Nee. Lijkt me iets mis de afstelling van je fiets.quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Hoe meer ik fiets, hoe meer pijn in mijn linkerkuit.
Kan er amper meer op staanMeer mensen last van?
Nee, bijna nooit aan mijn kuiten eigenlijk. Behalve als ik overdreven mijn pedaal terug trek in plaats van mijn normale gangetje waarin ik het pedaal alleen naar voren/beneden druk.quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Goede klassering hoor!quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Oksel het volgende:
Kan gewoon niet beter.Daarom is mn hartslag ook zo hoog.
113e vd 290.
Niets mis mee toch? Prima klassering lijkt me zo.quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Oksel het volgende:
Kan gewoon niet beter.Daarom is mn hartslag ook zo hoog.
113e vd 290.
Ah, binnenkort maar nieuwe fiets kopen dan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me iets mis de afstelling van je fiets.
Of gewoon even alles fatsoenlijk laten afstellen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, binnenkort maar nieuwe fiets kopen dan.
Mwa, cheap ass fiets. Geen zin om veel meer geld in te stekenquote:Op maandag 20 april 2015 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
ewoon even alles fatsoenlijk laten afstellen.
Inbussleutels van goud?quote:Op maandag 20 april 2015 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, cheap ass fiets. Geen zin om veel meer geld in te steken
Lief dagboekquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie dat iedereen weer heel lief tegen elkaar is hiero...ik heb geen meter gefietst de afgelopen maand, was thuis te hard nodig. Iemand vond het namelijk nodig om m'n vrouw van haar fiets af te rijden (met de auto), dus die had een zeer dijbeen(niet gebroken gelukkig, maar ze moest wel aan de krukken), en kon dus niet onze dochter naar school brengen, boodschappen doen, had zo'n grijphaak nodig om dingen van de vloer te kunnen oprapen, etc etc. Dus ik had al genoeg te doen als ik niet op m'n werk zat![]()
Nu is ze gelukkig weer helemaal op de been, dus ik kan weer beginnen, wordt tijd ook want ik plan een week door de Provence fietskamperen begin juni, en een kwartier op de hometrainer in de sportschool zaterdag viel al zwaar tegen
Doe effe niet zo bijdehand pik. Cap_fab heeft zijn sporen hier al ruimschoots verdiend.quote:
Naar wel, maar mooi dat je weer kan beginnen, het mooie weer komt eraan!quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie dat iedereen weer heel lief tegen elkaar is hiero...ik heb geen meter gefietst de afgelopen maand, was thuis te hard nodig. Iemand vond het namelijk nodig om m'n vrouw van haar fiets af te rijden (met de auto), dus die had een zeer dijbeen(niet gebroken gelukkig, maar ze moest wel aan de krukken), en kon dus niet onze dochter naar school brengen, boodschappen doen, had zo'n grijphaak nodig om dingen van de vloer te kunnen oprapen, etc etc. Dus ik had al genoeg te doen als ik niet op m'n werk zat![]()
Nu is ze gelukkig weer helemaal op de been, dus ik kan weer beginnen, wordt tijd ook want ik plan een week door de Provence fietskamperen begin juni, en een kwartier op de hometrainer in de sportschool zaterdag viel al zwaar tegen
quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe effe niet zo bijdehand pik. Cap_fab heeft zijn sporen hier al ruimschoots verdiend.
Rot voor je vrouwquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan me dit eigenlijk alleen voorstellen wanneer je zadel te hoog staat, maar je geeft zelf al aan dat je fiets te klein is. Zakje ijs eropquote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Kusje eropquote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef iScream. het volgende:
[..]
Kan me dit eigenlijk alleen voorstellen wanneer je zadel te hoog staat, maar je geeft zelf al aan dat je fiets te klein is. Zakje ijs erop
Ga je 't nou proberen goed te maken door een "ik-doe-net-alsof-ik-serieus-ben-post"?quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Rot voor je vrouwWel goed excuus om binnen te blijven
Geef het maar op voor vandaag Leo, ga lekker in de tuin zitten met een pilsje en een Muse album, morgen beter.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Rot voor je vrouwWel goed excuus om binnen te blijven
Is allang bekend.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuw album nou?
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
http://www.bol.com/nl/p/drones/9200000040790928/quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuw album nou?
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |