Maar alleen wielerboeken gaat ook vervelen. Makkelijk weg te kauwen op vakaansie zijn Gijp, De Wolf, Glen Helder en André en ik, al is die laatste net of je een Story of Prive zit te lezen. Maar je kunt af en toe nog wel een lachen met die boeken. Op vakantie ben ik nooit zo van de literatuur, dan moet het er makkelijk inglijden en niet uitmaken wanneer je stopt met lezen.quote:
Mij lijkt het niks. Kniestukken ook niet.quote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je nu op de groep van mij een DDX?
[..]
Hij begon keurig met armstukken hoor.
3/4 broek lijkt mij ook wel wat. Hoef je iig niet steeds die kniestukken aan te trekken.
Dat boek van gijpquote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar alleen wielerboeken gaat ook vervelen. Makkelijk weg te kauwen op vakaansie zijn Gijp, De Wolf, Glen Helder en André en ik, al is die laatste net of je een Story of Prive zit te lezen. Maar je kunt af en toe nog wel een lachen met die boeken. Op vakantie ben ik nooit zo van de literatuur, dan moet het er makkelijk inglijden en niet uitmaken wanneer je stopt met lezen.
Kniestukken zijn wel lekker hoor, voor als het te warm is voor beenstukken maar te koud voor kort. Heb er geen spijt van.quote:Op maandag 20 april 2015 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks. Kniestukken ook niet.
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekkenquote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kniestukken zijn wel lekker hoor, voor als het te warm is voor beenstukken maar te koud voor kort. Heb er geen spijt van.
ja gay iddquote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel triathlon.
Ja dat kan je vindenquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
Ik had dus zaterdag zo'n laagje warmende olie. Denk dat ik dat wel vaker ga doen. Net warm genoeg om 1e uur zonder beenstukken te rijden en scheelt idd weer bagage.quote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat kan je vinden
Voordeel is dat doordat ze kleiner zijn ook wat makkelijker weg te stoppen zijn. Ik draag ze dan ook vooral als het 's ochtends nog koud is.
Ze geven wel een stuk meer warmte dan kort hoor. Maar ieder z'n ding.
Jaquote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je nu op de groep van mij een DDX?
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld van wat er speelde hoorquote:
Lekker hoor. Ik hou hiervan.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.
[ afbeelding ]
Op Strava welquote:Op maandag 20 april 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld van wat er speelde hoor![]()
Ik denk dat het op de kant zetten van Jan tijdens de primavera meet al asocialer was dan de gehele rvnh die wij gefietst hebben. Niemand die vol door rood ging, niemand die andere mensen afsneed of onmogelijke dingen deed.
2 toeterende auto's. 1tje omdat het te druk op de weg werd en 1tje omdat iemand een afslag miste en op de weg reed ipv fietspad.
Ja, er werd hard gereden, maar zeker niet alsof er koers was. En ik heb volgens mij (en ddx ook niet) ook maar ergens beweerd dat wij beter waren dan de andere fietsers.
Hoe bedoel je? Ik ziequote:
Grutjes, DDX zegt dat we de snelste waren op een segment. Dan moeten we inderdaad meteen een licentie nemen om ons te meten met anderen.quote:
Gevaar op de weg, beest in bed, je hebt al aardig door hoe de zaken ervoor staan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
echt een gevaar op de weg die kanovinnie
Ik denk niet dat de 2015-editie van GW maatgevend is voor hoe men in waaiers rijdt. Laat staan dat je de weersomstandigheden van die dag moet vergelijken met het sukkelwindje van afgelopen weekend.quote:Op maandag 20 april 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zie
[..]
Grutjes, DDX zegt dat we de snelste waren op een segment. Dan moeten we inderdaad meteen een licentie nemen om ons te meten.
Wat betreft de waaier heb je gelijk, al doen de profs het dan ook fout want in Gent-wevelgem draaiden ze ook niet altijd direct door.
Joh. Punt wat ik probeer te maken is dat een waaier niet automatisch betekend dat je constant moet doordraaien.quote:Op maandag 20 april 2015 14:18 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de 2015-editie van GW maatgevend is voor hoe men in waaiers rijdt. Laat staan dat je de weersomstandigheden van die dag moet vergelijken met het sukkelwindje van afgelopen weekend.
Mag je jezelf nog wel zo noemen na maandenlang oefenen op het droge?quote:Op maandag 20 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gevaar op de weg, beest in bed, je hebt al aardig door hoe de zaken ervoor staan.
Dat laatste ja.quote:Op maandag 20 april 2015 14:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mag je jezelf nog wel zo noemen na maandenlang oefenen op het droge?
Of bedoel je dat je slaapt als een ijsbeer?
Lekker toerenquote:Op maandag 20 april 2015 14:24 schreef ddx het volgende:
En zaterdag zaten er een aantal mensen in de waaier die blij waren dat ze nog mee konden komen.
Dus van doordraaien kon geen sprake zijn.
Ik ben wel paar keer lekker fout naar voren gesprint om even een aflossing te doen.
Knappe snelheid.quote:Op maandag 20 april 2015 14:29 schreef Oksel het volgende:
Ik zakte er vandaag flink door op de klimmetjes.. poh, had t zwaar. Maar opzich achteraf gezien niet slecht gereden voor mijn kunnen.
Bekijk mijn rit van 73,3 km op Strava: http://app.strava.com/activities/289039998
Lekkere rit, goede snelheid. Je hartslag zit wel redelijk hoog of niet?quote:Op maandag 20 april 2015 14:29 schreef Oksel het volgende:
Ik zakte er vandaag flink door op de klimmetjes.. poh, had t zwaar. Maar opzich achteraf gezien niet slecht gereden voor mijn kunnen.
Bekijk mijn rit van 73,3 km op Strava: http://app.strava.com/activities/289039998
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |