Ach, als het Paardeveld in de finale zit, zal het harken zijn. Maar denk maar zo, in de Raleigh tijd mochten renners van Post nooit met een kleiner verzet dan 42/23 rijden, anders kwamen ze nooit boven, volgens Post dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef iScream. het volgende:
"Klimmetjes" in Boretti zijn wel te doen met 42/23 als kleinste verzet toch?
Hm, dat valt wel mee, ik heb de 23 niet hoeven gebruiken, laatste 50 meter op de pedalen doorknallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Posbank op is wel harken op 42/23.
Copy that, roger in five.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er fietst net een hele mooie vrouwelijke collega op racefiets voorbij![]()
Ik ga op onderzoek uit.
Welke kant?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:54 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hm, dat valt wel mee, ik heb de 23 niet hoeven gebruiken, laatste 50 meter op de pedalen doorknallen.
Insert Bjarne Riis op de Hautacam.movquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach, als het Paardeveld in de finale zit, zal het harken zijn. Maar denk maar zo, in de Raleigh tijd mochten renners van Post nooit met een kleiner verzet dan 42/23 rijden, anders kwamen ze nooit boven, volgens Post dan.
Andere kantquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke kant?
Zwaarste (imo) is deze
[ afbeelding ]
Wel knap als je in dat middenstuk met 42 voorblad de 23 niet nodig hebt
Met die haarspeld? Die is goed te doen idd.quote:
Deze: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom/Posbank.phpquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met die haarspeld? Die is goed te doen idd.
Edit: oh nee, das uit roosendaal. Dan weet ik het niet![]()
hahaha mietjequote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, als ik de Mont Ventoux vanaf Sault op zou rijden, omdat ik nu eenmaal vanaf die kant kom op m'n tocht...dan zal het me aan m'n hol roesten dat dat de mietjeskant schijnt te zijn. Dan ga ik gewoon blij zijn.
Sorry, dat moest even.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lief dagboek,
Het is mooi weer buiten, en toch zitten mensen elkaar maar zo te gallen op het internet...waarom zijn mensen niet gewoon liev tegen elkaar?
Laatste stukje moet je ook al wel flink rammen danquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:05 schreef iScream. het volgende:
[..]
Deze: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom/Posbank.php
Oke!quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste stukje moet je ook al wel flink rammen dan![]()
Laat de zoektocht naar dat boek maar zitten trouwens hoor, gisteren al vanalles besteldToch bedankt!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, als ik de Mont Ventoux vanaf Sault op zou rijden, omdat ik nu eenmaal vanaf die kant kom op m'n tocht...dan zal het me aan m'n hol roesten dat dat de mietjeskant schijnt te zijn. Dan ga ik gewoon blij zijn.
Ik zou idd even afdalen naar bedoin en die dan ook nog doen. En als je dan toch 2 keer boven bent kan je net zo goed die 3e ook nog even meepakken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, je e-penis dan?
En zo is dat. Je mot maar zo denken, dat laatste stuk moeten ze vanuit Bedoin ook omhoog. Het kan dan wel de mietjes klim genoemd worden, maar is ook een paar km langer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik kijk naar mijn toptijd op de Cauberg, dan zou ik het ook kunnen met 52/23 en een cadans van 67.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef Tommeke het volgende:
Een vriend van me demonstreerde een paar jaar terug dat ie de Cauberg wel op het buitenblad kon opfietsen. Het was niet eens echt harken wat hij deed. Toch straf.
Lief dagboekquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:
Gister met zaalvoetbal door mijn enkel gegaan, met gekraak erbij.
Zo naar de doktort, maar vrees het ergste![]()
Mijn voorseizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lief dagboekGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij????quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lief dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |