ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.quote:Op maandag 20 april 2015 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aldus Gripper, die altijd een trouwerij als smoes heeft om niet te fietsen.![]()
Ik wil die klimclassic ook wel rijden, maar dan wel starten met de 1e groep.quote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.
Dus ik kan woensdagavond richting Maastricht, donderdag de klimclassic, blijven slapen, vrijdag kort uitrijrondje, en dan tegen 14 uur richting huis. Ga je weer mee? woensdagavond weg, vrijdagmiddag terug? Pasta a la gripper, en oksel verzorgt de vino?
Dat betekent ook dat ik met Critic zaterdagochtend richting tecklenburg kan, want de bruiloft is vlakbij huis, en ik hoef ook niet altijd zonodig te zuup'n, dus ik lig gewoon lekker op tijd in bed.
Ik dacht het wel!quote:
Precies, ben al lang blij dat het niet erger was. En na de eerste paar keren met de kleine naar schoo lfietsten snapte ik niet datquote:Op maandag 20 april 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Naar wel, maar mooi dat je weer kan beginnen, het mooie weer komt eraan!
Staan zijn powergegevens er niet bij? Als geschat is wijkt het wel af.quote:Op maandag 20 april 2015 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kwiatkowski's AGR staat op strava.
Strava schat 900 watt in de eindsprint. Dat lijkt me aan de lage kant toch?
Alleen de schatting van strava.quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Staan zijn powergegevens er niet bij? Als geschat is wijkt het wel af.
lijkt me wel 1000+ te zijn. Werd er ooit niet door Kelderman gezegd dat een sprinter als Kittel 1600-1700 watt trapt in zo'n eindsprint?quote:Op maandag 20 april 2015 16:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Staan zijn powergegevens er niet bij? Als geschat is wijkt het wel af.
Stond ooit goed artikel over op INRNG maar kan niet vindenquote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
lijkt me wel 1000+ te zijn. Werd er ooit niet door Kelderman gezegd dat een sprinter als Kittel 1600-1700 watt trapt in zo'n eindsprint?
en:quote:1600 Watts
From the power of soccer to the power of Cavendish. In an interview with La Gazzetta Dello Sport, he tells the Italian newspaper he produces “1590 to 1610 watts” in the sprint. Germans Marcel Kittel and André Greipel are said to pump out 1900 watts. In both cases this is peak power.
If Cavendish surrenders 300W to other sprinters, his winning advantage is elsewhere. He is short and in addition, very low on the bike. This makes him aerodynamic and offers reduced shelter to anyone on his wheel.
Cavendish weighs 70kg, 10kg lighter than Marcel Kittel. Indeed he claims to be at his Tour de France weight right now so there has to be another explanation as to why he was dropped on Le Manie in yesterday’s Milan-Sanremo.
quote:Marcel Kittel (Giant-Shimano) bolted like a cannonball from 10 wheels back to win Sunday at the Giro d’Italia, but when asked by journalists to reveal his power numbers in the sprint, he balked.
“I don’t know my power numbers from the sprint today, but even if I knew them, I wouldn’t want to reveal them,” Kittel said with a smile.
Power numbers for sprinters on the flats are just as important as they are for the GC contenders in the mountains. They’re the measuring stick for success.
And protecting that data has become something of a controversy over the past season or two, with some pundits equating high power numbers with doping practices.
Sprinters typically can produce top-end power around 1800 watts, with former track world champion Theo Bos (Belkin) topping 2000 watts.
Kittel said he doesn’t want to reveal his power numbers in order to protect himself against his rivals.
“Of course, I know my data and power output. It’s a big science, and I like to compare it to motor sports,” Kittel said. “The reason I would like to keep my numbers to myself, is when someone else knows my power output, it’s possible to create a strategy around it. When people know how much I can output on a climb, then they could go that much harder to drop me, so that’s why I prefer to keep it to myself.”
As rival Michael Matthews (Orica-GreenEdge) said, the only way to beat Kittel is to drop him on the climbs.
“I think he’s shown he’s the fastest man in the world,” Matthews said. “On the flats, he’s unbeatable. He will lose some of his top-end speed in the hillier terrain, but with the leadout he has in these flat stages, he’s pretty unbeatable at the moment.”
Read more at http://velonews.competito(...)#Bx6IwBtfDdWieEB3.99
quote:Hi Luuk,
I am happy to tell you,We have competed your wheels and shipped out this evening,I will fill the tracking NO.When I have it
Before shipment ,I have took some pictures for you,please see the attached file
Hope the pictures are OK
Thanks for your paitence
Have a good day!
Chris
Wij hebben dan wat anders hoor ik net. Dus gaat niet door.quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
CUL / Macaroni a la kano.
Een vergelijkbare ambachtelijke pasta hebben MarcoD, Kano en Dop na de primavera nog zitten nassen, en ik heb ze niet horen klagen
Patroon: Leuk als je meegaat, en vroege start vind ik prima. We staan op camping 15 min. fietsen van de start, dus we kunnen gewoon om 8 uur vooraan starten, en om 13 uur aan een biertje & hamburger zitten.
Pussywhipped, dus?quote:Op maandag 20 april 2015 17:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij hebben dan wat anders hoor ik net. Dus gaat niet door.
Vet man! Gave foto's ook zo, van het proces. Ben benieuwd hoe ze je bevallen, want ¤550 is natuurlijk een koopje voor zulk soort wielen. Toch?quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Oksel het volgende:
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Had gevraagd wat foto's te maken tijdens 't bouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn ook 'echt' de mijne, Campa body en de hub die ik bestelde.
Iets wat ik ook wel wist, maar ff was vergeten. Ga vrijdags wel koersen.quote:
ook na 250km?quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
lijkt me wel 1000+ te zijn. Werd er ooit niet door Kelderman gezegd dat een sprinter als Kittel 1600-1700 watt trapt in zo'n eindsprint?
hmm wat wanneer waaro en tot hoelaat kan ik inschrijven?quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
CUL / Macaroni a la kano.
Een vergelijkbare ambachtelijke pasta hebben MarcoD, Kano en Dop na de primavera nog zitten nassen, en ik heb ze niet horen klagen
Patroon: Leuk als je meegaat, en vroege start vind ik prima. We staan op camping 15 min. fietsen van de start, dus we kunnen gewoon om 8 uur vooraan starten, en om 13 uur aan een biertje & hamburger zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |