Ik heb nog zo'n advies, niet vallen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen band raken is het beste advies. Ik raak nooit mijn tegenstander. Ja vorig jaar 1x, toen lag ik gelijk, keek ff achterom 'beter niet doen'
Even in code tags zetten.quote:Op maandag 20 april 2015 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, maar das in een file toch ook zo? Iedereen rijdt altijd op 5 meter van elkaars bumper, en als er een paar hard moeten remmen knalt nummer 4 op nummer 3. De reactietijd wordt steeds korter.
Ietsje (10 cm) naast en achter iemands wiel rijden helpt ook wel, dan kun je er nog snel langs sturen als iemand hard remt. Als je geen waaier hebt (want de weg is te smal of t is te druk) , maar een gewone groep waarin je 2 aan 2 rijdt, ziet het er dan zo uit:
edit: fuck it, fok accepteert mn spaties niet
| 1 2 3 4 5 6 | | | | | | | | | | | | | |
Wat ben je nou voor een IT'er...quote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even in code tags zetten.
Edit: zit mobiel, krijg ze nu even niet goed.
Zo rij je iig niet.quote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even in code tags zetten.
Edit: zit mobiel, krijg ze nu even niet goed.
Edit 2: zo dus:
[ code verwijderd ]
Zoals het nu staat is het ook niet helemaal representatief. Ik snap gripper wel hoor, al rij ik er toch (Zeker met wind van voren) gewoon helemaal achter.quote:Op maandag 20 april 2015 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo rij je iig niet.
Als de wind recht van voor komt rij je gewoon 2 aan 2 achter elkaar.
Komt die van zij, dan 2 aan 2, aan de kant waar de wind niet weg komt. Niet om en om, dan zit steeds de ene vol in de wind.
Power genoeg om t allemaal wel in m'n eentje op te knappen. En ik ben geen partij voor een stel eliterenners he, dat moet je er nog ff bij vermeldenquote:Op maandag 20 april 2015 13:03 schreef Patroon het volgende:
Of gewoon zoals Gripper, 1m erachter. Dan raak je niks
De Fiets, de Fiets en verder niets, van mijn vroegere held en pakhaas Gert-Jan Theunisse.quote:
Grapje jonge, we hebben daar mooi gefietst!quote:Op maandag 20 april 2015 13:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Power genoeg om t allemaal wel in m'n eentje op te knappen. En ik ben geen partij voor een stel eliterenners he, dat moet je er nog ff bij vermelden
En met het ernaast rijden bedoel ik 10 cm, niet een complete fietsbreedte. Zodat je er langs kan sturen en niet vol op het achterwiel of derailleur klapt.
Boek van Rasmussen is ook leuk.quote:Op maandag 20 april 2015 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat is mn favoriete dopingboek.
Je bent al net zo'n zachte lieverd als Tommeke. Eerst een gemene opmerking maken, en dan snel grapje zeggen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grapje jonge, we hebben daar mooi gefietst!
Bedankt buzzquote:Op maandag 20 april 2015 13:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De Fiets, de Fiets en verder niets, van mijn vroegere held en pakhaas Gert-Jan Theunisse.
Wat is kort/half lang toch afzichtelijk lelijk. Net een bouwvakker die in z'n singletje staat te werken.quote:Op maandag 20 april 2015 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers die er meer willen zien
"heuvelsprint"quote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/segments/7373346?filter=overall
Dat segment is zo goed als vergeven, denk niet dat ik daar nog snel rapper zal zijn.
https://www.strava.com/segments/7803940?filter=overall
Gelukkig heb ik die wel nog
https://www.strava.com/segments/4948878
Anderhalve minuut sneller![]()
Stomme profronde van noord holland![]()
Er zal zondag een hoop mail gestuurd zijn van mensen die hun KOM's kwijt zijn
Degene die dat segment aangemaakt heeft, heeft dat denk ik gedaan nadat ie een klap van de molen gekregen had.quote:Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
"heuvelsprint"
"laagste punt 1 meter -> hoogste punt 3 meter"
Nederland
Die ouwe baas hoort niet bij ons hoor. Wie zit er dan als een dweil op?quote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat is kort/half lang toch afzichtelijk lelijk. Net een bouwvakker die in z'n singletje staat te werken.
En niet om het een of ander, het zal best hard gaan daar, veel harder dan dat ik trap, maar er zitten op die eerste twee foto's een paar toch echt als een dweil op hun fiets.
+1. Doe dan lange mouwen erbij, of kort/lang.quote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat is kort/half lang toch afzichtelijk lelijk. Net een bouwvakker die in z'n singletje staat te werken.
En niet om het een of ander, het zal best hard gaan daar, veel harder dan dat ik trap, maar er zitten op die eerste twee foto's een paar toch echt als een dweil op hun fiets.
Een 3/4 broek mag niet, maar is toch prima kledingstuk in nederlandquote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gek segment, want dat stuk moet ik toch echt wel eens langsgefietst zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/segments/7373346?filter=overall
Dat segment is zo goed als vergeven, denk niet dat ik daar nog snel rapper zal zijn.
Gaat meer om de combie 3/4 en kort.quote:Op maandag 20 april 2015 13:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Een 3/4 broek mag niet, maar is toch prima kledingstuk in nederland
kort/kort was het toch echt te koud voor zaterdag en om nou kort/lang te gaan rijden.
Doel je nu op de groep van mij een DDX?quote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef Patroon het volgende:
Sowieso toertochten rijen als een koers en dan trots zeggen dat we de sterksten waren, net of de anderen vollebak gingen.
Ga dan koersen als je je wil meten met anderen.
Hij begon keurig met armstukken hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat meer om de combie 3/4 en kort.
Ik rij trouwens ook eerder met korte broek dan met korte mouwen.
Dat vind ik echt heel triathlon.quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef ratatat het volgende:
Kan niet wachten tot het 25+ graden is om lekker mouwloos te fietsen.
[ afbeelding ]
Maar alleen wielerboeken gaat ook vervelen. Makkelijk weg te kauwen op vakaansie zijn Gijp, De Wolf, Glen Helder en André en ik, al is die laatste net of je een Story of Prive zit te lezen. Maar je kunt af en toe nog wel een lachen met die boeken. Op vakantie ben ik nooit zo van de literatuur, dan moet het er makkelijk inglijden en niet uitmaken wanneer je stopt met lezen.quote:
Mij lijkt het niks. Kniestukken ook niet.quote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je nu op de groep van mij een DDX?
[..]
Hij begon keurig met armstukken hoor.
3/4 broek lijkt mij ook wel wat. Hoef je iig niet steeds die kniestukken aan te trekken.
Dat boek van gijpquote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar alleen wielerboeken gaat ook vervelen. Makkelijk weg te kauwen op vakaansie zijn Gijp, De Wolf, Glen Helder en André en ik, al is die laatste net of je een Story of Prive zit te lezen. Maar je kunt af en toe nog wel een lachen met die boeken. Op vakantie ben ik nooit zo van de literatuur, dan moet het er makkelijk inglijden en niet uitmaken wanneer je stopt met lezen.
Kniestukken zijn wel lekker hoor, voor als het te warm is voor beenstukken maar te koud voor kort. Heb er geen spijt van.quote:Op maandag 20 april 2015 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks. Kniestukken ook niet.
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekkenquote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kniestukken zijn wel lekker hoor, voor als het te warm is voor beenstukken maar te koud voor kort. Heb er geen spijt van.
ja gay iddquote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel triathlon.
Ja dat kan je vindenquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
Ik had dus zaterdag zo'n laagje warmende olie. Denk dat ik dat wel vaker ga doen. Net warm genoeg om 1e uur zonder beenstukken te rijden en scheelt idd weer bagage.quote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dat kan je vinden
Voordeel is dat doordat ze kleiner zijn ook wat makkelijker weg te stoppen zijn. Ik draag ze dan ook vooral als het 's ochtends nog koud is.
Ze geven wel een stuk meer warmte dan kort hoor. Maar ieder z'n ding.
Jaquote:Op maandag 20 april 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je nu op de groep van mij een DDX?
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld van wat er speelde hoorquote:
Lekker hoor. Ik hou hiervan.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.
[ afbeelding ]
Op Strava welquote:Op maandag 20 april 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel verkeerd beeld van wat er speelde hoor![]()
Ik denk dat het op de kant zetten van Jan tijdens de primavera meet al asocialer was dan de gehele rvnh die wij gefietst hebben. Niemand die vol door rood ging, niemand die andere mensen afsneed of onmogelijke dingen deed.
2 toeterende auto's. 1tje omdat het te druk op de weg werd en 1tje omdat iemand een afslag miste en op de weg reed ipv fietspad.
Ja, er werd hard gereden, maar zeker niet alsof er koers was. En ik heb volgens mij (en ddx ook niet) ook maar ergens beweerd dat wij beter waren dan de andere fietsers.
Hoe bedoel je? Ik ziequote:
Grutjes, DDX zegt dat we de snelste waren op een segment. Dan moeten we inderdaad meteen een licentie nemen om ons te meten met anderen.quote:
Gevaar op de weg, beest in bed, je hebt al aardig door hoe de zaken ervoor staan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
echt een gevaar op de weg die kanovinnie
Ik denk niet dat de 2015-editie van GW maatgevend is voor hoe men in waaiers rijdt. Laat staan dat je de weersomstandigheden van die dag moet vergelijken met het sukkelwindje van afgelopen weekend.quote:Op maandag 20 april 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zie
[..]
Grutjes, DDX zegt dat we de snelste waren op een segment. Dan moeten we inderdaad meteen een licentie nemen om ons te meten.
Wat betreft de waaier heb je gelijk, al doen de profs het dan ook fout want in Gent-wevelgem draaiden ze ook niet altijd direct door.
Joh. Punt wat ik probeer te maken is dat een waaier niet automatisch betekend dat je constant moet doordraaien.quote:Op maandag 20 april 2015 14:18 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de 2015-editie van GW maatgevend is voor hoe men in waaiers rijdt. Laat staan dat je de weersomstandigheden van die dag moet vergelijken met het sukkelwindje van afgelopen weekend.
Mag je jezelf nog wel zo noemen na maandenlang oefenen op het droge?quote:Op maandag 20 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gevaar op de weg, beest in bed, je hebt al aardig door hoe de zaken ervoor staan.
Dat laatste ja.quote:Op maandag 20 april 2015 14:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mag je jezelf nog wel zo noemen na maandenlang oefenen op het droge?
Of bedoel je dat je slaapt als een ijsbeer?
Lekker toerenquote:Op maandag 20 april 2015 14:24 schreef ddx het volgende:
En zaterdag zaten er een aantal mensen in de waaier die blij waren dat ze nog mee konden komen.
Dus van doordraaien kon geen sprake zijn.
Ik ben wel paar keer lekker fout naar voren gesprint om even een aflossing te doen.
Knappe snelheid.quote:Op maandag 20 april 2015 14:29 schreef Oksel het volgende:
Ik zakte er vandaag flink door op de klimmetjes.. poh, had t zwaar. Maar opzich achteraf gezien niet slecht gereden voor mijn kunnen.
Bekijk mijn rit van 73,3 km op Strava: http://app.strava.com/activities/289039998
Lekkere rit, goede snelheid. Je hartslag zit wel redelijk hoog of niet?quote:Op maandag 20 april 2015 14:29 schreef Oksel het volgende:
Ik zakte er vandaag flink door op de klimmetjes.. poh, had t zwaar. Maar opzich achteraf gezien niet slecht gereden voor mijn kunnen.
Bekijk mijn rit van 73,3 km op Strava: http://app.strava.com/activities/289039998
Nee. Lijkt me iets mis de afstelling van je fiets.quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Hoe meer ik fiets, hoe meer pijn in mijn linkerkuit.
Kan er amper meer op staanMeer mensen last van?
Nee, bijna nooit aan mijn kuiten eigenlijk. Behalve als ik overdreven mijn pedaal terug trek in plaats van mijn normale gangetje waarin ik het pedaal alleen naar voren/beneden druk.quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Goede klassering hoor!quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Oksel het volgende:
Kan gewoon niet beter.Daarom is mn hartslag ook zo hoog.
113e vd 290.
Niets mis mee toch? Prima klassering lijkt me zo.quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Oksel het volgende:
Kan gewoon niet beter.Daarom is mn hartslag ook zo hoog.
113e vd 290.
Ah, binnenkort maar nieuwe fiets kopen dan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me iets mis de afstelling van je fiets.
Of gewoon even alles fatsoenlijk laten afstellen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, binnenkort maar nieuwe fiets kopen dan.
Mwa, cheap ass fiets. Geen zin om veel meer geld in te stekenquote:Op maandag 20 april 2015 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
ewoon even alles fatsoenlijk laten afstellen.
Inbussleutels van goud?quote:Op maandag 20 april 2015 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, cheap ass fiets. Geen zin om veel meer geld in te steken
Lief dagboekquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie dat iedereen weer heel lief tegen elkaar is hiero...ik heb geen meter gefietst de afgelopen maand, was thuis te hard nodig. Iemand vond het namelijk nodig om m'n vrouw van haar fiets af te rijden (met de auto), dus die had een zeer dijbeen(niet gebroken gelukkig, maar ze moest wel aan de krukken), en kon dus niet onze dochter naar school brengen, boodschappen doen, had zo'n grijphaak nodig om dingen van de vloer te kunnen oprapen, etc etc. Dus ik had al genoeg te doen als ik niet op m'n werk zat![]()
Nu is ze gelukkig weer helemaal op de been, dus ik kan weer beginnen, wordt tijd ook want ik plan een week door de Provence fietskamperen begin juni, en een kwartier op de hometrainer in de sportschool zaterdag viel al zwaar tegen
Doe effe niet zo bijdehand pik. Cap_fab heeft zijn sporen hier al ruimschoots verdiend.quote:
Naar wel, maar mooi dat je weer kan beginnen, het mooie weer komt eraan!quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie dat iedereen weer heel lief tegen elkaar is hiero...ik heb geen meter gefietst de afgelopen maand, was thuis te hard nodig. Iemand vond het namelijk nodig om m'n vrouw van haar fiets af te rijden (met de auto), dus die had een zeer dijbeen(niet gebroken gelukkig, maar ze moest wel aan de krukken), en kon dus niet onze dochter naar school brengen, boodschappen doen, had zo'n grijphaak nodig om dingen van de vloer te kunnen oprapen, etc etc. Dus ik had al genoeg te doen als ik niet op m'n werk zat![]()
Nu is ze gelukkig weer helemaal op de been, dus ik kan weer beginnen, wordt tijd ook want ik plan een week door de Provence fietskamperen begin juni, en een kwartier op de hometrainer in de sportschool zaterdag viel al zwaar tegen
quote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe effe niet zo bijdehand pik. Cap_fab heeft zijn sporen hier al ruimschoots verdiend.
Rot voor je vrouwquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan me dit eigenlijk alleen voorstellen wanneer je zadel te hoog staat, maar je geeft zelf al aan dat je fiets te klein is. Zakje ijs eropquote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
Kusje eropquote:Op maandag 20 april 2015 15:15 schreef iScream. het volgende:
[..]
Kan me dit eigenlijk alleen voorstellen wanneer je zadel te hoog staat, maar je geeft zelf al aan dat je fiets te klein is. Zakje ijs erop
Ga je 't nou proberen goed te maken door een "ik-doe-net-alsof-ik-serieus-ben-post"?quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Rot voor je vrouwWel goed excuus om binnen te blijven
Geef het maar op voor vandaag Leo, ga lekker in de tuin zitten met een pilsje en een Muse album, morgen beter.quote:Op maandag 20 april 2015 15:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Rot voor je vrouwWel goed excuus om binnen te blijven
Is allang bekend.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuw album nou?
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
http://www.bol.com/nl/p/drones/9200000040790928/quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuw album nou?
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |