Onzin.quote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op de FP voordat je er aan begint
Hij heeft anders een bericht geschreven wat ik vanmiddag al had geschrevenquote:
Ok, dat is een ander verhaal. Ik ben dan al een tijdje non-actief maar als ik iets doe dan begin ik altijd met kijken wat er al geplaatst is.quote:Op maandag 20 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft anders een bericht geschreven wat ik vanmiddag al had geschreven![]()
Dat doe ik ook, maar kennelijk niet goed genoeg.quote:Op maandag 20 april 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op de FP voordat je er aan begint
Kettingzagen is nou niet echt een woord wat dagelijks op de FP naar voren komtquote:Op maandag 20 april 2015 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar kennelijk niet goed genoeg.
quote:Op maandag 20 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft anders een bericht geschreven wat ik vanmiddag al had geschreven![]()
Verveling, leek me in eerste instantie wel leuk. Maar het is niet mijn dingquote:Op maandag 20 april 2015 01:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom heb jij je eigenlijk ooit aangemeld? (no offence)
Ik denk dat hij, net als wij, gewoon door de niets en niemand ontziende timmmmm is gestrikt of gechanteerd.quote:Op maandag 20 april 2015 01:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom heb jij je eigenlijk ooit aangemeld? (no offence)
Jij hebt wel verzuimd om het woord 'kettingzaagzwaaiers' te gebruikenquote:
Mjah, het is wel mijn ding.. maar ik was even mad, sad en misselijk.quote:Op maandag 20 april 2015 01:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verveling, leek me in eerste instantie wel leuk. Maar het is niet mijn ding
Die lul van een timmmmm jaquote:Op maandag 20 april 2015 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, net als wij, gewoon door de niets en niemand ontziende timmmmm is gestrikt of gechanteerd.
Nee hoor, was een eigen keuzequote:Op maandag 20 april 2015 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, net als wij, gewoon door de niets en niemand ontziende timmmmm is gestrikt of gechanteerd.
Ik weet niet eens meer wat ik heb geschreven. Ik verwijder zulke berichten altijd meteen.quote:Op maandag 20 april 2015 01:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt wel verzuimd om het woord 'kettingzaagzwaaiers' te gebruiken
Bijzonder. Je bent één van de weinigen. Zelf ben ik gechanteerd. Ik kon kiezen: uitzetting naar Noord-Korea of wekelijks minstens 20 berichten voor de FP typen.quote:
Die kun je gewoon nog terugzien onder het kopje verwijderdquote:Op maandag 20 april 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik heb geschreven. Ik verwijder zulke berichten altijd meteen.
Ik heb gewoon 450 euro gekregen.quote:Op maandag 20 april 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder. Je bent één van de weinigen. Zelf ben ik gechanteerd. Ik kon kiezen: uitzetting naar Noord-Korea of wekelijks minstens 20 berichten voor de FP typen.
okquote:Op maandag 20 april 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder. Je bent één van de weinigen. Zelf ben ik gechanteerd. Ik kon kiezen: uitzetting naar Noord-Korea of wekelijks minstens 20 berichten voor de FP typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |