Dit is eigenlijk een directe reflectie van dit topic, moeder schaap (Specularium) doet alsof hij de twee lammetjes (random users) aan gaat pakken. Maar het blijft bij wat geblaat en dat is hetquote:Op maandag 20 april 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij er zo aan fascineert, is dat er eigenlijk niks gebeurt. Je verwacht ruzie tussen twee lammetjes, je verwacht een moederschaap dat haar kind vertrapt, maar niks hoor...
Ze lopen gewoon in elkaars richting, de moeder draait om en moppert wat. That's it.
Toch heeft iemand hier een gifje van gemaakt.
Een beetje zoals NWS-FB, zeg maarquote:Op maandag 20 april 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een directe reflectie van dit topic, moeder schaap (Specularium) doet alsof hij de twee lammetjes (random users) aan gaat pakken. Maar het blijft bij wat geblaat en dat is het.
Ik ben heleemaal kanjer manquote:Op maandag 20 april 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
Die ene die zo heel dreigend aan komt lopen, schijnt Kanjer te heten.
Wat ben je ook een kanjer.quote:Op maandag 20 april 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een directe reflectie van dit topic, moeder schaap (Specularium) doet alsof hij de twee lammetjes (random users) aan gaat pakken. Maar het blijft bij wat geblaat en dat is het.
Ja.quote:Op maandag 20 april 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt slecht bezig, helemaal naar de tyfus
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 april 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt slecht bezig, helemaal naar de tyfus
Doe dat gewoon nietquote:
Dat weet ik eingelijk niet eens, want toendertijd deed ik ook nog aan blowen en zo, maar ik kan wel een kratje wegzuipen.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 02:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik eingelijk niet eens, want toendertijd deed ik ook nog aan blowen en zo, maar ik kan wel een kratje wegzuipen.
Als je dat nou van tevoren al weet, waarom doe je het dan?quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Mjah, daar kom ik morgen wel weer achter.
Vraag ik me ook af. Is niet goed voor je.quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat nou van tevoren al weet, waarom doe je het dan?
Wat een domme vraag.quote:Op maandag 20 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat nou van tevoren al weet, waarom doe je het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |