Pics van je stoel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben eerst Mani even aan het pakken
Handig voor op de camping.quote:Op zondag 19 april 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft Mani niet op gezeten.
Hoe ziet een picknickstoel er uit? Goede vraag voor trivia.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.
Die van mij springt altijd in de sloot.quote:Op zondag 19 april 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
Hoe koelen honden af.. ja.. dat ga je dus aan mij vragen met 20+ jaar extreme hondenervaring...
Ja net nog toen je zei dat je LOTR haat.quote:
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij springt altijd in de sloot.
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.
Zweten ze door hun poten? Dat wist ik niet. Door die kussentjes?quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.
Die hond van Marianne is een beetje gekquote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?
Dus die hond van Marianne doet het puur om te trollen?
Ja.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zweten ze door hun poten? Dat wist ik niet. Door die kussentjes?
Past bij de eigenaar.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hond van Marianne is een beetje gek
Typisch.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?
Dus die hond van Marianne doet het puur om te trollen?
Hihaho.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Past bij de eigenaar.
Ghehehe
Zand.quote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme.. wat is het belangrijkste element om glas te maken? Willem Wever shit en zo.
Dat vind ik weer algemene kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch, dat weten mensen toch gewoon?
Je hebt het de laatste tijd wel érg vaak over de moeder van Fylax.quote:
Dat ik zijn vader ben.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het de laatste tijd wel érg vaak over de moeder van Fylax.
Is er iets dat je ons moet vertellen?
Ik ook, volgens mij leert iedereen dat. Sowieso bestaat dat hele spel uit algemene kennis maar het gaat zelden diep. Nu wil ik niet tof doen want er zitten wel degelijk vragen bij waar ik echt even over moet denken of moet gokken. Maar het merendeel is gewoon standaard parate kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik weer algemene kennis.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik weer algemene kennis.
Hopelijk gaat Harry hier niet naar kijken. Die gaat over z'n nek.quote:
Ik ga die film kijken man. Dat wordt een regelrechte topshow.quote:Op zondag 19 april 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Harry hier niet naar kijken. Die gaat over z'n nek.
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.quote:Op zondag 19 april 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die film kijken man. Dat wordt een regelrechte topshow.
28 mei staat in mijn agenda, dan wordt de film vertoond op youtube.
28 mei ga ik ook nog naar een concert. Dus dubbel plezier op die datumquote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.
quote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
28 mei ga ik ook nog naar een concert.
Zal ik jou eens van een flat gooien met je kutgrapjes?quote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |