Ariana Grande zouden wij ook geen nee tegen zeggen toch?quote:Op maandag 20 april 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-weer-single.dhtml
Fylax maakt weer een kans
Schattig.quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg niet mee dus ik kom niet langs de douaneGewoon lekker pingen jwz
Ze heeft 1,5 uur vertragingquote:
Dat begint al goed.quote:
Oh nee, maar fylax is helemaal gek van haar.quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ariana Grande zouden wij ook geen nee tegen zeggen toch?
Ik pas voortaan op met het zeepje laten vallenquote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh nee, maar fylax is helemaal gek van haar.
Ik zeg tegen bijna alles wat een gat heeft ja.
Nee, Emiratesquote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vliegt ze met KLM? Dat zou Johannes wel leuk vinden.
Na de FP-meet was ik inderdaad mijn echtemannenslip kwijt jaquote:Op maandag 20 april 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
LTKDV lijkt me echt zo'n stalker die je onderbroek jat om er thuis aan te ruiken.
Dan moet ik naar buiten, weet je hoe eng dat is?quote:Op maandag 20 april 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
LTKDV lijkt me echt zo'n stalker die je onderbroek jat om er thuis aan te ruiken.
Niet als ze bij jou thuis komt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten, weet je hoe eng dat is?
Zou hij een kelder hebben?quote:Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan hij geen onderbroeken jatten.
Dat zou ik inderdaad érg leuk vinden.quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vliegt ze met KLM? Dat zou Johannes wel leuk vinden.
Die was er wel, nu moet je een paar kuub zand eruit scheppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |