Waar?quote:Op maandag 20 april 2015 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is allang bekend.
Fucking Psycho
In juni live zien*OI*
Dacht juni inderdaad. Wel lekkere muziek om in je hoofd te hebben tijdens het fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuw album nou?
Het kan zijn dat deze instagram post van Muse een hint bevat. In dat geval zou het dan pas in juni zijn
[ afbeelding ]
#wilnietlangerwachten
Niet tussen de 17 jarige scholiertjes in Zuid Limburg zittenquote:
One day ticket Sunday 28 Junequote:
Ticketswap tegen die tijd?quote:Op maandag 20 april 2015 15:42 schreef very het volgende:
t Sunday 28 June
95 euro* | NO LONGER AVAILABLE
Combi ticket 25 > 28 June
226 euro* | NO LONGER AVAILABLE
Ja ik was ook blij dat het tijdens het fietsen iets koeler was dan nu want momenteel is de temperatuur niet te harder hier, maar gelukkig heeft het kantoor aircoquote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb wat andere problemen, kort/lang en ieder half uur factor 50 smeren. Eigenlijk niet bekwaam om hier te fietsen.
[ afbeelding ]
Pinkpopquote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet tussen de 17 jarige scholiertjes in Zuid Limburg zitten.
Even niet de OfftopicFret uithangen:
Zuid Limburg altijd
Pinkpop bedoel je? Dat is tegenwoordig toch alleen nog voor oude lullen...quote:Op maandag 20 april 2015 15:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet tussen de 17 jarige scholiertjes in Zuid Limburg zitten.
Even niet de OfftopicFret uithangen:
Zuid Limburg altijd
Ok, even de ketting nalopen dan.quote:Op maandag 20 april 2015 15:46 schreef Z het volgende:
Bij mij bleek het kraakje wat ik afgelopen zaterdag had een kettingbreuk. Gelukkig had ik een powerlink bij me. De breuk zat ook in de powerlink overigens.
Kom je ookquote:Op maandag 20 april 2015 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pinkpop bedoel je? Dat is tegenwoordig toch alleen nog voor oude lullen...
Das al de 2e in het topic in paar maandjes. Lees het ook veel op andere fora. Voor mij geen powerlink meer.quote:Op maandag 20 april 2015 15:46 schreef Z het volgende:
Bij mij bleek het kraakje wat ik afgelopen zaterdag had een kettingbreuk. Gelukkig had ik een powerlink bij me. De breuk zat ook in de powerlink overigens.
Is dit Limburgs?quote:Op maandag 20 april 2015 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, de ouwe lullen bands waar ik heen luister komen niet.
Vrij vertaald vanuit het Limburgs inderdaad. Maar ik geef ook altijd toe dat ik geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken of schrijven hoor.quote:
quote:De Franse renner Dylan Durand beleefde afgelopen zaterdag geen al te beste Luik-Bastenaken-Luik bij de beloften. De 19-jarige renner uit Nantes werd gelost, ingehaald door de bezemwagen... en raakte de weg kwijt. Uren zwierf de eenzame wielrenner door Luik. Zijn team, dat de hulpdiensten al verwittigd had, zag hem uiteindelijk pas om 21 uur aan de meet arriveren.
De Franse renner Dylan Durand van Team U Nantes Atlantique heeft een aardig blauwtje gelopen in de klassieker Luik-Bastenaken-Luik bij de beloften. De 19-jarige coureur moest lossen op 75 kilometer van de meet, ergens tussen de velden. Daarop werd hij ingehaald door de bezemwagen van de organisatie... waarop, zoals reglementair voorgeschreven, de organisatie alle bewegwijzering van de koers weghaalde. Resultaat? Durand, die per se de koers wilde uitrijden, werd zo door de onwetende organisatie aan zijn lot overgelaten.
‘Er waren zelfs geen borden meer die me aangaven waar Luik lag, ik zag enkel maar wegwijzers richting Maastricht’, vertelt Durand op de website van Directvelo. De arme Durand was bovendien verward doordat hij niet wist dat de eigenlijke aankomst van de koers in Ans ligt... en niet in Luik. Doordat hij puur op de bordjes met ‘Luik’ afging belandde hij uiteindelijk in het centrum van de stad. ‘Ik had geen idee waar ik naartoe moest, dus ben ik maar gestopt om aan mensen te vragen waar nu toch maar die finish zou zijn. Jammer genoeg waren er niet veel mensen die me konden helpen’, aldus Durand. ‘Pas later besefte ik dat ik de Maas zou moeten oversteken. Ik zat al zeven uur op mijn zadel en mentaal was het zwaar te beseffen dat ik gewoon een rondje door het centrum gemaakt had... Ik heb zelfs overwogen de snelweg te nemen, maar heb dat uiteindelijk toch maar niet gedaan. Ik was bang dat ik overreden zou worden. Toen ik de zon beetje bij beetje zag ondergaan, begon ik in paniek te raken.’
Hulpdiensten verwittigd
Uiteindelijk liet Durand zich dan maar oppikken door een welwillende automobilist, die hem een lift gaf tot aan het Velodroom van Ans. Toen de Fransman daar zijn opwachting maakte, was het al 21 uur geworden - vier uur nadat winnaar Guillaume Martin zijn doortocht gemaakt had.
Bij Team U Nantes Atlantique hadden ze inmiddels de hulpdiensten al verwittigd omdat Durand maar niet kwam opdagen. Ironisch genoeg had de Franse wielerploeg al ervaring met dergelijke flaters. Vorig jaar maakten ze al min of meer hetzelfde mee met Normann Latouche, die eveneens verdwaalde, enkele uren kwijtraakte, maar met de hulp van voorbijgangers en een stadskaart op een bushokje wèl op eigen houtje ter plekke raakte. Gevolg: het voltallige team stond nog steeds op dezelfde plek te wachten op Durand. ‘Het leek ons het beste om gewoon hier te blijven. Vroeg of laat zou Dylan ons toch wel gevonden hebben’, verklaarde manager Pascal Deramé laconiek.
Zolang je maar leestekens en hoofdletters gebruikt vind ik alles bestquote:Op maandag 20 april 2015 16:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrij vertaald vanuit het Limburgs inderdaad. Maar ik geef ook altijd toe dat ik geen fatsoenlijk Nederlands kan spreken of schrijven hoor.
Met KMC heb ik er nog nooit probelemen mee gehad eigenlijkquote:Op maandag 20 april 2015 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das al de 2e in het topic in paar maandjes. Lees het ook veel op andere fora. Voor mij geen powerlink meer.
HAHA maar wel kudo's dat hij LBL toch uit wilde rijden.quote:
Wat een homo zeg, hij mag volgende keer wel mee als we de 300 weer rijden, stuk langer dan dat mietige LBL, en dan leert ie misschien nog eens de weg in de Ardennen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA maar wel kudo's dat hij LBL toch uit wilde rijden.
Aldus Gripper, die altijd een trouwerij als smoes heeft om niet te fietsen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat een homo zeg, hij mag volgende keer wel mee als we de 300 weer rijden, stuk langer dan dat mietige LBL, en dan leert ie misschien nog eens de weg in de Ardennen.
Hij heeft geeneens stravaquote:Op maandag 20 april 2015 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou het familie van zijn![]()
Even opzoeken.
Haha doet mij denken aan mijn eerste klassiekers als nieuweling. Dingen waren zo'n 80km lang. Moest ik lossen op zo'n 40km van start/finish. Buiten 10graden in kort-kort met beetje olie op de benen. Moet je dus nog 40km terugfietsen in de middle of nowhere. Je wist bijgod niet waar je was en half onderkoeld kwam je dan weer terug...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |