Er zitten wel wat makkelijke vragen bij.En ook veel herhaling. Maar sommige vragen zijn redelijk onmogelijk, de verjaardag van Selena Gomez bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 april 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende: [..] Dat is gedeeltelijk waar, en ik lees over van alles en nog wat .. dus ja, ik weet best veel. Maar er zijn ook zat vragen waarbij ik moet gokken of ernstig twijfel. Dat vind ik niet erg want ik leer er van .. omdat je het goede antwoord krijgt te zien
En dat gaat inderdaad dat geheugen in. Maar er zijn ook zoveel vragen die echt makkelijk zijn.. -Welke stad vind je de euromast? -Wat is de hoofdstad van Zuid-Holland Nou ja, ik kan een hele lijst neerzetten maar je begrijpt het wel. En dan zijn er nog heel veel vragen waarvan ik vind dat je dat ook gewoon weet.. Ik denk bijvoorbeeld dat heel veel mensen wel weten in welk jaar Columbus Amerika ontdekte, zeker bij multiple choice antwoorden. En zo zijn er nog veel meer. Maar er zijn ook vragen waarbij ik het echt niet weet, en ik dus iets leer, tot vandaag had ik bijvoorbeeld nog nooit gehoord van de term regenboogvlies .. Jij ongetwijfeld weer wel. En dat maakt dit spel leuk.
Ik ben een beetje afhankelijk van hoeveel wetenschapsvragen ik krijg, alhoewel er soms ook wiskunde of iets anders makkelijks bijzit en dat lukt wel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, en ik lees over van alles en nog wat .. dus ja, ik weet best veel. Maar er zijn ook zat vragen waarbij ik moet gokken of ernstig twijfel. Dat vind ik niet erg want ik leer er van .. omdat je het goede antwoord krijgt te zienEn dat gaat inderdaad dat geheugen in.
Maar er zijn ook zoveel vragen die echt makkelijk zijn..
-Welke stad vind je de euromast?
-Wat is de hoofdstad van Zuid-Holland
Nou ja, ik kan een hele lijst neerzetten maar je begrijpt het wel. En dan zijn er nog heel veel vragen waarvan ik vind dat je dat ook gewoon weet.. Ik denk bijvoorbeeld dat heel veel mensen wel weten in welk jaar Columbus Amerika ontdekte, zeker bij multiple choice antwoorden. En zo zijn er nog veel meer.
Maar er zijn ook vragen waarbij ik het echt niet weet, en ik dus iets leer, tot vandaag had ik bijvoorbeeld nog nooit gehoord van de term regenboogvlies .. Jij ongetwijfeld weer wel. En dat maakt dit spel leuk.
Iemand met een beetje historisch besef weet dat ook gewoon.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zat volgens mij in dat groepsspel ook een vraag over iCarly, verdacht dat jullie dat allemaal wisten.
Nee ik ook hoor. Ik weet ook hoe haar blonde vriendin heetquote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje historisch besef weet dat ook gewoon.
Sour face.quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ook hoor. Ik weet ook hoe haar blonde vriendin heet
Dit ja, is gewoon algemene kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje historisch besef weet dat ook gewoon.
Hoeveel boeken er waren, ik zei 8, het waren er 7. Het is ook alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nog onthullen welke Harry Potter vraag je fout had? Mag ook per dm als je niet durft.
The big lebowski ofzo.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amusement kan ook verraderlijk zijn, net over een film die je niet kent ofzo en dan wordt het lastig.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel boeken er waren, ik zei 8, het waren er 7. Het is ook alweer zo lang geleden.
Die verjaardag zou ik ook niet weten. Regenboogvlies is een ander woord voor iris.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten wel wat makkelijke vragen bij.En ook veel herhaling. Maar sommige vragen zijn redelijk onmogelijk, de verjaardag van Selena Gomez bijvoorbeeldRegenboogvlies ken ik ook niet trouwens
Er zijn wel 8 films omdat ze die laatste hebben opgesplitst, toch?quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel boeken er waren, ik zei 8, het waren er 7. Het is ook alweer zo lang geleden.
Voor meer monnaie, ik bedoel, omdat het verhaal dan beter tot zijn recht kwamquote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn wel 8 films omdat ze die laatste hebben opgesplitst, toch?
quote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik vinden die film gehyped.
Oja, net zoiets als met the hobbit.quote:Op zondag 19 april 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor meer monnaie, ik bedoel, omdat het verhaal dan beter tot zijn recht kwam
Er is nooit een "juiste plek" voor NWS-SCquote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Zit ik hier op de juiste plek voor de NWS-SC?
De echte Ben_Affleck_de_echte is ook een lekker ding.quote:Op zondag 19 april 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
De echte Ben Affleck? Dat is een lekker ding.
Neen. Maar goed, jullie zijn dan ook fan van Mark Knoflook met z'n slaapverwekkende kutmuziek.quote:
Aha, nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die verjaardag zou ik ook niet weten. Regenboogvlies is een ander woord voor iris.
Net als de rest van de wereld. Minus Tem.quote:Op zondag 19 april 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani en ik genieten dan weer wel enorm van de Lord of the Rings films.
Heb jij je al aangemeld voor emigratie?quote:Op zondag 19 april 2015 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is nooit een "juiste plek" voor NWS-SC
Leuk verhaal over Liberland, trouwens![]()
Liberland is Europa's nieuwste land
Tem is lekker dwars.quote:Op zondag 19 april 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld. Minus Tem.
Wetenschap ben ik vrij goed in. Krijg veel vragen over periodiek systeem of wat andere gerelateerde vraagjes. Ik heb in een verffabriek gewerkt en ben gecertificeerd om met gevaarlijke stoffen te werkenquote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afhankelijk van hoeveel wetenschapsvragen ik krijg, alhoewel er soms ook wiskunde of iets anders makkelijks bijzit en dat lukt wel.
Amusement kan ook verraderlijk zijn, net over een film die je niet kent ofzo en dan wordt het lastig.
Dat zijn dan ook waardeloze films. Naja, misschien leuk als je drie bent.quote:Op zondag 19 april 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld. Minus Tem.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook waardeloze films. Naja, misschien leuk als je drie bent.
Door jong en oud, door dom en de meest intellectuele filmcritici de hemel in geprezen. En wie ben jij dan helemaal?quote:Op zondag 19 april 2015 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook waardeloze films. Naja, misschien leuk als je drie bent.
quote:
Ik vind terroristen ook niet leuk, jij wel dus?quote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij het niet leuk vindt, dan is het bijna wel zeker dat het wel leuk is.
Intellectuele filmcriticiquote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Door jong en oud, door dom en de meest intellectuele filmcritici de hemel in geprezen. En wie ben jij dan helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, dit klinkt niet heel geloofwaardig.quote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Door jong en oud, door dom en de meest intellectuele filmcritici de hemel in geprezen. En wie ben jij dan helemaal?
Ik heb dat toch net zelf zitten googelen joh.quote:Op zondag 19 april 2015 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dit klinkt niet heel geloofwaardig.
Nee, ik blijf hier, in het land dat rond 2070 zo'n beetje de enige baken van niet-gelovigen in een totaal verrotte wereld is.quote:Op zondag 19 april 2015 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij je al aangemeld voor emigratie?
Zelfs na googlen wist ik niet wat het was.quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit ja, is gewoon algemene kennis.
Periodiek systeem weet ik ook nog wel wat van af, bij een andere quiz app (die inmiddels passé is genaamd QuizUp) ging dat ook nog best aardig.quote:Op zondag 19 april 2015 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wetenschap ben ik vrij goed in. Krijg veel vragen over periodiek systeem of wat andere gerelateerde vraagjes. Ik heb in een verffabriek gewerkt en ben gecertificeerd om met gevaarlijke stoffen te werken
dus ik weet best wel wat van dat soort zaakjes. En natuurkundige zaken ben ik ook niet onbekend mee.
Amusement ben ik ook wel goed in, want ik ken veel films en heb heel veel naar RTL boulevard gekeken
Denk het niet. Ben ook al afgehaakt geloof ikquote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Zit ik hier op de juiste plek voor de NWS-SC?
Ik wist niet dat jij op Antarctica woonde?quote:Op zondag 19 april 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier, in het land dat rond 2070 zo'n beetje de enige baken van niet-gelovigen in een totaal verrotte wereld is.
Jij kijkt dan ook alleen maar kwaliteitstelevisie als DWDD.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs na googlen wist ik niet wat het was.
Mooie baarden meestal.quote:Op zondag 19 april 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind terroristen ook niet leuk, jij wel dus?
Mooie oranje pakken ook, amai.quote:
Volgens mij is dit de DIG-SC.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet. Ben ook al afgehaakt geloof ik
Zeg gewoon even dat je de Lord of the Rings films leuk vindt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet. Ben ook al afgehaakt geloof ik
iCarly is een pauper serie van Nickelodeon. Ik ken nog wel enige schaamte dat ik daar wat van af weet, maar dat stadium zijn Mani en Marianne al lang voorbij.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs na googlen wist ik niet wat het was.
Die Orks kunnen ook slecht tegen hun verlies, een feest der herkenning voor Karina.quote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg gewoon even dat je de Lord of the Rings films leuk vindt.
Daar ben ik ook niet in thuis.quote:
Meh heb ze wel gezien maar mij te langdradig allemaal.quote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg gewoon even dat je de Lord of the Rings films leuk vindt.
Orcs ken ik dan wel weer van WoWquote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Orks kunnen ook slecht tegen hun verlies, een feest der herkenning voor Karina.
Of die Star Wars haten, of zelfs niet eens gezien hebben!quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik haat mensen die LOTR niks vinden. ALLEMAAL
Whehe, ik heb het nog nooit gezien, gokte gewoon wat.quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iCarly is een pauper serie van Nickelodeon. Ik ken nog wel enige schaamte dat ik daar wat van af weet, maar dat stadium zijn Mani en Marianne al lang voorbij.
Beetje categorie Titanic.quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Lord of the Rings en alles wat erbij hoort nooit gezien.
Is dat zoiets als Star Trek?quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of die Star Wars haten, of zelfs niet eens gezien hebben!
quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iCarly is een pauper serie van Nickelodeon. Ik ken nog wel enige schaamte dat ik daar wat van af weet, maar dat stadium zijn Mani en Marianne al lang voorbij.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]ik moet bekennen dat ik dat weleens gezien heb. Dat is met die meisjes met een Pear in plaats van een Apple telefoon
quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, ik heb het nog nooit gezien, gokte gewoon wat.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, ik heb het nog nooit gezien, gokte gewoon wat.
District 9 vond ik een geniale sci-fi film. Of is dat geen sci-fi.quote:
Wikkusquote:Op zondag 19 april 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
District 9 vond ik een geniale sci-fi film. Of is dat geen sci-fi.
Niet gezien. Ziet er wel uit alsof mensen als Mani daar thema weekenden over gaan houden met rare pakjes.quote:Op zondag 19 april 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
District 9 vond ik een geniale sci-fi film. Of is dat geen sci-fi.
sorrijquote:Op zondag 19 april 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan zo kwaad worden om de anti intellectuele sfeer in dit topic.
Was dat die stoel waar ik in zat? Was reuze comfortabel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij FOK! heb ik een keer een Star Trek picknickstoel gewonnen. Ik was daar érg blij mee.
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was dat die stoel waar ik in zat? Was reuze comfortabel.
Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even een paar nieuwe potjes beginnen.
Pics van je stoel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben eerst Mani even aan het pakken
Handig voor op de camping.quote:Op zondag 19 april 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft Mani niet op gezeten.
Hoe ziet een picknickstoel er uit? Goede vraag voor trivia.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.
Die van mij springt altijd in de sloot.quote:Op zondag 19 april 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
Hoe koelen honden af.. ja.. dat ga je dus aan mij vragen met 20+ jaar extreme hondenervaring...
Ja net nog toen je zei dat je LOTR haat.quote:
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij springt altijd in de sloot.
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.
Zweten ze door hun poten? Dat wist ik niet. Door die kussentjes?quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.
Die hond van Marianne is een beetje gekquote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?
Dus die hond van Marianne doet het puur om te trollen?
Ja.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zweten ze door hun poten? Dat wist ik niet. Door die kussentjes?
Past bij de eigenaar.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hond van Marianne is een beetje gek
Typisch.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?
Dus die hond van Marianne doet het puur om te trollen?
Hihaho.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Past bij de eigenaar.
Ghehehe
Zand.quote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme.. wat is het belangrijkste element om glas te maken? Willem Wever shit en zo.
Dat vind ik weer algemene kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch, dat weten mensen toch gewoon?
Je hebt het de laatste tijd wel érg vaak over de moeder van Fylax.quote:
Dat ik zijn vader ben.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het de laatste tijd wel érg vaak over de moeder van Fylax.
Is er iets dat je ons moet vertellen?
Ik ook, volgens mij leert iedereen dat. Sowieso bestaat dat hele spel uit algemene kennis maar het gaat zelden diep. Nu wil ik niet tof doen want er zitten wel degelijk vragen bij waar ik echt even over moet denken of moet gokken. Maar het merendeel is gewoon standaard parate kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik weer algemene kennis.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik weer algemene kennis.
Hopelijk gaat Harry hier niet naar kijken. Die gaat over z'n nek.quote:
Ik ga die film kijken man. Dat wordt een regelrechte topshow.quote:Op zondag 19 april 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Harry hier niet naar kijken. Die gaat over z'n nek.
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.quote:Op zondag 19 april 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die film kijken man. Dat wordt een regelrechte topshow.
28 mei staat in mijn agenda, dan wordt de film vertoond op youtube.
28 mei ga ik ook nog naar een concert. Dus dubbel plezier op die datumquote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.
quote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
28 mei ga ik ook nog naar een concert.
Zal ik jou eens van een flat gooien met je kutgrapjes?quote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.
Ik ook, maar meer omdat ik te lui ben te zappen.quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
Goeie dag om dingen te doen blijkbaar dus![]()
Ondertussen zit ik gewoon te genieten van de Muldertjes bij De Kwis.
Hilarische show vind ik dat.quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
Goeie dag om dingen te doen blijkbaar dus![]()
Ondertussen zit ik gewoon te genieten van de Muldertjes bij De Kwis.
Zijn ze ZO erg?quote:Op zondag 19 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik jou eens van een flat gooien met je kutgrapjes?
Specularium is gewoon een ruige boi, ik kijk nu een film met Steven Seagal en terwijl ik kijk denk ik gewoon; Ja, zo is Specularium. Mad of Sad, maakt niet uit, hij breekt gewoon je arm of tieft je van een flat.quote:
Natte tosti hebben ze van hier gejat.quote:Op zondag 19 april 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen de Muldertjes zijn leuk. Toen bij de show van Paul vond ik het leuker.
Ik heet gewoon yokikater, je mag mij toevoegen.quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Nu zit ik ook op Trivia Crack.
Ik heb Marianne al gevonden.
Nu is dit topic dus redeloos verlorenquote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het vooral een grote bek, met een klein lief hartje.quote:Op zondag 19 april 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specularium is gewoon een ruige boi, ik kijk nu een film met Steven Seagal en terwijl ik kijk denk ik gewoon; Ja, zo is Specularium. Mad of Sad, maakt niet uit, hij breekt gewoon je arm of tieft je van een flat.
Ik leef gewoon buiten het systeemquote:
quote:Rebel to the grain there's no way to barricade me
Hoe weet ik nou dat jij online bent?quote:Op zondag 19 april 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heet gewoon yokikater, je mag mij toevoegen.
Henk heeft zich volgens mij ook nog niet overgegeven, gaat leuk worden hierquote:
Ik ga me NOOIT overgeven. Ik houd het het bij WoW. Lekker simpel.quote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk heeft zich volgens mij ook nog niet overgegeven, gaat leuk worden hier
Wat werkt morgen niet meer? Dat spel?quote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen werkt het toch al niet meer.
Omdat ik dat nu ben. Ik heb alleen geen levens op dit moment geloof ik.quote:Op zondag 19 april 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou dat jij online bent?
Ik doe niet aan spelletjes via de mobiele telefoon.quote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk heeft zich volgens mij ook nog niet overgegeven, gaat leuk worden hier
Ik ben BenAffleck89, daag me uit.quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Wie heeft er hier nou wél een leven?quote:Op zondag 19 april 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik dat nu ben. Ik heb alleen geen levens op dit moment geloof ik.
Ben je daarmee al wel naar de dokter geweest?quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
Zit gewoon een berichtensysteem in dat spel.
En ondertussen dit hele topic onder de aids.
Ik zat daar nog even over na te denken. Heb er niet zoveel verstand van verder maar je laptop als hotspot instellen kan dat misschien?quote:
Dat heb ik nu, dat werkt.quote:Op zondag 19 april 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat daar nog even over na te denken. Heb er niet zoveel verstand van verder maar je laptop als hotspot instellen kan dat misschien?
Oh ik was weer spuit 11 dusquote:
Hoe heet je?quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Ik weet alleen je voornaam.quote:Op maandag 20 april 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet je?
Ik heb mijn echte naam maar dat kan je ongetwijfeld niet vinden.
Joule.quote:Op maandag 20 april 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Wat is de eenheid voor energie?Ik heb een patroon aan mijn sleutelbos hangen waar je U tegen zegt
quote:Op maandag 20 april 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben je even keihard aan het ownen.
Die wordt straks nog het land uitgezet ookquote:Op maandag 20 april 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Kuttelefoon... wil ik specularium intikken krijg ik fucking yasmin als tegenstander.
Tik ik met mijn dikke vingers nog het verkeerde antwoord aan ookquote:Op maandag 20 april 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt straks nog het land uitgezet ook
Terecht.quote:Op maandag 20 april 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt straks nog het land uitgezet ook
Ja jij gaat een mooie maand tegemoet waarin ik een stuk minder walgelijk ga zijnquote:
Gaat ze echt naar Syrie?quote:Op maandag 20 april 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat een mooie maand tegemoet waarin ik een stuk minder walgelijk ga zijn
Nee, ze gaat ladyboys hosselenquote:
Dat is ook bijna hetzelfde.quote:Op maandag 20 april 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Kuttelefoon... wil ik specularium intikken krijg ik fucking yasmin als tegenstander.
Aan mij alleen heeft ze schijnbaar niet genoegquote:
Dat de krab Sebastiaan heet?quote:Op maandag 20 april 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
Ik ga er weer lekker mee stoppen, met dat Triviant.
Had wel de vraag over De Kleine Zeemeermin goed in wat mijn slechtste categorie moest zijn, amusement.
Oh, die heb ik nog niet gehad. En ik kan pas aan jouw game beginnen als ik weer levens heb over een half uur of zo.quote:
Dus ik zit voor niks te wachten.quote:Op maandag 20 april 2015 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog niet gehad. En ik kan pas aan jouw game beginnen als ik weer levens heb over een half uur of zo.
Dat is altijd de truc met "gratis" games.. voor 30 dollar heb je onbeperkte levens.quote:Op maandag 20 april 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus ik zit voor niks te wachten.
Kutspel, zei ik toch? Moet je zeker betalen om sneller te kunnen spelen.
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 20 april 2015 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Of je moet FaceBook vriendjes gaan vragen, maar ik ben niet gekoppeld aan FaceBook.
Hoeft ook helemaal niet. Ik doe dat ook niet, zit er zelfs over te twijfelen om mijn FB weg te tiefen.quote:Op maandag 20 april 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik vind het handig voor de besloten familiepagina.quote:Op maandag 20 april 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet. Ik doe dat ook niet, zit er zelfs over te twijfelen om mijn FB weg te tiefen.
quote:
Ja, ik heb wat contact met oude vrienden en zit in een autisten groep. Voor de rest is het handig als je gelinked wordt naar een FB pagina. Maar de laatste tijd heb ik er eigenlijk geen moer aan.quote:Op maandag 20 april 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het handig voor de besloten familiepagina.
Maar ik ga niet alles eraan koppelen.
Ik doe gewoon zelden wat met FB, heb ook geen familie toegevoegd er opquote:
En dat doet niemand en zo verwatert contact.quote:Op maandag 20 april 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze me nodig hebben bellen of mailen ze maar.
Ik mag het dan wel zelf ook gebruiken maar het is gewoon kut, en het is ook gewoon DE bron voor "social engineering" ... Zoals Hyves dat vroeger was.quote:Op maandag 20 april 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe gewoon zelden wat met FB, heb ook geen familie toegevoegd er op. Als ze me nodig hebben bellen of mailen ze maar
.
Al die ooms, tantes, neven en nichten zie ik een paar keer per jaar wel. Die hoef ik echt niet vaker te zien dan nodigquote:Op maandag 20 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat doet niemand en zo verwatert contact.
Daarom is het makkelijk, ook voor familie die in het buitenland zit.
Jij ziet helemaal niemand, gekkenhuis.quote:Op maandag 20 april 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die ooms, tantes, neven en nichten zie ik een paar keer per jaar wel. Die hoef ik echt niet vaker te zien dan nodig.
Insinueer jij nu dat ik blind ben?quote:Op maandag 20 april 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ziet helemaal niemand, gekkenhuis.
Geloof je het zelf?.
Het is wel beter dan Hyves.quote:Op maandag 20 april 2015 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik mag het dan wel zelf ook gebruiken maar het is gewoon kut, en het is ook gewoon DE bron voor "social engineering" ... Zoals Hyves dat vroeger was.
Moet je wel de stad in.quote:Op maandag 20 april 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
Als ik morgen mijn nieuwe telefoon heb ga ik dan ook gewoon keihard Tinder installeren.
Ja maar in die tijd had je bijvoorbeeld nog MSN met de "geheime vraag" zoals wat is mijn favoriete huisdier of film .. en dat vond je dan terug op Hyves. En dat kan je gebruiken met hacken, dat noemen we "social engineering".quote:Op maandag 20 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Hyves.
Dat ging helemaal nergens over, behalve dat we nu het fenomeen krabbelplaatjes kennen.
Hyves heb ik gelukkig altijd kunnen ontwijken, maar toen was MSN nog groot. Het wel MySpace gehad destijdsquote:Op maandag 20 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Hyves.
Dat ging helemaal nergens over, behalve dat we nu het fenomeen krabbelplaatjes kennen.
Ik ben helaas dankzij mijn username tegenwoordig veel makkelijk te vinden dan vroegerquote:Op maandag 20 april 2015 00:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar in die tijd had je bijvoorbeeld nog MSN met de "geheime vraag" zoals wat is mijn favoriete huisdier of film .. en dat vond je dan terug op Hyves. En dat kan je gebruiken met hacken, dat noemen we "social engineering".
Het is zelfs een tijdje mijn werk geweest om met dit soort zaken bezig te zijn. En je wilt niet weten hoe makkelijk het is om tegenwoordig, dankzij die sociale internet shite, aan persoonsgegevens te komen en zo weer verder.
Myspace hadden we toen voor bandpromotie, kon je ook de tracks ernaast zetten.quote:Op maandag 20 april 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hyves heb ik gelukkig altijd kunnen ontwijken, maar toen was MSN nog groot. Het wel MySpace gehad destijds
Had ik het ook voor ja, toch wel goede contacten gelegd destijdsquote:Op maandag 20 april 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Myspace hadden we toen voor bandpromotie, kon je ook de tracks ernaast zetten.
Werkte heel goed toen.
Heb je ook in een band gezeten?quote:Op maandag 20 april 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het ook voor ja, toch wel goede contacten gelegd destijds. Had 'em toevallig een tijdje terug nog opgezocht, weet alleen niet of het wel aandurf het hier neer te zetten
Triangel.quote:Op maandag 20 april 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je ook in een band gezeten?Welk instrument?
Geen band, producerquote:Op maandag 20 april 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je ook in een band gezeten?Welk instrument?
Een niet te onderschatten instrument. Ik moest ineens aan dit nummer denken. Niet aanklikken, want je vindt het toch niks aan.quote:
Ik pruts ook nog wel eens wat met Reason, maar eigenlijk te weinig.quote:Op maandag 20 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen band, producerMijn instrument was FL Studio
Eigenlijk zou ik het wel weer willen oppakken, was leuk om te doenquote:Op maandag 20 april 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik pruts ook nog wel eens wat met Reason, maar eigenlijk te weinig.
Zat jij hete tracks te maken met fruity loops?quote:Op maandag 20 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen band, producerMijn instrument was FL Studio
Dat denk ik ook wel eens.quote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel weer willen oppakken, was leuk om te doen.
Ik heb aan muzikale ideeën nooit gebrek, maar ben technisch onvoldoende onderlegd.quote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel weer willen oppakken, was leuk om te doen.
Dat dacht ik al wel weer,quote:Op maandag 20 april 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb aan muzikale ideeën nooit gebrek, maar ben technisch onvoldoende onderlegd.
Ja, enorme teringherriequote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat jij hete tracks te maken met fruity loops?
Neger aub, ik zit dus al 20 jaar op internet. Vroeger was het voor nerds weetje, werd gewoon kankerhard uitgelachen en tegenwoordig kan geen mens meer zonder.quote:Op maandag 20 april 2015 00:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben helaas dankzij mijn username tegenwoordig veel makkelijk te vinden dan vroeger
Coca Cola automaten kraken heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:Op maandag 20 april 2015 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neger aub, ik zit dus al 20 jaar op internet. Vroeger was het voor nerds weetje, werd gewoon kankerhard uitgelachen en tegenwoordig kan geen mens meer zonder.
Ik vind helemaal mooi.
Wat ik zeg, ik was er al bij met HackTic, vanaf Coca Cola automaten kraken tot aan Phreaking, en uiteindelijk een contract bij het THTC, wat nu ook op een laag pitje staat.
Internet is tegenwoordig zo massaal en diep geintegreerd dat je gewoon kan lachen om termen als "Echelon of PRISM"
Jammerquote:Op maandag 20 april 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd in andere samenstellingen maar ik vind mensen gewoon kut.
Ik weet niet eens wat Trap is.quote:Op maandag 20 april 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
Als ik weer ga produceren ga ik gewoon over op Trap denk ik, want dat vindt Specu vast enorme kutmuziek.
Lastig te omschrijven, duidelijkst is denk ik housemuziek op basis van hiphopbeats.quote:
Niet echt mijn ding, vrees ik. Ik heb ook een vrij specifieke smaak op het gebied van dance. Ik houd niet zo van die over-the-top dancemuziek van nu. Ik houd meer van tracks die wat minder overdreven klinken, meer zoals in de jaren 90 en 00.quote:Op maandag 20 april 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven, duidelijkst is denk ik housemuziek op basis van hiphopbeats.
Hmm geen idee, hoezo?quote:Op maandag 20 april 2015 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan jij met je telefoon live streamen op YouTube?
Welke telefoon?quote:Op maandag 20 april 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik dat vanaf morgen wel kan.
Weet ik veel, het zit er standaard al op.. Ik moet het nog uitproberen, ik krijg hem morgen binnen.quote:
Leuk. Wat wil je gaan streamen dan?quote:Op maandag 20 april 2015 01:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, het zit er standaard al op.. Ik moet het nog uitproberen, ik krijg hem morgen binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |