Mij ook op een crossfietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:49 schreef Z het volgende:
Zou ik ook wel willen fietsen, lijkt me fantastisch.
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Naar aanleiding van Bizkits post uitgerekend welke verzetten met welke cadans welke snelheid betekenen. Binnenkort uitzoeken hoe ik mijn pr op de Muhlenberg kan verbeteren. Wat is verstandig als je je snelheid goed wilt handhaven? Klimmen zoals Froome of staand?
http://www.gear-calculator.com/quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Naar aanleiding van Bizkits post uitgerekend welke verzetten met welke cadans welke snelheid betekenen. Binnenkort uitzoeken hoe ik mijn pr op de Muhlenberg kan verbeteren. Wat is verstandig als je je snelheid goed wilt handhaven? Klimmen zoals Froome of staand?
Contador rijd tegenwoordig ook wat meer zittend dacht ik? Zijn nieuwe trainer probeert hem dat aan te leren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.
Tirreno stond hij constant. Zat toen wel weinig venijn achter zn versnellingen. Hij is wel 1 van de laatsten die nog op deze manier klimt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Contador rijd tegenwoordig ook wat meer zittend dacht ik? Zijn nieuwe trainer probeert hem dat aan te leren.
Het is afhankelijk van hoe lang iets is en hoe stijl. Op de keuteberg zullen er weinig zijn die zittend het steile stuk op gaan. Het valsplat daarentegen doen de meeste zittend, tenzij aanvallen of versnellen.
Zoiets had ik ook gevonden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.gear-calculator.com/
En op een steile korte kutklim?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap zoals Froome. Desondanks rijdt Contador nog altijd dansend op de pedalen. Denk dat het vooral persoonlijke voorkeur is, ik vind het lekker om een beetje af te wisselen.
Dat is niet echt klimmen. Denk dat je dan altijd sneller bent door staand te sprinten. Behalve in Vlaanderen want dan slipt je achterwiel.quote:
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vol rammen. 1 versnelling pakken en gaan, niet meer schakelen.
Dat had ik hier ook een keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt klimmen. Denk dat je dan altijd sneller bent door staand te sprinten. Behalve in Vlaanderen want dan slipt je achterwiel.
Geef eens een linkje van die klim.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.
Bij dat soort inspanningen vind ik het altijd lastig wat sneller is:quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probleem is dat je hem eigenlijk met 35-40 km/u wil starten, vervolgens twee bochten waarvan een haarspeld en dan is ie ineens steil als de neten.
Ik zou ook kiezen voor optie 2.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij dat soort inspanningen vind ik het altijd lastig wat sneller is:
- Vol in de aanloop & overleven op het steile deel.
- Overhouden in de aanloop & nog een keer vol kunnen gaan op het steile deel
- Een redelijk constante inspanning.
Voor mn gevoel kan je meeste tijd winnen op het steile stuk dus moet je daar eigenlijk pas echt met je krachten smijten.
Hij voelt steiler..quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van die klim.
Zonder ketting?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets van Alex Dowsett voor het uurrecord
kekke wieltjesquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets van Alex Dowsett voor het uurrecord
Voetbalquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:
Gister met zaalvoetbal door mijn enkel gegaan, met gekraak erbij.
Zo naar de doktort, maar vrees het ergste![]()
Mijn voorseizoen
Even kijken naar mensen die bovenaanstaan met powermeter :quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij voelt steiler..
http://app.strava.com/segments/1271728
Qua profiel lijkt die wel op de Eyserbsoschweg. En daar moet je vooraan ook je krachten sparen zodat je op het steile stuk genoeg energie over hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij voelt steiler..
http://app.strava.com/segments/1271728
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |