwen op vakaansie zijn Gijp, De Wolf, Glen Helder en André en ik, al is die laatste net of je een Story of Prive zit te lezen. Maar je kunt af en toe nog wel een lachen met die boeken. Op vakantie ben ik nooit zo van de literatuur, dan moet het er makkelijk inglijden en niet uitmaken wanneer je stopt met lezen.
Kniestukken zijn wel lekker hoor, voor als het te warm is voor beenstukken maar te koud voor kort. Heb er geen spijt van.quote:Op maandag 20 april 2015 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks. Kniestukken ook niet.
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekkenquote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kniestukken zijn wel lekker hoor, voor als het te warm is voor beenstukken maar te koud voor kort. Heb er geen spijt van.
ja gay iddquote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel triathlon.
Ja dat kan je vindenquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
Ik had dus zaterdag zo'n laagje warmende olie. Denk dat ik dat wel vaker ga doen. Net warm genoeg om 1e uur zonder beenstukken te rijden en scheelt idd weer bagage.quote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat kan je vinden
Voordeel is dat doordat ze kleiner zijn ook wat makkelijker weg te stoppen zijn. Ik draag ze dan ook vooral als het 's ochtends nog koud is.
Ze geven wel een stuk meer warmte dan kort hoor. Maar ieder z'n ding.
Jaquote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je nu op de groep van mij een DDX?
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld van wat er speelde hoorquote:
Lekker hoor. Ik hou hiervan.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.
[ afbeelding ]
Op Strava welquote:Op maandag 20 april 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld van wat er speelde hoor![]()
Ik denk dat het op de kant zetten van Jan tijdens de primavera meet al asocialer was dan de gehele rvnh die wij gefietst hebben. Niemand die vol door rood ging, niemand die andere mensen afsneed of onmogelijke dingen deed.
2 toeterende auto's. 1tje omdat het te druk op de weg werd en 1tje omdat iemand een afslag miste en op de weg reed ipv fietspad.
Ja, er werd hard gereden, maar zeker niet alsof er koers was. En ik heb volgens mij (en ddx ook niet) ook maar ergens beweerd dat wij beter waren dan de andere fietsers.
Hoe bedoel je? Ik ziequote:
Grutjes, DDX zegt dat we de snelste waren op een segment. Dan moeten we inderdaad meteen een licentie nemen om ons te meten met anderen.quote:
Gevaar op de weg, beest in bed, je hebt al aardig door hoe de zaken ervoor staan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
echt een gevaar op de weg die kanovinnie
Ik denk niet dat de 2015-editie van GW maatgevend is voor hoe men in waaiers rijdt. Laat staan dat je de weersomstandigheden van die dag moet vergelijken met het sukkelwindje van afgelopen weekend.quote:Op maandag 20 april 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zie
[..]
Grutjes, DDX zegt dat we de snelste waren op een segment. Dan moeten we inderdaad meteen een licentie nemen om ons te meten.
Wat betreft de waaier heb je gelijk, al doen de profs het dan ook fout want in Gent-wevelgem draaiden ze ook niet altijd direct door.
Joh. Punt wat ik probeer te maken is dat een waaier niet automatisch betekend dat je constant moet doordraaien.quote:Op maandag 20 april 2015 14:18 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de 2015-editie van GW maatgevend is voor hoe men in waaiers rijdt. Laat staan dat je de weersomstandigheden van die dag moet vergelijken met het sukkelwindje van afgelopen weekend.
Mag je jezelf nog wel zo noemen na maandenlang oefenen op het droge?quote:Op maandag 20 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gevaar op de weg, beest in bed, je hebt al aardig door hoe de zaken ervoor staan.
Dat laatste ja.quote:Op maandag 20 april 2015 14:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mag je jezelf nog wel zo noemen na maandenlang oefenen op het droge?
Of bedoel je dat je slaapt als een ijsbeer?
Lekker toerenquote:Op maandag 20 april 2015 14:24 schreef ddx het volgende:
En zaterdag zaten er een aantal mensen in de waaier die blij waren dat ze nog mee konden komen.
Dus van doordraaien kon geen sprake zijn.
Ik ben wel paar keer lekker fout naar voren gesprint om even een aflossing te doen.
Knappe snelheid.quote:Op maandag 20 april 2015 14:29 schreef Oksel het volgende:
Ik zakte er vandaag flink door op de klimmetjes.. poh, had t zwaar. Maar opzich achteraf gezien niet slecht gereden voor mijn kunnen.
Bekijk mijn rit van 73,3 km op Strava: http://app.strava.com/activities/289039998
Lekkere rit, goede snelheid. Je hartslag zit wel redelijk hoog of niet?quote:Op maandag 20 april 2015 14:29 schreef Oksel het volgende:
Ik zakte er vandaag flink door op de klimmetjes.. poh, had t zwaar. Maar opzich achteraf gezien niet slecht gereden voor mijn kunnen.
Bekijk mijn rit van 73,3 km op Strava: http://app.strava.com/activities/289039998
Nee. Lijkt me iets mis de afstelling van je fiets.quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Hoe meer ik fiets, hoe meer pijn in mijn linkerkuit.
Kan er amper meer op staanMeer mensen last van?
Nee, bijna nooit aan mijn kuiten eigenlijk. Behalve als ik overdreven mijn pedaal terug trek in plaats van mijn normale gangetje waarin ik het pedaal alleen naar voren/beneden druk.quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Goede klassering hoor!quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Oksel het volgende:
Kan gewoon niet beter.Daarom is mn hartslag ook zo hoog.
113e vd 290.
Niets mis mee toch? Prima klassering lijkt me zo.quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Oksel het volgende:
Kan gewoon niet beter.Daarom is mn hartslag ook zo hoog.
113e vd 290.
Ah, binnenkort maar nieuwe fiets kopen dan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me iets mis de afstelling van je fiets.
Of gewoon even alles fatsoenlijk laten afstellen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, binnenkort maar nieuwe fiets kopen dan.
Mwa, cheap ass fiets. Geen zin om veel meer geld in te stekenquote:Op maandag 20 april 2015 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
ewoon even alles fatsoenlijk laten afstellen.
Inbussleutels van goud?quote:Op maandag 20 april 2015 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, cheap ass fiets. Geen zin om veel meer geld in te steken
Lief dagboekquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie dat iedereen weer heel lief tegen elkaar is hiero...ik heb geen meter gefietst de afgelopen maand, was thuis te hard nodig. Iemand vond het namelijk nodig om m'n vrouw van haar fiets af te rijden (met de auto), dus die had een zeer dijbeen(niet gebroken gelukkig, maar ze moest wel aan de krukken), en kon dus niet onze dochter naar school brengen, boodschappen doen, had zo'n grijphaak nodig om dingen van de vloer te kunnen oprapen, etc etc. Dus ik had al genoeg te doen als ik niet op m'n werk zat![]()
Nu is ze gelukkig weer helemaal op de been, dus ik kan weer beginnen, wordt tijd ook want ik plan een week door de Provence fietskamperen begin juni, en een kwartier op de hometrainer in de sportschool zaterdag viel al zwaar tegen
Doe effe niet zo bijdehand pik. Cap_fab heeft zijn sporen hier al ruimschoots verdiend.quote:
Naar wel, maar mooi dat je weer kan beginnen, het mooie weer komt eraan!quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie dat iedereen weer heel lief tegen elkaar is hiero...ik heb geen meter gefietst de afgelopen maand, was thuis te hard nodig. Iemand vond het namelijk nodig om m'n vrouw van haar fiets af te rijden (met de auto), dus die had een zeer dijbeen(niet gebroken gelukkig, maar ze moest wel aan de krukken), en kon dus niet onze dochter naar school brengen, boodschappen doen, had zo'n grijphaak nodig om dingen van de vloer te kunnen oprapen, etc etc. Dus ik had al genoeg te doen als ik niet op m'n werk zat![]()
Nu is ze gelukkig weer helemaal op de been, dus ik kan weer beginnen, wordt tijd ook want ik plan een week door de Provence fietskamperen begin juni, en een kwartier op de hometrainer in de sportschool zaterdag viel al zwaar tegen
quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe effe niet zo bijdehand pik. Cap_fab heeft zijn sporen hier al ruimschoots verdiend.
Rot voor je vrouwquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan me dit eigenlijk alleen voorstellen wanneer je zadel te hoog staat, maar je geeft zelf al aan dat je fiets te klein is. Zakje ijs eropquote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Kusje eropquote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef iScream. het volgende:
[..]
Kan me dit eigenlijk alleen voorstellen wanneer je zadel te hoog staat, maar je geeft zelf al aan dat je fiets te klein is. Zakje ijs erop
Ga je 't nou proberen goed te maken door een "ik-doe-net-alsof-ik-serieus-ben-post"?quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Rot voor je vrouwWel goed excuus om binnen te blijven
Geef het maar op voor vandaag Leo, ga lekker in de tuin zitten met een pilsje en een Muse album, morgen beter.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Rot voor je vrouwWel goed excuus om binnen te blijven
Is allang bekend.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuw album nou?
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
http://www.bol.com/nl/p/drones/9200000040790928/quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
Waar?quote:Op maandag 20 april 2015 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is allang bekend.
Fucking Psycho
In juni live zien*OI*
Dacht juni inderdaad. Wel lekkere muziek om in je hoofd te hebben tijdens het fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
Niet tussen de 17 jarige scholiertjes in Zuid Limburg zittenquote:
One day ticket Sunday 28 Junequote:
Ticketswap tegen die tijd?quote:Op maandag 20 april 2015 15:42 schreef very het volgende:
t Sunday 28 June
95 euro* | NO LONGER AVAILABLE
Combi ticket 25 > 28 June
226 euro* | NO LONGER AVAILABLE
Ja ik was ook blij dat het tijdens het fietsen iets koeler was dan nu want momenteel is de temperatuur niet te harder hier, maar gelukkig heeft het kantoor aircoquote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.
[ afbeelding ]
Pinkpopquote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet tussen de 17 jarige scholiertjes in Zuid Limburg zitten.
Even niet de OfftopicFret uithangen:
Zuid Limburg altijd
Pinkpop bedoel je? Dat is tegenwoordig toch alleen nog voor oude lullen...quote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet tussen de 17 jarige scholiertjes in Zuid Limburg zitten.
Even niet de OfftopicFret uithangen:
Zuid Limburg altijd
Ok, even de ketting nalopen dan.quote:Op maandag 20 april 2015 15:46 schreef Z het volgende:
Bij mij bleek het kraakje wat ik afgelopen zaterdag had een kettingbreuk. Gelukkig had ik een powerlink bij me. De breuk zat ook in de powerlink overigens.
Kom je ookquote:Op maandag 20 april 2015 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pinkpop bedoel je? Dat is tegenwoordig toch alleen nog voor oude lullen...
Das al de 2e in het topic in paar maandjes. Lees het ook veel op andere fora. Voor mij geen powerlink meer.quote:Op maandag 20 april 2015 15:46 schreef Z het volgende:
Bij mij bleek het kraakje wat ik afgelopen zaterdag had een kettingbreuk. Gelukkig had ik een powerlink bij me. De breuk zat ook in de powerlink overigens.
Is dit Limburgs?quote:Op maandag 20 april 2015 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, de ouwe lullen bands waar ik heen luister komen niet.
Vrij vertaald vanuit het Limburgs inderdaad. Maar ik geef ook altijd toe dat ik geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken of schrijven hoor.quote:
quote:De Franse renner Dylan Durand beleefde afgelopen zaterdag geen al te beste Luik-Bastenaken-Luik bij de beloften. De 19-jarige renner uit Nantes werd gelost, ingehaald door de bezemwagen... en raakte de weg kwijt. Uren zwierf de eenzame wielrenner door Luik. Zijn team, dat de hulpdiensten al verwittigd had, zag hem uiteindelijk pas om 21 uur aan de meet arriveren.
De Franse renner Dylan Durand van Team U Nantes Atlantique heeft een aardig blauwtje gelopen in de klassieker Luik-Bastenaken-Luik bij de beloften. De 19-jarige coureur moest lossen op 75 kilometer van de meet, ergens tussen de velden. Daarop werd hij ingehaald door de bezemwagen van de organisatie... waarop, zoals reglementair voorgeschreven, de organisatie alle bewegwijzering van de koers weghaalde. Resultaat? Durand, die per se de koers wilde uitrijden, werd zo door de onwetende organisatie aan zijn lot overgelaten.
‘Er waren zelfs geen borden meer die me aangaven waar Luik lag, ik zag enkel maar wegwijzers richting Maastricht’, vertelt Durand op de website van Directvelo. De arme Durand was bovendien verward doordat hij niet wist dat de eigenlijke aankomst van de koers in Ans ligt... en niet in Luik. Doordat hij puur op de bordjes met ‘Luik’ afging belandde hij uiteindelijk in het centrum van de stad. ‘Ik had geen idee waar ik naartoe moest, dus ben ik maar gestopt om aan mensen te vragen waar nu toch maar die finish zou zijn. Jammer genoeg waren er niet veel mensen die me konden helpen’, aldus Durand. ‘Pas later besefte ik dat ik de Maas zou moeten oversteken. Ik zat al zeven uur op mijn zadel en mentaal was het zwaar te beseffen dat ik gewoon een rondje door het centrum gemaakt had... Ik heb zelfs overwogen de snelweg te nemen, maar heb dat uiteindelijk toch maar niet gedaan. Ik was bang dat ik overreden zou worden. Toen ik de zon beetje bij beetje zag ondergaan, begon ik in paniek te raken.’
Hulpdiensten verwittigd
Uiteindelijk liet Durand zich dan maar oppikken door een welwillende automobilist, die hem een lift gaf tot aan het Velodroom van Ans. Toen de Fransman daar zijn opwachting maakte, was het al 21 uur geworden - vier uur nadat winnaar Guillaume Martin zijn doortocht gemaakt had.
Bij Team U Nantes Atlantique hadden ze inmiddels de hulpdiensten al verwittigd omdat Durand maar niet kwam opdagen. Ironisch genoeg had de Franse wielerploeg al ervaring met dergelijke flaters. Vorig jaar maakten ze al min of meer hetzelfde mee met Normann Latouche, die eveneens verdwaalde, enkele uren kwijtraakte, maar met de hulp van voorbijgangers en een stadskaart op een bushokje wèl op eigen houtje ter plekke raakte. Gevolg: het voltallige team stond nog steeds op dezelfde plek te wachten op Durand. ‘Het leek ons het beste om gewoon hier te blijven. Vroeg of laat zou Dylan ons toch wel gevonden hebben’, verklaarde manager Pascal Deramé laconiek.
Zolang je maar leestekens en hoofdletters gebruikt vind ik alles bestquote:Op maandag 20 april 2015 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrij vertaald vanuit het Limburgs inderdaad. Maar ik geef ook altijd toe dat ik geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken of schrijven hoor.
Met KMC heb ik er nog nooit probelemen mee gehad eigenlijkquote:Op maandag 20 april 2015 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das al de 2e in het topic in paar maandjes. Lees het ook veel op andere fora. Voor mij geen powerlink meer.
HAHA maar wel kudo's dat hij LBL toch uit wilde rijden.quote:
Wat een homo zeg, hij mag volgende keer wel mee als we de 300 weer rijden, stuk langer dan dat mietige LBL, en dan leert ie misschien nog eens de weg in de Ardennen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA maar wel kudo's dat hij LBL toch uit wilde rijden.
Aldus Gripper, die altijd een trouwerij als smoes heeft om niet te fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat een homo zeg, hij mag volgende keer wel mee als we de 300 weer rijden, stuk langer dan dat mietige LBL, en dan leert ie misschien nog eens de weg in de Ardennen.
Hij heeft geeneens stravaquote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou het familie van zijn![]()
Even opzoeken.
Haha doet mij denken aan mijn eerste klassiekers als nieuweling. Dingen waren zo'n 80km lang. Moest ik lossen op zo'n 40km van start/finish. Buiten 10graden in kort-kort met beetje olie op de benen. Moet je dus nog 40km terugfietsen in de middle of nowhere. Je wist bijgod niet waar je was en half onderkoeld kwam je dan weer terug...quote:
ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aldus Gripper, die altijd een trouwerij als smoes heeft om niet te fietsen.![]()
Ik wil die klimclassic ook wel rijden, maar dan wel starten met de 1e groep.quote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.
Dus ik kan woensdagavond richting Maastricht, donderdag de klimclassic, blijven slapen, vrijdag kort uitrijrondje, en dan tegen 14 uur richting huis. Ga je weer mee? woensdagavond weg, vrijdagmiddag terug? Pasta a la gripper, en oksel verzorgt de vino?
Dat betekent ook dat ik met Critic zaterdagochtend richting tecklenburg kan, want de bruiloft is vlakbij huis, en ik hoef ook niet altijd zonodig te zuup'n, dus ik lig gewoon lekker op tijd in bed.
Ik dacht het wel!quote:
Precies, ben al lang blij dat het niet erger was. En na de eerste paar keren met de kleine naar schoo lfietsten snapte ik niet datquote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Naar wel, maar mooi dat je weer kan beginnen, het mooie weer komt eraan!
Staan zijn powergegevens er niet bij? Als geschat is wijkt het wel af.quote:Op maandag 20 april 2015 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kwiatkowski's AGR staat op strava.
Strava schat 900 watt in de eindsprint. Dat lijkt me aan de lage kant toch?
Alleen de schatting van strava.quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Staan zijn powergegevens er niet bij? Als geschat is wijkt het wel af.
lijkt me wel 1000+ te zijn. Werd er ooit niet door Kelderman gezegd dat een sprinter als Kittel 1600-1700 watt trapt in zo'n eindsprint?quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Staan zijn powergegevens er niet bij? Als geschat is wijkt het wel af.
Stond ooit goed artikel over op INRNG maar kan niet vindenquote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
lijkt me wel 1000+ te zijn. Werd er ooit niet door Kelderman gezegd dat een sprinter als Kittel 1600-1700 watt trapt in zo'n eindsprint?
en:quote:1600 Watts
From the power of soccer to the power of Cavendish. In an interview with La Gazzetta Dello Sport, he tells the Italian newspaper he produces “1590 to 1610 watts” in the sprint. Germans Marcel Kittel and André Greipel are said to pump out 1900 watts. In both cases this is peak power.
If Cavendish surrenders 300W to other sprinters, his winning advantage is elsewhere. He is short and in addition, very low on the bike. This makes him aerodynamic and offers reduced shelter to anyone on his wheel.
Cavendish weighs 70kg, 10kg lighter than Marcel Kittel. Indeed he claims to be at his Tour de France weight right now so there has to be another explanation as to why he was dropped on Le Manie in yesterday’s Milan-Sanremo.
quote:Marcel Kittel (Giant-Shimano) bolted like a cannonball from 10 wheels back to win Sunday at the Giro d’Italia, but when asked by journalists to reveal his power numbers in the sprint, he balked.
“I don’t know my power numbers from the sprint today, but even if I knew them, I wouldn’t want to reveal them,” Kittel said with a smile.
Power numbers for sprinters on the flats are just as important as they are for the GC contenders in the mountains. They’re the measuring stick for success.
And protecting that data has become something of a controversy over the past season or two, with some pundits equating high power numbers with doping practices.
Sprinters typically can produce top-end power around 1800 watts, with former track world champion Theo Bos (Belkin) topping 2000 watts.
Kittel said he doesn’t want to reveal his power numbers in order to protect himself against his rivals.
“Of course, I know my data and power output. It’s a big science, and I like to compare it to motor sports,” Kittel said. “The reason I would like to keep my numbers to myself, is when someone else knows my power output, it’s possible to create a strategy around it. When people know how much I can output on a climb, then they could go that much harder to drop me, so that’s why I prefer to keep it to myself.”
As rival Michael Matthews (Orica-GreenEdge) said, the only way to beat Kittel is to drop him on the climbs.
“I think he’s shown he’s the fastest man in the world,” Matthews said. “On the flats, he’s unbeatable. He will lose some of his top-end speed in the hillier terrain, but with the leadout he has in these flat stages, he’s pretty unbeatable at the moment.”
Read more at http://velonews.competito(...)#Bx6IwBtfDdWieEB3.99
quote:Hi Luuk,
I am happy to tell you,We have competed your wheels and shipped out this evening,I will fill the tracking NO.When I have it
Before shipment ,I have took some pictures for you,please see the attached file
Hope the pictures are OK
Thanks for your paitence
Have a good day!
Chris
Wij hebben dan wat anders hoor ik net. Dus gaat niet door.quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
CUL / Macaroni a la kano.
Een vergelijkbare ambachtelijke pasta hebben MarcoD, Kano en Dop na de primavera nog zitten nassen, en ik heb ze niet horen klagen
Patroon: Leuk als je meegaat, en vroege start vind ik prima. We staan op camping 15 min. fietsen van de start, dus we kunnen gewoon om 8 uur vooraan starten, en om 13 uur aan een biertje & hamburger zitten.
Pussywhipped, dus?quote:Op maandag 20 april 2015 17:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij hebben dan wat anders hoor ik net. Dus gaat niet door.
Vet man! Gave foto's ook zo, van het proces. Ben benieuwd hoe ze je bevallen, want ¤550 is natuurlijk een koopje voor zulk soort wielen. Toch?quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Oksel het volgende:
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Had gevraagd wat foto's te maken tijdens 't bouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn ook 'echt' de mijne, Campa body en de hub die ik bestelde.
Iets wat ik ook wel wist, maar ff was vergeten. Ga vrijdags wel koersen.quote:
ook na 250km?quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
lijkt me wel 1000+ te zijn. Werd er ooit niet door Kelderman gezegd dat een sprinter als Kittel 1600-1700 watt trapt in zo'n eindsprint?
hmm wat wanneer waaro en tot hoelaat kan ik inschrijven?quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
Een vergelijkbare ambachtelijke pasta hebben MarcoD, Kano en Dop na de primavera nog zitten nassen, en ik heb ze niet horen klagen
Patroon: Leuk als je meegaat, en vroege start vind ik prima. We staan op camping 15 min. fietsen van de start, dus we kunnen gewoon om 8 uur vooraan starten, en om 13 uur aan een biertje & hamburger zitten.
je hebt toch die duell?quote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef muzas het volgende:
Best kut, personeelsfietsenstalling op mn werk is niet overdekt... En is niks meer dan een hek dat met een pasje werkt.
Er is wel nog een optie waar een paar overdekte plekken zijn, waar je dan een sleutel voor zou kunnen huren oid, maar daar schijnt het ook vol te staan, en iedereen zn fiets maar tussen de anderen te flikkeren.
Ja, maar die is verre van rijklaar... Sowieso alle kabels moeten vervangen, moet nog een ketting om, banden staan ook minstens 10 jaar stil....quote:
#kenner #volgerquote:Op maandag 20 april 2015 14:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En om maar in de dagelijkse woorden van Molke Baukema te spreken, je had de benen niet.
Geen idee wat voor werk, maar gewoon binnen zetten geen optie ?quote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef muzas het volgende:
Best kut, personeelsfietsenstalling op mn werk is niet overdekt... En is niks meer dan een hek dat met een pasje werkt.
Nee. Dat wordt niet gewaardeerdquote:Op maandag 20 april 2015 20:23 schreef ddx het volgende:
[..]
Geen idee wat voor werk, maar gewoon binnen zetten geen optie ?
hoezo niet?quote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, maar die is verre van rijklaar... Sowieso alle kabels moeten vervangen, moet nog een ketting om, banden staan ook minstens 10 jaar stil....
Ben morgen wel vrij, maar krijg m niet in een dag rijklaar denk ik....
Ik heb geen kabels, zou niet weten wat de juiste zijn, heb nog nooit kabels vervangen... Heb zelfs geen kniptangding... Heb geen kettingpons voor een 6-speed ketting, heb alle zooi niet in huis,quote:
Zou sowieso niet mijn fiets buiten willen zetten in winter, ook al is het overdekt. Funest voor de fiets. Gelukkig mag de fiets bij ons naar binnen en kan hij zelfs naast mijn bureau tegen de warme kachel aanquote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef muzas het volgende:
Er is wel nog een optie waar een paar overdekte plekken zijn, waar je dan een sleutel voor zou kunnen huren oid, maar daar schijnt het ook vol te staan, en iedereen zn fiets maar tussen de anderen te flikkeren.
Met Critic naar Tecklenburg is wel leuk, kan je elke klim 2x doenquote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.
Dus ik kan woensdagavond richting Maastricht, donderdag de klimclassic, blijven slapen, vrijdag kort uitrijrondje, en dan tegen 14 uur richting huis. Ga je weer mee? woensdagavond weg, vrijdagmiddag terug? Pasta a la gripper, en oksel verzorgt de vino?
Dat betekent ook dat ik met Critic zaterdagochtend richting tecklenburg kan, want de bruiloft is vlakbij huis, en ik hoef ook niet altijd zonodig te zuup'n, dus ik lig gewoon lekker op tijd in bed.
Terechte opmerking. Die jongens produceren geen 1500w meer na 250km. Greipel haalt wel 1500w maar dat is binnen gemeten met een test en is een rassprinter. Die jongens bij de AGR zijn dat niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ook na 250km?
Sprint wordt doorgaans ook vaak gereden vooraleer ze begint
De 1600 watt die cav noemde was na 300 km in MSR volgens mijquote:Op maandag 20 april 2015 20:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Die jongens produceren geen 1500w meer na 250km. Greipel haalt wel 1500w maar dat is binnen gemeten met een test en is een rassprinter. Die jongens bij de AGR zijn dat niet.
Mooi! Welke hubs heb je besteld? Ben erg benieuwd naar je bevindingen, sta zelf ook al een dik jaar op het punt een setje te bestellen daarquote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Oksel het volgende:
![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, dat is mij verder niet bekend..quote:Op maandag 20 april 2015 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De 1600 watt die cav noemde was na 300 km in MSR volgens mij
Ja hongerige mannen zijn vaak niet heel kieskeurig he...quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
Linkje?quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
Kano is het orakel van internet. Overal waar ik hem tegen kom heeft hij complete gesprekken met jan en alleman en overal even grappig
Gasten trappen ook rond de 1.000 watt gemiddeld bij een 30 seconden test.twitter:mulderronald twitterde op maandag 17-05-2010 om 12:07:21Wingate results: piekvermogen 2478watt... Daarna voelde het als 20% de berg op! reageer retweet
Lange gesoigneerde sokken. Heb max 5 cm huid dat onbedekt isquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2015 21:47 schreef poiuytr het volgende:
Die andere knakker die gisteren met jullie mee was ddx/ kano weet ook niet hoe hij armstukken moet dragen of is hij geïnspireerd door Frank?
Watjes die schaatsers, BMX'ers trappen pas veel wattjesquote:Op maandag 20 april 2015 21:42 schreef Ericr het volgende:
Wat(t)jes trouwens die sprinters op de fiets:Gasten trappen ook rond de 1.000 watt gemiddeld bij een 30 seconden test.twitter:mulderronald twitterde op maandag 17-05-2010 om 12:07:21Wingate results: piekvermogen 2478watt... Daarna voelde het als 20% de berg op! reageer retweet
Gewoon geen reet te doen vandaag, maar wat bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
Kano is het orakel van internet. Overal waar ik hem tegen kom heeft hij complete gesprekken met jan en alleman en overal even grappig
Tulpenquote:
Ik las Gripperquote:Op maandag 20 april 2015 20:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Die jongens produceren geen 1500w meer na 250km. Greipel haalt wel 1500w maar dat is binnen gemeten met een test en is een rassprinter. Die jongens bij de AGR zijn dat niet.
Gaaf, en nu ook nog eens met naven die voor radiaal gespaakte wielen bedoeld zijn. Denk dat dit geen Novatec maar Powerway naven zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Oksel het volgende:
![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima fietsvoer (niet als belediging bedoeld) kon ik goed gebruiken toen, als energie voor het ritje huiswaards.quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
Ik ga mezelf even afmelden als vrijwilleger en aanmelden voor de tecklenburg & klimclassicquote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zie je bij de finish van de Tecklenburger Rundfahrtquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even afmelden als vrijwilleger en aanmelden voor de tecklenburg & klimclassic
Ook op een 53. Ik weet niet hoe goed je getraind bent dus er valt weinig nuttigs over te zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
"Klimmetjes" in Boretti zijn wel te doen met 42/23 als kleinste verzet toch?
Euh, afgelopen weekend paar keer de Posbank opgefietst, volgens mij op de 42/19, maar dat is het enige pukkeltje wat ik daar in de buurt kenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook op een 53. Ik weet niet hoe goed je getraind bent dus er valt weinig nuttigs over te zeggen![]()
Ik denk dat je wel bovenkomt. Of je lekker cadans kan rijden is een tweede.
Het steilste is dat klimmetje bij Rheden. Maar 42/23 moet wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
Posbank op is wel harken op 42/23.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook op een 53. Ik weet niet hoe goed je getraind bent dus er valt weinig nuttigs over te zeggen![]()
Ik denk dat je wel bovenkomt. Of je lekker cadans kan rijden is een tweede.
Ach, als het Paardeveld in de finale zit, zal het harken zijn. Maar denk maar zo, in de Raleigh tijd mochten renners van Post nooit met een kleiner verzet dan 42/23 rijden, anders kwamen ze nooit boven, volgens Post dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
Hm, dat valt wel mee, ik heb de 23 niet hoeven gebruiken, laatste 50 meter op de pedalen doorknallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Posbank op is wel harken op 42/23.
Copy that, roger in five.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er fietst net een hele mooie vrouwelijke collega op racefiets voorbij![]()
Ik ga op onderzoek uit.
Welke kant?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:54 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hm, dat valt wel mee, ik heb de 23 niet hoeven gebruiken, laatste 50 meter op de pedalen doorknallen.
Insert Bjarne Riis op de Hautacam.movquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach, als het Paardeveld in de finale zit, zal het harken zijn. Maar denk maar zo, in de Raleigh tijd mochten renners van Post nooit met een kleiner verzet dan 42/23 rijden, anders kwamen ze nooit boven, volgens Post dan.
Andere kantquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke kant?
Zwaarste (imo) is deze
[ afbeelding ]
Wel knap als je in dat middenstuk met 42 voorblad de 23 niet nodig hebt
Met die haarspeld? Die is goed te doen idd.quote:
Deze: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom/Posbank.phpquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met die haarspeld? Die is goed te doen idd.
Edit: oh nee, das uit roosendaal. Dan weet ik het niet![]()
hahaha mietjequote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, als ik de Mont Ventoux vanaf Sault op zou rijden, omdat ik nu eenmaal vanaf die kant kom op m'n tocht...dan zal het me aan m'n hol roesten dat dat de mietjeskant schijnt te zijn. Dan ga ik gewoon blij zijn.
Sorry, dat moest even.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lief dagboek,
Het is mooi weer buiten, en toch zitten mensen elkaar maar zo te gallen op het internet...waarom zijn mensen niet gewoon liev tegen elkaar?
Laatste stukje moet je ook al wel flink rammen danquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:05 schreef iScream. het volgende:
[..]
Deze: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom/Posbank.php
Oke!quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste stukje moet je ook al wel flink rammen dan![]()
Laat de zoektocht naar dat boek maar zitten trouwens hoor, gisteren al vanalles besteldToch bedankt!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, als ik de Mont Ventoux vanaf Sault op zou rijden, omdat ik nu eenmaal vanaf die kant kom op m'n tocht...dan zal het me aan m'n hol roesten dat dat de mietjeskant schijnt te zijn. Dan ga ik gewoon blij zijn.
Ik zou idd even afdalen naar bedoin en die dan ook nog doen. En als je dan toch 2 keer boven bent kan je net zo goed die 3e ook nog even meepakken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, je e-penis dan?
En zo is dat. Je mot maar zo denken, dat laatste stuk moeten ze vanuit Bedoin ook omhoog. Het kan dan wel de mietjes klim genoemd worden, maar is ook een paar km langer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik kijk naar mijn toptijd op de Cauberg, dan zou ik het ook kunnen met 52/23 en een cadans van 67.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef Tommeke het volgende:
Een vriend van me demonstreerde een paar jaar terug dat ie de Cauberg wel op het buitenblad kon opfietsen. Het was niet eens echt harken wat hij deed. Toch straf.
Lief dagboekquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:
Gister met zaalvoetbal door mijn enkel gegaan, met gekraak erbij.
Zo naar de doktort, maar vrees het ergste![]()
Mijn voorseizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lief dagboekGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij????quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lief dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherp
Mij ook op een crossfietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:49 schreef Z het volgende:
Zou ik ook wel willen fietsen, lijkt me fantastisch.
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Naar aanleiding van Bizkits post uitgerekend welke verzetten met welke cadans welke snelheid betekenen. Binnenkort uitzoeken hoe ik mijn pr op de Muhlenberg kan verbeteren. Wat is verstandig als je je snelheid goed wilt handhaven? Klimmen zoals Froome of staand?
http://www.gear-calculator.com/quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Naar aanleiding van Bizkits post uitgerekend welke verzetten met welke cadans welke snelheid betekenen. Binnenkort uitzoeken hoe ik mijn pr op de Muhlenberg kan verbeteren. Wat is verstandig als je je snelheid goed wilt handhaven? Klimmen zoals Froome of staand?
Contador rijd tegenwoordig ook wat meer zittend dacht ik? Zijn nieuwe trainer probeert hem dat aan te leren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.
Tirreno stond hij constant. Zat toen wel weinig venijn achter zn versnellingen. Hij is wel 1 van de laatsten die nog op deze manier klimt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Contador rijd tegenwoordig ook wat meer zittend dacht ik? Zijn nieuwe trainer probeert hem dat aan te leren.
Het is afhankelijk van hoe lang iets is en hoe stijl. Op de keuteberg zullen er weinig zijn die zittend het steile stuk op gaan. Het valsplat daarentegen doen de meeste zittend, tenzij aanvallen of versnellen.
Zoiets had ik ook gevonden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.gear-calculator.com/
En op een steile korte kutklim?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.
Dat is niet echt klimmen. Denk dat je dan altijd sneller bent door staand te sprinten. Behalve in Vlaanderen want dan slipt je achterwiel.quote:
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vol rammen. 1 versnelling pakken en gaan, niet meer schakelen.
Dat had ik hier ook een keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt klimmen. Denk dat je dan altijd sneller bent door staand te sprinten. Behalve in Vlaanderen want dan slipt je achterwiel.
Geef eens een linkje van die klim.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.
Bij dat soort inspanningen vind ik het altijd lastig wat sneller is:quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.
Ik zou ook kiezen voor optie 2.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij dat soort inspanningen vind ik het altijd lastig wat sneller is:
- Vol in de aanloop & overleven op het steile deel.
- Overhouden in de aanloop & nog een keer vol kunnen gaan op het steile deel
- Een redelijk constante inspanning.
Voor mn gevoel kan je meeste tijd winnen op het steile stuk dus moet je daar eigenlijk pas echt met je krachten smijten.
Hij voelt steiler..quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van die klim.
Zonder ketting?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets van Alex Dowsett voor het uurrecord
kekke wieltjesquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets van Alex Dowsett voor het uurrecord
Voetbalquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:
Gister met zaalvoetbal door mijn enkel gegaan, met gekraak erbij.
Zo naar de doktort, maar vrees het ergste![]()
Mijn voorseizoen
Even kijken naar mensen die bovenaanstaan met powermeter :quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij voelt steiler..
http://app.strava.com/segments/1271728
Qua profiel lijkt die wel op de Eyserbsoschweg. En daar moet je vooraan ook je krachten sparen zodat je op het steile stuk genoeg energie over hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij voelt steiler..
http://app.strava.com/segments/1271728
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |