Zat jij hete tracks te maken met fruity loops?quote:Op maandag 20 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen band, producerMijn instrument was FL Studio
Dat denk ik ook wel eens.quote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel weer willen oppakken, was leuk om te doen.
Ik heb aan muzikale ideeën nooit gebrek, maar ben technisch onvoldoende onderlegd.quote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel weer willen oppakken, was leuk om te doen.
Dat dacht ik al wel weer,quote:Op maandag 20 april 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb aan muzikale ideeën nooit gebrek, maar ben technisch onvoldoende onderlegd.
Ja, enorme teringherriequote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat jij hete tracks te maken met fruity loops?
Neger aub, ik zit dus al 20 jaar op internet. Vroeger was het voor nerds weetje, werd gewoon kankerhard uitgelachen en tegenwoordig kan geen mens meer zonder.quote:Op maandag 20 april 2015 00:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben helaas dankzij mijn username tegenwoordig veel makkelijk te vinden dan vroeger
Coca Cola automaten kraken heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:Op maandag 20 april 2015 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neger aub, ik zit dus al 20 jaar op internet. Vroeger was het voor nerds weetje, werd gewoon kankerhard uitgelachen en tegenwoordig kan geen mens meer zonder.
Ik vind helemaal mooi.
Wat ik zeg, ik was er al bij met HackTic, vanaf Coca Cola automaten kraken tot aan Phreaking, en uiteindelijk een contract bij het THTC, wat nu ook op een laag pitje staat.
Internet is tegenwoordig zo massaal en diep geintegreerd dat je gewoon kan lachen om termen als "Echelon of PRISM"
Jammerquote:Op maandag 20 april 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd in andere samenstellingen maar ik vind mensen gewoon kut.
Ik weet niet eens wat Trap is.quote:Op maandag 20 april 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
Als ik weer ga produceren ga ik gewoon over op Trap denk ik, want dat vindt Specu vast enorme kutmuziek.
Lastig te omschrijven, duidelijkst is denk ik housemuziek op basis van hiphopbeats.quote:
Niet echt mijn ding, vrees ik. Ik heb ook een vrij specifieke smaak op het gebied van dance. Ik houd niet zo van die over-the-top dancemuziek van nu. Ik houd meer van tracks die wat minder overdreven klinken, meer zoals in de jaren 90 en 00.quote:Op maandag 20 april 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven, duidelijkst is denk ik housemuziek op basis van hiphopbeats.
Hmm geen idee, hoezo?quote:Op maandag 20 april 2015 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan jij met je telefoon live streamen op YouTube?
Welke telefoon?quote:Op maandag 20 april 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik dat vanaf morgen wel kan.
Weet ik veel, het zit er standaard al op.. Ik moet het nog uitproberen, ik krijg hem morgen binnen.quote:
Leuk. Wat wil je gaan streamen dan?quote:Op maandag 20 april 2015 01:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, het zit er standaard al op.. Ik moet het nog uitproberen, ik krijg hem morgen binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |