je hebt toch die duell?quote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef muzas het volgende:
Best kut, personeelsfietsenstalling op mn werk is niet overdekt... En is niks meer dan een hek dat met een pasje werkt.
Er is wel nog een optie waar een paar overdekte plekken zijn, waar je dan een sleutel voor zou kunnen huren oid, maar daar schijnt het ook vol te staan, en iedereen zn fiets maar tussen de anderen te flikkeren.
Ja, maar die is verre van rijklaar... Sowieso alle kabels moeten vervangen, moet nog een ketting om, banden staan ook minstens 10 jaar stil....quote:
#kenner #volgerquote:Op maandag 20 april 2015 14:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En om maar in de dagelijkse woorden van Molke Baukema te spreken, je had de benen niet.
Geen idee wat voor werk, maar gewoon binnen zetten geen optie ?quote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef muzas het volgende:
Best kut, personeelsfietsenstalling op mn werk is niet overdekt... En is niks meer dan een hek dat met een pasje werkt.
Nee. Dat wordt niet gewaardeerdquote:Op maandag 20 april 2015 20:23 schreef ddx het volgende:
[..]
Geen idee wat voor werk, maar gewoon binnen zetten geen optie ?
hoezo niet?quote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, maar die is verre van rijklaar... Sowieso alle kabels moeten vervangen, moet nog een ketting om, banden staan ook minstens 10 jaar stil....
Ben morgen wel vrij, maar krijg m niet in een dag rijklaar denk ik....
Ik heb geen kabels, zou niet weten wat de juiste zijn, heb nog nooit kabels vervangen... Heb zelfs geen kniptangding... Heb geen kettingpons voor een 6-speed ketting, heb alle zooi niet in huis,quote:
Zou sowieso niet mijn fiets buiten willen zetten in winter, ook al is het overdekt. Funest voor de fiets. Gelukkig mag de fiets bij ons naar binnen en kan hij zelfs naast mijn bureau tegen de warme kachel aanquote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef muzas het volgende:
Er is wel nog een optie waar een paar overdekte plekken zijn, waar je dan een sleutel voor zou kunnen huren oid, maar daar schijnt het ook vol te staan, en iedereen zn fiets maar tussen de anderen te flikkeren.
Met Critic naar Tecklenburg is wel leuk, kan je elke klim 2x doenquote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.
Dus ik kan woensdagavond richting Maastricht, donderdag de klimclassic, blijven slapen, vrijdag kort uitrijrondje, en dan tegen 14 uur richting huis. Ga je weer mee? woensdagavond weg, vrijdagmiddag terug? Pasta a la gripper, en oksel verzorgt de vino?
Dat betekent ook dat ik met Critic zaterdagochtend richting tecklenburg kan, want de bruiloft is vlakbij huis, en ik hoef ook niet altijd zonodig te zuup'n, dus ik lig gewoon lekker op tijd in bed.
Terechte opmerking. Die jongens produceren geen 1500w meer na 250km. Greipel haalt wel 1500w maar dat is binnen gemeten met een test en is een rassprinter. Die jongens bij de AGR zijn dat niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ook na 250km?
Sprint wordt doorgaans ook vaak gereden vooraleer ze begint
De 1600 watt die cav noemde was na 300 km in MSR volgens mijquote:Op maandag 20 april 2015 20:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Die jongens produceren geen 1500w meer na 250km. Greipel haalt wel 1500w maar dat is binnen gemeten met een test en is een rassprinter. Die jongens bij de AGR zijn dat niet.
Mooi! Welke hubs heb je besteld? Ben erg benieuwd naar je bevindingen, sta zelf ook al een dik jaar op het punt een setje te bestellen daarquote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Oksel het volgende:
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Had gevraagd wat foto's te maken tijdens 't bouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn ook 'echt' de mijne, Campa body en de hub die ik bestelde.
Oke, dat is mij verder niet bekend..quote:Op maandag 20 april 2015 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De 1600 watt die cav noemde was na 300 km in MSR volgens mij
Ja hongerige mannen zijn vaak niet heel kieskeurig he...quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
CUL / Macaroni a la kano.
Een vergelijkbare ambachtelijke pasta hebben MarcoD, Kano en Dop na de primavera nog zitten nassen, en ik heb ze niet horen klagen
Patroon: Leuk als je meegaat, en vroege start vind ik prima. We staan op camping 15 min. fietsen van de start, dus we kunnen gewoon om 8 uur vooraan starten, en om 13 uur aan een biertje & hamburger zitten.
Linkje?quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
Kano is het orakel van internet. Overal waar ik hem tegen kom heeft hij complete gesprekken met jan en alleman en overal even grappig
Gasten trappen ook rond de 1.000 watt gemiddeld bij een 30 seconden test.twitter:mulderronald twitterde op maandag 17-05-2010 om 12:07:21Wingate results: piekvermogen 2478watt... Daarna voelde het als 20% de berg op! reageer retweet
Lange gesoigneerde sokken. Heb max 5 cm huid dat onbedekt isquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit te warm voor beenstukken of te koud voor kort. Alsof je ineens oververhit door een stukje scheen van 10cm wel of niet te bedekken
quote:Op maandag 20 april 2015 21:47 schreef poiuytr het volgende:
Die andere knakker die gisteren met jullie mee was ddx/ kano weet ook niet hoe hij armstukken moet dragen of is hij geïnspireerd door Frank?
Watjes die schaatsers, BMX'ers trappen pas veel wattjesquote:Op maandag 20 april 2015 21:42 schreef Ericr het volgende:
Wat(t)jes trouwens die sprinters op de fiets:Gasten trappen ook rond de 1.000 watt gemiddeld bij een 30 seconden test.twitter:mulderronald twitterde op maandag 17-05-2010 om 12:07:21Wingate results: piekvermogen 2478watt... Daarna voelde het als 20% de berg op! reageer retweet
Gewoon geen reet te doen vandaag, maar wat bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
Kano is het orakel van internet. Overal waar ik hem tegen kom heeft hij complete gesprekken met jan en alleman en overal even grappig
Tulpenquote:
Ik las Gripperquote:Op maandag 20 april 2015 20:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Die jongens produceren geen 1500w meer na 250km. Greipel haalt wel 1500w maar dat is binnen gemeten met een test en is een rassprinter. Die jongens bij de AGR zijn dat niet.
Gaaf, en nu ook nog eens met naven die voor radiaal gespaakte wielen bedoeld zijn. Denk dat dit geen Novatec maar Powerway naven zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 17:20 schreef Oksel het volgende:
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Had gevraagd wat foto's te maken tijdens 't bouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn ook 'echt' de mijne, Campa body en de hub die ik bestelde.
Prima fietsvoer (niet als belediging bedoeld) kon ik goed gebruiken toen, als energie voor het ritje huiswaards.quote:Op maandag 20 april 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht het wel!
CUL / Macaroni a la kano.
Een vergelijkbare ambachtelijke pasta hebben MarcoD, Kano en Dop na de primavera nog zitten nassen, en ik heb ze niet horen klagen
Ik ga mezelf even afmelden als vrijwilleger en aanmelden voor de tecklenburg & klimclassicquote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog positief nieuws over. De trouwerij die op vrijdag 15 mei gaat plaatsvinden is geen dagvullend feest, we zijn alleen 's avonds uitgenodigd.
Dus ik kan woensdagavond richting Maastricht, donderdag de klimclassic, blijven slapen, vrijdag kort uitrijrondje, en dan tegen 14 uur richting huis. Ga je weer mee? woensdagavond weg, vrijdagmiddag terug? Pasta a la gripper, en oksel verzorgt de vino?
Dat betekent ook dat ik met Critic zaterdagochtend richting tecklenburg kan, want de bruiloft is vlakbij huis, en ik hoef ook niet altijd zonodig te zuup'n, dus ik lig gewoon lekker op tijd in bed.
Zie je bij de finish van de Tecklenburger Rundfahrtquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even afmelden als vrijwilleger en aanmelden voor de tecklenburg & klimclassic
Ook op een 53. Ik weet niet hoe goed je getraind bent dus er valt weinig nuttigs over te zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
"Klimmetjes" in Boretti zijn wel te doen met 42/23 als kleinste verzet toch?
Euh, afgelopen weekend paar keer de Posbank opgefietst, volgens mij op de 42/19, maar dat is het enige pukkeltje wat ik daar in de buurt kenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook op een 53. Ik weet niet hoe goed je getraind bent dus er valt weinig nuttigs over te zeggen![]()
Ik denk dat je wel bovenkomt. Of je lekker cadans kan rijden is een tweede.
Het steilste is dat klimmetje bij Rheden. Maar 42/23 moet wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
Posbank op is wel harken op 42/23.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook op een 53. Ik weet niet hoe goed je getraind bent dus er valt weinig nuttigs over te zeggen![]()
Ik denk dat je wel bovenkomt. Of je lekker cadans kan rijden is een tweede.
Ach, als het Paardeveld in de finale zit, zal het harken zijn. Maar denk maar zo, in de Raleigh tijd mochten renners van Post nooit met een kleiner verzet dan 42/23 rijden, anders kwamen ze nooit boven, volgens Post dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
Hm, dat valt wel mee, ik heb de 23 niet hoeven gebruiken, laatste 50 meter op de pedalen doorknallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Posbank op is wel harken op 42/23.
Copy that, roger in five.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er fietst net een hele mooie vrouwelijke collega op racefiets voorbij![]()
Ik ga op onderzoek uit.
Welke kant?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:54 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hm, dat valt wel mee, ik heb de 23 niet hoeven gebruiken, laatste 50 meter op de pedalen doorknallen.
Insert Bjarne Riis op de Hautacam.movquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach, als het Paardeveld in de finale zit, zal het harken zijn. Maar denk maar zo, in de Raleigh tijd mochten renners van Post nooit met een kleiner verzet dan 42/23 rijden, anders kwamen ze nooit boven, volgens Post dan.
Andere kantquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke kant?
Zwaarste (imo) is deze
[ afbeelding ]
Wel knap als je in dat middenstuk met 42 voorblad de 23 niet nodig hebt
Met die haarspeld? Die is goed te doen idd.quote:
Deze: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom/Posbank.phpquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met die haarspeld? Die is goed te doen idd.
Edit: oh nee, das uit roosendaal. Dan weet ik het niet![]()
hahaha mietjequote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, als ik de Mont Ventoux vanaf Sault op zou rijden, omdat ik nu eenmaal vanaf die kant kom op m'n tocht...dan zal het me aan m'n hol roesten dat dat de mietjeskant schijnt te zijn. Dan ga ik gewoon blij zijn.
Sorry, dat moest even.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lief dagboek,
Het is mooi weer buiten, en toch zitten mensen elkaar maar zo te gallen op het internet...waarom zijn mensen niet gewoon liev tegen elkaar?
Laatste stukje moet je ook al wel flink rammen danquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:05 schreef iScream. het volgende:
[..]
Deze: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom/Posbank.php
Oke!quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste stukje moet je ook al wel flink rammen dan![]()
Laat de zoektocht naar dat boek maar zitten trouwens hoor, gisteren al vanalles besteldToch bedankt!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, als ik de Mont Ventoux vanaf Sault op zou rijden, omdat ik nu eenmaal vanaf die kant kom op m'n tocht...dan zal het me aan m'n hol roesten dat dat de mietjeskant schijnt te zijn. Dan ga ik gewoon blij zijn.
Ik zou idd even afdalen naar bedoin en die dan ook nog doen. En als je dan toch 2 keer boven bent kan je net zo goed die 3e ook nog even meepakken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, je e-penis dan?
En zo is dat. Je mot maar zo denken, dat laatste stuk moeten ze vanuit Bedoin ook omhoog. Het kan dan wel de mietjes klim genoemd worden, maar is ook een paar km langer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik kijk naar mijn toptijd op de Cauberg, dan zou ik het ook kunnen met 52/23 en een cadans van 67.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef Tommeke het volgende:
Een vriend van me demonstreerde een paar jaar terug dat ie de Cauberg wel op het buitenblad kon opfietsen. Het was niet eens echt harken wat hij deed. Toch straf.
Lief dagboekquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:
Gister met zaalvoetbal door mijn enkel gegaan, met gekraak erbij.
Zo naar de doktort, maar vrees het ergste![]()
Mijn voorseizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lief dagboekGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij????quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lief dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherp
Mij ook op een crossfietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:49 schreef Z het volgende:
Zou ik ook wel willen fietsen, lijkt me fantastisch.
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Naar aanleiding van Bizkits post uitgerekend welke verzetten met welke cadans welke snelheid betekenen. Binnenkort uitzoeken hoe ik mijn pr op de Muhlenberg kan verbeteren. Wat is verstandig als je je snelheid goed wilt handhaven? Klimmen zoals Froome of staand?
http://www.gear-calculator.com/quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Naar aanleiding van Bizkits post uitgerekend welke verzetten met welke cadans welke snelheid betekenen. Binnenkort uitzoeken hoe ik mijn pr op de Muhlenberg kan verbeteren. Wat is verstandig als je je snelheid goed wilt handhaven? Klimmen zoals Froome of staand?
Contador rijd tegenwoordig ook wat meer zittend dacht ik? Zijn nieuwe trainer probeert hem dat aan te leren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.
Tirreno stond hij constant. Zat toen wel weinig venijn achter zn versnellingen. Hij is wel 1 van de laatsten die nog op deze manier klimt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Contador rijd tegenwoordig ook wat meer zittend dacht ik? Zijn nieuwe trainer probeert hem dat aan te leren.
Het is afhankelijk van hoe lang iets is en hoe stijl. Op de keuteberg zullen er weinig zijn die zittend het steile stuk op gaan. Het valsplat daarentegen doen de meeste zittend, tenzij aanvallen of versnellen.
Zoiets had ik ook gevonden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.gear-calculator.com/
En op een steile korte kutklim?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.
Dat is niet echt klimmen. Denk dat je dan altijd sneller bent door staand te sprinten. Behalve in Vlaanderen want dan slipt je achterwiel.quote:
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vol rammen. 1 versnelling pakken en gaan, niet meer schakelen.
Dat had ik hier ook een keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt klimmen. Denk dat je dan altijd sneller bent door staand te sprinten. Behalve in Vlaanderen want dan slipt je achterwiel.
Geef eens een linkje van die klim.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.
Bij dat soort inspanningen vind ik het altijd lastig wat sneller is:quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.
Ik zou ook kiezen voor optie 2.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij dat soort inspanningen vind ik het altijd lastig wat sneller is:
- Vol in de aanloop & overleven op het steile deel.
- Overhouden in de aanloop & nog een keer vol kunnen gaan op het steile deel
- Een redelijk constante inspanning.
Voor mn gevoel kan je meeste tijd winnen op het steile stuk dus moet je daar eigenlijk pas echt met je krachten smijten.
Hij voelt steiler..quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van die klim.
Zonder ketting?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets van Alex Dowsett voor het uurrecord
kekke wieltjesquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets van Alex Dowsett voor het uurrecord
Voetbalquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:
Gister met zaalvoetbal door mijn enkel gegaan, met gekraak erbij.
Zo naar de doktort, maar vrees het ergste![]()
Mijn voorseizoen
Even kijken naar mensen die bovenaanstaan met powermeter :quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij voelt steiler..
http://app.strava.com/segments/1271728
Qua profiel lijkt die wel op de Eyserbsoschweg. En daar moet je vooraan ook je krachten sparen zodat je op het steile stuk genoeg energie over hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij voelt steiler..
http://app.strava.com/segments/1271728
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |