Ik heb niet zulke grote tieten dus het zal wel kloppen.quote:Op maandag 20 april 2015 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In het dagelijks leven wel, toch?
Ja, dat kan ook.quote:Op maandag 20 april 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je er ook mee bellen?
Gahahahahahah!:P
Fijne vakantie, zwaai naar mijn familie als je langsrijdt.quote:Op maandag 20 april 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dankje Specu. Zal af en toe hier posten om jou te irriteren
Oh ik kan zeker niet op tinder hè....quote:Op maandag 20 april 2015 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat was bedoeld voor yoki, niet voor uccie
quote:
Kuiken 2.0 en 3.0 mogen blijven leven en groot worden en als het kan, krijgen ze een aangepaste woning.quote:Op maandag 20 april 2015 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met kuiken 2.0? Dat heb ik even gemist geloof ik.
Daar doet #teamopzij toch niet aan?quote:
Oh dat is fijnquote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kuiken 2.0 en 3.0 mogen blijven leven en groot worden en als het kan, krijgen ze een aangepaste woning.
Nee, dat niet. Maar technisch zou ik het wel kunnen.quote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar doet #teamopzij toch niet aan?
Welke telefoon is het?quote:Op maandag 20 april 2015 18:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben andere dingen aan het testen en doen.
Die ziet er wel mooi uit.quote:
Is dat goed of slecht?quote:
Oh, is ze bekend. Ik had al zo'n vermoeden dat ze allemaal groot geschapen waren.quote:Op maandag 20 april 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zei toch dat het 1 was?
Is Kerry Marie, moet je maar opzoeken met haar belachelijke kwarktassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |