Ik ook niet.quote:Op maandag 20 april 2015 01:35 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt helemaal niks mis met Grindr.
De hedendaagse dance is maar raar eigenlijk. De commerciële muziek is veel harder dan vroeger, maar vreemd genoeg ook een stuk trager. Waar een aantal jaar geleden de meest zoetsappige dancenummers nog met gemak op 140 bpm zaten komen ze nu amper meer boven de 130. Trap ligt zelfs nog lagen met het hiphop tempo rond de 90.quote:Op maandag 20 april 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, vrees ik. Ik heb ook een vrij specifieke smaak op het gebied van dance. Ik houd niet zo van die over-the-top dancemuziek van nu. Ik houd meer van tracks die wat minder overdreven klinken, meer zoals in de jaren 90 en 00.
Kutspel.quote:yokikater heeft niet correct beantwoord. Het is jou beurt!
jou beurtquote:Op maandag 20 april 2015 01:39 schreef Specularium het volgende:
Krijg net bericht van Trivia Crack.
[..]
Kutspel.
Ja, er zitten veel spelfouten in.quote:Op maandag 20 april 2015 01:39 schreef Specularium het volgende:
Krijg net bericht van Trivia Crack.
[..]
Kutspel.
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2015 01:35 schreef Specularium het volgende:
Elflettering vindt helemaal niks mis met Grindr.
waarom doe je dat danquote:Op maandag 20 april 2015 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Henk heeft net voor de tweede keer vandaag voor niks een FP-nieuwsbericht zitten typen
Ken ik. Is wel oké, inderdaadquote:Op maandag 20 april 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hedendaagse dance is maar raar eigenlijk. De commerciële muziek is veel harder dan vroeger, maar vreemd genoeg ook een stuk trager. Waar een aantal jaar geleden de meest zoetsappige dancenummers nog met gemak op 140 bpm zaten komen ze nu amper meer boven de 130. Trap ligt zelfs nog lagen met het hiphop tempo rond de 90.
Maar wil je die wat minder overdreven sound hebben raad ik je aan om eens naar Discolsure te luisteren.
Wat ging er fout? DM ..quote:Op maandag 20 april 2015 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Henk heeft net voor de tweede keer vandaag voor niks een FP-nieuwsbericht zitten typen
* LTVDK heeft vandaag drie berichten geschreven over totaal oninteressante onderwerpen, maar dat vindt hij leuk.quote:Op maandag 20 april 2015 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
Omdat ik dacht dat het bericht nog niet was geschreven. Om er vervolgens achter te komen dat het al wél was geschreven.quote:
Kijk dan eerst op de FP voordat je er aan begintquote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het bericht nog niet was geschreven. Om er vervolgens achter te komen dat het al wél was geschreven.
Mensen die geen notepad gebruiken of melding maken in FPquote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het bericht nog niet was geschreven. Om er vervolgens achter te komen dat het al wél was geschreven.
quote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op de FP voordat je er aan begint
Hij heeft anders een bericht geschreven wat ik vanmiddag al had geschrevenquote:
Ok, dat is een ander verhaal. Ik ben dan al een tijdje non-actief maar als ik iets doe dan begin ik altijd met kijken wat er al geplaatst is.quote:Op maandag 20 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft anders een bericht geschreven wat ik vanmiddag al had geschreven![]()
Dat doe ik ook, maar kennelijk niet goed genoeg.quote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op de FP voordat je er aan begint
Kettingzagen is nou niet echt een woord wat dagelijks op de FP naar voren komtquote:Op maandag 20 april 2015 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar kennelijk niet goed genoeg.
quote:Op maandag 20 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft anders een bericht geschreven wat ik vanmiddag al had geschreven![]()
Verveling, leek me in eerste instantie wel leuk. Maar het is niet mijn dingquote:Op maandag 20 april 2015 01:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom heb jij je eigenlijk ooit aangemeld? (no offence)
Ik denk dat hij, net als wij, gewoon door de niets en niemand ontziende timmmmm is gestrikt of gechanteerd.quote:Op maandag 20 april 2015 01:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom heb jij je eigenlijk ooit aangemeld? (no offence)
Jij hebt wel verzuimd om het woord 'kettingzaagzwaaiers' te gebruikenquote:
Mjah, het is wel mijn ding.. maar ik was even mad, sad en misselijk.quote:Op maandag 20 april 2015 01:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verveling, leek me in eerste instantie wel leuk. Maar het is niet mijn ding
Die lul van een timmmmm jaquote:Op maandag 20 april 2015 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, net als wij, gewoon door de niets en niemand ontziende timmmmm is gestrikt of gechanteerd.
Nee hoor, was een eigen keuzequote:Op maandag 20 april 2015 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, net als wij, gewoon door de niets en niemand ontziende timmmmm is gestrikt of gechanteerd.
Ik weet niet eens meer wat ik heb geschreven. Ik verwijder zulke berichten altijd meteen.quote:Op maandag 20 april 2015 01:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt wel verzuimd om het woord 'kettingzaagzwaaiers' te gebruiken
Bijzonder. Je bent één van de weinigen. Zelf ben ik gechanteerd. Ik kon kiezen: uitzetting naar Noord-Korea of wekelijks minstens 20 berichten voor de FP typen.quote:
Die kun je gewoon nog terugzien onder het kopje verwijderdquote:Op maandag 20 april 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik heb geschreven. Ik verwijder zulke berichten altijd meteen.
Ik heb gewoon 450 euro gekregen.quote:Op maandag 20 april 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder. Je bent één van de weinigen. Zelf ben ik gechanteerd. Ik kon kiezen: uitzetting naar Noord-Korea of wekelijks minstens 20 berichten voor de FP typen.
okquote:Op maandag 20 april 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder. Je bent één van de weinigen. Zelf ben ik gechanteerd. Ik kon kiezen: uitzetting naar Noord-Korea of wekelijks minstens 20 berichten voor de FP typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is eigenlijk een directe reflectie van dit topic, moeder schaap (Specularium) doet alsof hij de twee lammetjes (random users) aan gaat pakken. Maar het blijft bij wat geblaat en dat is hetquote:Op maandag 20 april 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij er zo aan fascineert, is dat er eigenlijk niks gebeurt. Je verwacht ruzie tussen twee lammetjes, je verwacht een moederschaap dat haar kind vertrapt, maar niks hoor...
Ze lopen gewoon in elkaars richting, de moeder draait om en moppert wat. That's it.
Toch heeft iemand hier een gifje van gemaakt.
Een beetje zoals NWS-FB, zeg maarquote:Op maandag 20 april 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een directe reflectie van dit topic, moeder schaap (Specularium) doet alsof hij de twee lammetjes (random users) aan gaat pakken. Maar het blijft bij wat geblaat en dat is het.
Ik ben heleemaal kanjer manquote:Op maandag 20 april 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
Die ene die zo heel dreigend aan komt lopen, schijnt Kanjer te heten.
Wat ben je ook een kanjer.quote:Op maandag 20 april 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een directe reflectie van dit topic, moeder schaap (Specularium) doet alsof hij de twee lammetjes (random users) aan gaat pakken. Maar het blijft bij wat geblaat en dat is het.
Ja.quote:Op maandag 20 april 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt slecht bezig, helemaal naar de tyfus
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 april 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt slecht bezig, helemaal naar de tyfus
Doe dat gewoon nietquote:
Dat weet ik eingelijk niet eens, want toendertijd deed ik ook nog aan blowen en zo, maar ik kan wel een kratje wegzuipen.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 02:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik eingelijk niet eens, want toendertijd deed ik ook nog aan blowen en zo, maar ik kan wel een kratje wegzuipen.
Als je dat nou van tevoren al weet, waarom doe je het dan?quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Mjah, daar kom ik morgen wel weer achter.
Vraag ik me ook af. Is niet goed voor je.quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat nou van tevoren al weet, waarom doe je het dan?
Wat een domme vraag.quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik met een beetje kan, maar ik ben serieus jarenlang een functioneel alcoholist geweest en kan gewoon vreselijk veel zuipen (niet dat dat stoer is, ik ben er niet trots op). Eigenlijk moet ik nooit meer drinken, want ik drink door totdat ik niet meer kan. Maar ik weet het eigenlijk ook niet, ik mis een leven denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drinken is niet de manier om daar verandering in aan te brengen joh...quote:Op maandag 20 april 2015 02:37 schreef YokiKater het volgende:
Dat is het eigenlijk wel, ik mis een leven.
Dat is ook niet de bedoeling van drinken.quote:Op maandag 20 april 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drinken is niet de manier om daar verandering in aan te brengen joh...
Nee, maar dat doe ik ook al lang niet meer elke dag. Ik moet mijn euforie ook uit andere dingen zien te halen maar ik zit echt in een kutperiode en met alles er omheen is het best lastig om daar uit te komen.quote:Op maandag 20 april 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drinken is niet de manier om daar verandering in aan te brengen joh...
Daar kan ik me iets bij indenken, maar het lijkt erop dat drinken je problemen alleen maar verergert, in plaats van verlicht. En dat is gewoon jammer.quote:Op maandag 20 april 2015 02:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik ook al lang niet meer elke dag. Ik moet mijn euforie ook uit andere dingen zien te halen maar ik zit echt in een kutperiode en met alles er omheen is het best lastig om daar uit te komen.
Ga jij nou eerst maar eens speciaalbier leren drinkenquote:Op maandag 20 april 2015 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling van drinken.
Alcohol is sowieso raar spul. Maar waarom blijven drinken totdat je omvalt als je weet dat je er daarna last van krijgt? Ik kan wel allemaal adviezen geven, maar dat zal weinig helpen. Als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat je gewoon een zeer kleine hoeveelheid (een sixpack oid) in huis hebt. Dan heb je bij een tegenslag wel iets om op terug te grijpen, maar niet dat je er gelijk mee doorslaat. Maar dit blijft natuurlijk gelul vanaf de zijlijn, ik kan hier gewoon geen fatsoenlijk advies voor geven.quote:Op maandag 20 april 2015 02:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik met een beetje kan, maar ik ben serieus jarenlang een functioneel alcoholist geweest en kan gewoon vreselijk veel zuipen (niet dat dat stoer is, ik ben er niet trots op). Eigenlijk moet ik nooit meer drinken, want ik drink door totdat ik niet meer kan. Maar ik weet het eigenlijk ook niet, ik mis een leven denk ik.
Vroeger was het veel erger, maar ik kan het niet uitleggen. Ik zoek gewoon een uitweg of een genotsmomentje, ik weet niet. Het was ook niet de bedoeling, maarja.
Ik heb hetzelfde. Ik zit hier ook niet in NWS-SC om advies te gevenquote:Op maandag 20 april 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alcohol is sowieso raar spul. Maar waarom blijven drinken totdat je omvalt als je weet dat je er daarna last van krijgt? Ik kan wel allemaal adviezen geven, maar dat zal weinig helpen. Als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat je gewoon een zeer kleine hoeveelheid (een sixpack oid) in huis hebt. Dan heb je bij een tegenslag wel iets om op terug te grijpen, maar niet dat je er gelijk mee doorslaat. Maar dit blijft natuurlijk gelul vanaf de zijlijn, ik kan hier gewoon geen fatsoenlijk advies voor geven.
Ja dat lukt wel hoor, het is nu steeds incidenteel.. Zelfs nu kan ik nog normaal typen.. Maar het is natuurlijk niet goed. Maar dat is ook gewoon een vluchtweg. Ik ben echt fucked up.. Ik heb inmiddels wel weer doelen, maar ik moet nog even doorpakken.quote:Op maandag 20 april 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij indenken, maar het lijkt erop dat drinken je problemen alleen maar verergert, in plaats van verlicht. En dat is gewoon jammer.
Ik hoop dat je je uit de huidige situatie weet te knokken
quote:Op maandag 20 april 2015 02:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat lukt wel hoor, het is nu steeds incidenteel.. Zelfs nu kan ik nog normaal typen.. Maar het is natuurlijk niet goed. Maar dat is ook gewoon een vluchtweg. Ik ben echt fucked up.. Ik heb inmiddels wel weer doelen, maar ik moet nog even doorpakken.
Ik drink niet meer omdat ik zoiets had als Yoki.quote:Op maandag 20 april 2015 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens speciaalbier leren drinken
Sorry, wist niet dat jij ook zo'n situatie hebt gehad. Zal er geen grapjes meer over maken hoor.quote:Op maandag 20 april 2015 02:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik drink niet meer omdat ik zoiets had als Yoki.
Het moest altijd alles of niets, dan maar niets. Daarom vind ik zijn terugvallen ook erg dom, maar ik snap ze wel.
Heb dat zelf ook 10000x gehad voor ik er iets aan ging doen, en dat was onder lichte dwang.
Maar je kunt daar gewoon hulp bij krijgen en dat zou Yoki ook moeten doen.
Anders is hij dood voor zijn veertigste.
Dus.
Dat maakt me geen reet uit.quote:Op maandag 20 april 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat jij ook zo'n situatie hebt gehad. Zal er geen grapjes meer over maken hoor.
Jij weet. Vriendquote:Op maandag 20 april 2015 02:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het moest altijd alles of niets, dan maar niets. Daarom vind ik zijn terugvallen ook erg dom, maar ik snap ze wel.
Heb dat zelf ook 10000x gehad voor ik er iets aan ging doen, en dat was onder lichte dwang.
Dus.
Klinische opname is denk ik wel nodig.quote:Op maandag 20 april 2015 03:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij weet. Vriend
Ik ben een domme lul. Maar ik heb zoveel potentie en nog toekomst voor me, ik snap mezelf ook niet. Maar het gaat lukken, dit is gewoon een fucking faal.
Ik hik er tegen aan ja.quote:Op maandag 20 april 2015 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinische opname is denk ik wel nodig.
Weet je zelf ook wel, maar dat wil je niet.
quote:Op maandag 20 april 2015 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
zélf ruggengraat tonen en de drank laten staan
Maar dit gaat niet meer over gewoon drinken.quote:Op maandag 20 april 2015 03:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het in maart een maandje gedaan.
quote:Op maandag 20 april 2015 02:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus.
Klopt. Maar ik wilde toch even reageren op het van mij gestolen B&A-plaatje.quote:Op maandag 20 april 2015 03:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet meer over gewoon drinken.
Respect dat je er zo openlijk over schrijft. Als je verstandig en slim bent, dan weet je (dus) ook wat goed voor je is en wat niet. Drank is geen oplossing, maar verergert je situatie. Alleen jij kunt inschatten of je jezelf kunt herpakken zonder hulp of dat die hulp wél nodig is. Hopelijk weet je de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 03:42 schreef YokiKater het volgende:
Sommige mensen weten iets meer van mij... <knip> ... dit is mijn verhaal.
Hey Yoki,quote:
Zo gaan die dingen, zelfs als ik bezopen benquote:Op maandag 20 april 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Respect dat je er zo openlijk over schrijft. Als je verstandig en slim bent, dan weet je (dus) ook wat goed voor je is en wat niet. Drank is geen oplossing, maar verergert je situatie. Alleen jij kunt inschatten of je jezelf kunt herpakken zonder hulp of dat die hulp wél nodig is. Hopelijk weet je de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.
PS: Het was nog vrij aardig geschreven voor iemand die niet geheel nuchter isJe mag blijven bij de FP
Trustenquote:Op maandag 20 april 2015 04:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen, zelfs als ik bezopen ben
Eerste verdachte aanslag Parijs aangehouden
Maar nu is het wl tijd om te slapen want om 10.00 uur gaat de wekker.
Helemaal gelezen, maar weet niet echt een reactie. Respect dat je er zo open over bent.quote:Op maandag 20 april 2015 03:42 schreef YokiKater het volgende:
Sommige mensen weten iets meer van mij, en ik ben ook wel eens eerder opgenomen geweest. En het een is soms niet met het ander te rijmen.
Een jaar geleden ben ik nog door de politie naar de kliniek gebracht, wat een zeer aparte ervaring was.Ga ik verder niet over uit.
Daarnaast heb ik goede hulp en die signaleren ook dingen, en ik moet zelf ook toegeven dat een tijdelijke opname misschien wel het beste is. Maar dan ben je zo beperkt en zit je in zo'n fucked up omgeving dat ik mij afvraag of dat wel de juiste is.
Anderzijds heb ik wel problemen ja, die zich blijven voorthouden, maar ik ben niet "gek" of "gevaarlijk" genoeg. Ja ok, ik heb mijn streepjes, maar ook bewezen dat ik van dienst kan zijn.
Ik ben niet alleen bekend bij de politie maar er ook werkzaam geweest. Wanneer ik bel komen er 2 auto's. Meteen. Ik heb ook goede hulp, 24/7, ben bekend bij de crisisdienst, alles.
Omdat ik er zelf nog niet bovenop kom zijn we bezig met uitgebreide hulp, maar 24/7 hulp gaat mij tussen de 150 en 800 euro per maand kosten en is dus geen optie. Ik ga steeds meer richting een klinische opname en dat zie ik zelf nog niet helemaal zitten omdat ik dat eerder heb meegemaakt en dat is ongeveer vergelijkbaar met de TV-serie "Anita wordt opgenomen" .. Dat is zwaar fucked up en wordt je niet beter van.
Wat moet ik doen? Nou, dat is vrij simpel... Herpakken en doorpakken, en dat is niet voor de eerste keer. Maar kan ik dit dit keer zonder hullp? Nee, ik geef eerlijk toe dat ik het in mijn eentje niet meer trek, hoe stoer en hoeveel kennis ik ook heb.. dit is harde survival.
Wat heb ik wel? Mijn standaard hulp die ik nu heb en het afschrijven op internet en de steun/adviezen die daaruit voortvloeien. Plus het gezonde verstand wat moet overwinnen op de impulsiviteit. Want ik krijg keer op keer te horen; " je weet het wel", "je bent een slimme jongen" etc.
En ik kan het ook wel, ik ben geen mongool ... (no offence) Maar als ik niets heb om te slopen dan heb ik graag iets om te maken! En momenteel vind ik mijn weg niet.
TLDR? In je arie en je moeder .. dit is mijn verhaal.
Ik maak gewoon weer een nieuwe start.quote:Op maandag 20 april 2015 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Alles teruggelezen. Yoki..succes, weet niet wat ik anders kan zeggen.
Oja, telefoon al binnen? Hoe is tinder
Spannend.quote:Op maandag 20 april 2015 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik maak gewoon weer een nieuwe start.
Telefoon komt tussen 12.12 en 14.12 uur.
De inhoud had je wellicht liever anders gezien...quote:
Je weet hoe ik hier over denk.quote:Op maandag 20 april 2015 12:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
De inhoud had je wellicht liever anders gezien...
Veel mensen zagen hun verhaal liever anders. Hoeveel mensen hadden niet goddelijk willen en moeten zijn .
Mad world.
quote:Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef Webschip het volgende:
Dat is een leuk filmpje.
Helaas een doodenkeling die dat lukt in een conformistische samenleving waar het barst het talent.
Meneer S. Wie was dat ook al weer? (gelukkig niet die meneer R.quote:Op maandag 20 april 2015 12:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geleerd van meneer S. Kan je je dat nog herinneren?
Je eigen reet kunnen afvegen is geen talent.quote:Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef Webschip het volgende:
Dat is een leuk filmpje.
Helaas een doodenkeling die dat lukt in een conformistische samenleving waar het barst het talent.
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.quote:Op maandag 20 april 2015 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Meneer S. Wie was dat ook al weer? (gelukkig niet die meneer R.)
Gelukkig was het niet Ratelband.quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.
Specularium?quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je bang voor de vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt er wel een splitquote orgie van hequote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Eftelijntje zit weer allemaal tl;dr posts te maken.
Moet ik dat weer gaan lezen.
Hou eens op met je gezeik.quote:
Ik snap hem niet, wie is die kerel rechts en waar gaat die screensaver-opmerking over?quote:
Hij heeft die foto van dat dode kind als screensaver.quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, wie is die kerel rechts en waar gaat die screensaver-opmerking over?
Paddy heeft de kastanjes voor je uit het vuur gehaald, terwijl jij hier een beetje zat te slowchatten, mannetje....quote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Eftelijntje zit weer allemaal tl;dr posts te maken.
Moet ik dat weer gaan lezen.
Sorry, maar op sommige onderwerpen moet ik gewoon even losgaan. Dat van die drankrijders is er eentje. Ik verwijs graag naar dit topic van mijn hand: NWS / VVN: "Notoire dronkenlap veel zwaarder bestraffen"quote:Op maandag 20 april 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij maakt er wel een splitquote orgie van he
Kastanje in je hol.quote:Op maandag 20 april 2015 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paddy heeft de kastanjes voor je uit het vuur gehaald, terwijl jij hier een beetje zat te slowchatten, mannetje....
quote:Op maandag 20 april 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft die foto van dat dode kind als screensaver.
Bizar... dan kom je op deze manier in de publiciteit. Zo'n foto zwerft nog jaren op internet rond.quote:
Precies.quote:Op maandag 20 april 2015 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizar... dan kom je op deze manier in de publiciteit. Zo'n foto zwerft nog jaren op internet rond.
Dan moet je maar niet 'grappig' proberen te doenquote:Op maandag 20 april 2015 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizar... dan kom je op deze manier in de publiciteit. Zo'n foto zwerft nog jaren op internet rond.
Nee als screansaverquote:Op maandag 20 april 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft die foto van dat dode kind als screensaver.
Ben het ermee eens hoor....quote:Op maandag 20 april 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet 'grappig' proberen te doen.
Die bestaan inderdaad, maar ik heb even een blik op het Facebook-profiel van deze man geworpen en dat ziet er verre van nep uit. Foto's van jaren geleden, tig vrienden, noem maar op. Gewoon echt dus.quote:Op maandag 20 april 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn gewoon troll accounts met een nepnaam/gejatte profiel foto.
Zit daar je scooter in?quote:Op maandag 20 april 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn tas is ingepakt jongens, zo ziet het er een beetje uit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn tas is ingepakt jongens, zo ziet het er een beetje uit.
[ afbeelding ]
Oja, dat had je verteld. Alleen?quote:
Jaaaaa spannendquote:Op maandag 20 april 2015 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat had je verteld. Alleen?
Avontuurlijk! Heb je de hele reis uitgestippeld? Overal al onderdak enzo?quote:
Neequote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Avontuurlijk! Heb je de hele reis uitgestippeld? Overal al onderdak enzo?
My kind of girlquote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NeeAlleen in Bangkok heb ik geboekt, de rest nog nergens.
Tof, wordt vast heel mooi allemaal.quote:Op maandag 20 april 2015 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NeeAlleen in Bangkok heb ik geboekt, de rest nog nergens.
Ja hoop ik ook. De foto's van google zien er tenminste veel belovend uitquote:Op maandag 20 april 2015 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tof, wordt vast heel mooi allemaal.
Wat nou joh? Mensen die heel hun vakantie plannenquote:
Veel plezier!quote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. De foto's van google zien er tenminste veel belovend uit
Thnx Elfquote:Op maandag 20 april 2015 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis, dus ik wens je nu alvast veel plezier.
Ja heb mijn lunchpakketje al klaar. Niet met kaas maar met hagelslag en een blikje cola natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Let je wel een beetje goed op jezelf? Vergeet niet je broodje kaas en pakje drinken mee te nemen.
Vrouwen wel?quote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
En niet bij vreemde mannen in de auto stappen.
Als je een bezoekje aan de ouders zo wilt noemen, dan heb je gelijkquote:Op maandag 20 april 2015 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx Elf![]()
Ga je vanaaf net doen alsof je een leven hebt?
Veel plezier op je vakantie.quote:Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. De foto's van google zien er tenminste veel belovend uit
Super cool!quote:Op maandag 20 april 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een bezoekje aan de ouders zo wilt noemen, dan heb je gelijk
Ik weet de weg hoor. En het is maar een kwartier rijden.quote:Op maandag 20 april 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Let je wel een beetje goed op jezelf? Vergeet niet je broodje kaas en pakje drinken mee te nemen.
Alleen pics van het strand.quote:Op maandag 20 april 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dankje Specu. Zal af en toe hier posten om jou te irriteren
Het is trouwens gewoon 1 in de titi quiz.quote:Op maandag 20 april 2015 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tof, wordt vast heel mooi allemaal.
Fixedquote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen pics van het naaktstrand.
Is dat zo? Ik zeg gewoon steeds 3, zal vast een keer goed zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 16:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is trouwens gewoon 1 in de titi quiz.
Helaas werkt het niet zo in de grote titi quiz.quote:Op maandag 20 april 2015 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Die derde is het lelijkst en heeft daarom het meest te compenseren.
In het dagelijks leven wel, toch?quote:Op maandag 20 april 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet zo in de grote titi quiz.
Ik heb niet zulke grote tieten dus het zal wel kloppen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In het dagelijks leven wel, toch?
Ja, dat kan ook.quote:Op maandag 20 april 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je er ook mee bellen?
Gahahahahahah!:P
Fijne vakantie, zwaai naar mijn familie als je langsrijdt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dankje Specu. Zal af en toe hier posten om jou te irriteren
Oh ik kan zeker niet op tinder hè....quote:Op maandag 20 april 2015 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat was bedoeld voor yoki, niet voor uccie
quote:
Kuiken 2.0 en 3.0 mogen blijven leven en groot worden en als het kan, krijgen ze een aangepaste woning.quote:Op maandag 20 april 2015 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met kuiken 2.0? Dat heb ik even gemist geloof ik.
Daar doet #teamopzij toch niet aan?quote:
Oh dat is fijnquote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kuiken 2.0 en 3.0 mogen blijven leven en groot worden en als het kan, krijgen ze een aangepaste woning.
Nee, dat niet. Maar technisch zou ik het wel kunnen.quote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar doet #teamopzij toch niet aan?
Welke telefoon is het?quote:Op maandag 20 april 2015 18:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben andere dingen aan het testen en doen.
Die ziet er wel mooi uit.quote:
Is dat goed of slecht?quote:
Oh, is ze bekend. Ik had al zo'n vermoeden dat ze allemaal groot geschapen waren.quote:Op maandag 20 april 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zei toch dat het 1 was?
Is Kerry Marie, moet je maar opzoeken met haar belachelijke kwarktassen.
Heb je hem al voor de cam gehangen?quote:Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het is ook een hele vooruitgang. Ben er helemaal blij mee.
Neuh.quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je hem al voor de cam gehangen?
Mooi! Treat yo self.quote:Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het is ook een hele vooruitgang. Ben er helemaal blij mee.
Gewoon een tosti ijzer.quote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb je nu geen paardenoven meer voor nodig.
Nee, die staat nog het rookhok op Schiphol blauw te zettenquote:Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al uit elkaar getrokken zijn door een papua?
Sta jij er naast?quote:Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die staat nog het rookhok op Schiphol blauw te zetten.
Ik hoop dat ze een leuk Thais meisje voor me meeneemtquote:Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al uit elkaar getrokken zijn door een papua?
Arjan ook, een ladyboy.quote:Op maandag 20 april 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een leuk Thais meisje voor me meeneemt
Ik vlieg niet mee dus ik kom niet langs de douanequote:
Ariana Grande zouden wij ook geen nee tegen zeggen toch?quote:Op maandag 20 april 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-weer-single.dhtml
Fylax maakt weer een kans
Schattig.quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg niet mee dus ik kom niet langs de douaneGewoon lekker pingen jwz
Ze heeft 1,5 uur vertragingquote:
Dat begint al goed.quote:
Oh nee, maar fylax is helemaal gek van haar.quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ariana Grande zouden wij ook geen nee tegen zeggen toch?
Ik pas voortaan op met het zeepje laten vallenquote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh nee, maar fylax is helemaal gek van haar.
Ik zeg tegen bijna alles wat een gat heeft ja.
Nee, Emiratesquote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vliegt ze met KLM? Dat zou Johannes wel leuk vinden.
Na de FP-meet was ik inderdaad mijn echtemannenslip kwijt jaquote:Op maandag 20 april 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
LTKDV lijkt me echt zo'n stalker die je onderbroek jat om er thuis aan te ruiken.
Dan moet ik naar buiten, weet je hoe eng dat is?quote:Op maandag 20 april 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
LTKDV lijkt me echt zo'n stalker die je onderbroek jat om er thuis aan te ruiken.
Niet als ze bij jou thuis komt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten, weet je hoe eng dat is?
Zou hij een kelder hebben?quote:Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan hij geen onderbroeken jatten.
Dat zou ik inderdaad érg leuk vinden.quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vliegt ze met KLM? Dat zou Johannes wel leuk vinden.
Die was er wel, nu moet je een paar kuub zand eruit scheppenquote:
Vraag je dit vanwege mijn 'treat yo self' opmerking?quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marianne keek jij toevallig ook Parks & Rec?
Absoluut!quote:Op maandag 20 april 2015 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vraag je dit vanwege mijn 'treat yo self' opmerking?
Ja nu ga je sp3c kwaad maken hequote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
We kunnen het ook hebben over Nederlandse ijshockeyers die er niks van kunnen.
lijkt mij een beter verhaalquote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
We kunnen het ook hebben over Nederlandse ijshockeyers die er niks van kunnen.
nee want ze moeten zich schamen, dat mag ook gewoon gezegd wordenquote:
Daar zitten we niet op te wachten, maar zeg toch maar want ik heb het gevoel dat je het kwijt wil.quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij een beter verhaal
ik heb daar zo mijn theorie over namelijk
Zie je je bent er kwaad over dat ze zo slecht waren!quote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want ze moeten zich schamen, dat mag ook gewoon gezegd worden
bestuur tegen de muur zeg ik!
niet kwaad maar gewoon teleurgesteldquote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je je bent er kwaad over dat ze zo slecht waren!
Heb ik toch gelijk
Auch ja dat doet pijn inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet kwaad maar gewoon teleurgesteld
das erger
Ik ga er nu op af!quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
NWS / 1 miljoen migranten staan klaar in Libië
Misschien leuk als iemand eens dit topic gaat doorkammen
technisch gezien is dit de SC en niet feedbackquote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik borstel meestal.quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
Begrijpelijke vergissing met al dat blauw + redactie + Mani hier.quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Crap, ik zit in het verkeerde topic. Ik zocht feedback.
nu je hier toch bent, waar doel je precies op?quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Crap, ik zit in het verkeerde topic. Ik zocht feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |