Ik verlies juist altijd en als je niet tegen je verlies kunt is dat de nekslag.quote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik win altijd dus wordt het al snel saai.
Is gewoon geen hol aan.quote:Op zondag 19 april 2015 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verlies juist altijd en als je niet tegen je verlies kunt is dat de nekslag.
Hoogmoed komt voor de val, maar dat merk je niet als je niet speelt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik win altijd dus wordt het al snel saai.
Buiten het feit dat ik niet tegen mijn verlies kan vind ik er dus ook gewoon geen reet aan. Zit me meestal aan iedereen te ergeren.quote:
Niet zo bescheiden joh, je weet gewoon veel door dat olifantengeheugen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij jou heb ik elke keer stom mazzel met idioot makkelijke vragen of dat ik toevallig het kroontje spin en zo dus minder vragen nodig heb om karakters binnen te halen.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Als ik vroeger dreigde te verliezen met spelletjes gooide ik gewoon het bord van tafel en zei ik dat het een gelijkspel was. Nu kan ik gewoon het goede antwoord googelen.
Marianne kon wel merken dat ik er geen zin in had.quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Tem het volgende:
Specularium vindt er ook geen hol aan maar doet net alsof hij een sociale Arie is.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Als ik vroeger dreigde te verliezen met spelletjes gooide ik gewoon het bord van tafel en zei ik dat het een gelijkspel was. Nu kan ik gewoon het goede antwoord googelen.
Merken dat iemand je laat winnen is NOG erger.quote:Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij lieten vaak mijn zusje winnen omdat ze anders boos werd.
Zitten ze erbij als dat Derksen_handenwrijf.gif plaatje. Walgelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik niet tegen mijn verlies kan vind ik er dus ook gewoon geen reet aan. Zit me meestal aan iedereen te ergeren.
Vooral als ze dan ook nog bijdehand gingen doen inderdaad. Ik voel nu weer die woede opkomen.quote:
Jij kon niet wachten met je kinderlijke enthousiasmequote:Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne kon wel merken dat ik er geen zin in had.
Mijn broertje cheatte altijd, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij lieten vaak mijn zusje winnen omdat ze anders boos werd.
Was hij gewoon beter?quote:Op zondag 19 april 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje cheatte altijd, voor mijn gevoel.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral als ze dan ook nog bijdehand gingen doen inderdaad. Ik voel nu weer die woede opkomen.
Wat was de vraag?quote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Oh jezus ik had net een Harry Potter vraag fout. God heben mijn ziel.
Negerhumor is altijd leuk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen he die gifjes! Remlof vindt dit ook leuk.
Dat ga ik niet zeggen, anders wil je nooit meer me me praten.quote:
Dat is gedeeltelijk waar, en ik lees over van alles en nog wat .. dus ja, ik weet best veel. Maar er zijn ook zat vragen waarbij ik moet gokken of ernstig twijfel. Dat vind ik niet erg want ik leer er van .. omdat je het goede antwoord krijgt te zienquote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden joh, je weet gewoon veel door dat olifantengeheugen.
Ja, dat vind ik gewoon beledigend.quote:Op zondag 19 april 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
" Bij welk land hoort dit plaatje?"
Plaatje is een oranje logo met een leeuw en KNVB erop.
Uhh ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |