quote:Op zondag 19 april 2015 04:20 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg ook een code bij imgur.
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:
Hier ben ik het mee eens, van die vrouwen met veel te brede schouders en opgepompte bicepsquote:Op zondag 19 april 2015 04:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral vrouwen met spieren zijn niet mooi.
Vrouwen met nep tieten vind ik nog veel erger.quote:Op zondag 19 april 2015 04:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, van die vrouwen met veel te brede schouders en opgepompte biceps
quote:Op zondag 19 april 2015 04:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral vrouwen met spieren zijn niet mooi.
Het is dat er make-up en oorbellen op zitten anders was het echt een vent geweestquote:
Tja, sorry, TS heeft besloten tot een "walgelijk topic", dus dan is dit wat je krijgt.quote:Op zondag 19 april 2015 04:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga bijna nu weer verlangen naar GUS demo's
waarquote:Op zondag 19 april 2015 04:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, sorry, TS heeft besloten tot een "walgelijk topic", dus dan is dit wat je krijgt.
Verderop in dit topic worden alle UI's van Specsavers tentoongesteld.
quote:Op zondag 19 april 2015 04:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, sorry, TS heeft besloten tot een "walgelijk topic", dus dan is dit wat je krijgt.
Verderop in dit topic worden alle UI's van Specsavers tentoongesteld.
Ik vind dit wel z'n beste UI tot nu toe, trouwens.quote:
Eerst een Sinterklaas versie, roep tegen die tijd maarquote:Op zondag 19 april 2015 04:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met Kerst komt er zo'n mutsje op.
En nog een blije variant, voor die paar dagen in het jaar dat Harry opgewekt is.quote:Op zondag 19 april 2015 04:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst een Sinterklaas versie, roep tegen die tijd maar
Misschien een negroide bij met zweepslagen om Quinsy dwars te zitten.quote:Op zondag 19 april 2015 04:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst een Sinterklaas versie, roep tegen die tijd maar
FPquote:Op zondag 19 april 2015 04:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit wel z'n beste UI tot nu toe, trouwens.
Wie dat ook vindt, kan hier stemmen: Seattle: verkeerschaos door miljoenen bijen
Even dat beest in het vuur gooienquote:Op zondag 19 april 2015 04:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een negroide bij met zweepslagen om Quinsy dwars te zitten.
En dan te bedenken dat hij deze UI heeft te danken aan een nietszeggende typfout van Fatima.quote:Op zondag 19 april 2015 04:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En nog een blije variant, voor die paar dagen in het jaar dat Harry opgewekt is.
[ afbeelding ]
Ik had een Sound blaster.quote:Op zondag 19 april 2015 05:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Gravis Ultra Sound.
Niemand meer ?
quote:Op zondag 19 april 2015 05:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Gravis Ultra Sound.
Niemand meer ?
Je hebt dat beest aan mij te danken, dus niet zo tof doen.quote:Op zondag 19 april 2015 05:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal over mijn bij.
En dan mag jij alles maar zeggen ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 05:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt dat beest aan mij te danken, dus niet zo tof doen.
Is dat zo? Het ontstaan is mij een beetje ontgaan. Daar was ik niet bij.....quote:Op zondag 19 april 2015 05:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij deze UI heeft te danken aan een nietszeggende typfout van Fatima.
Ja, dat vind ik welquote:Op zondag 19 april 2015 05:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan mag jij alles maar zeggen ofzo?
Haten op Arie Bquote:Op zondag 19 april 2015 05:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig dit. Dit maakt de wansmaak van dit topic echt compleet.
Daar was jij gewoon wel bij, ontstaan ontkenner.quote:Op zondag 19 april 2015 05:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat zo? Het ontstaan is mij een beetje ontgaan. Daar was ik niet bij.....
Ik wilde gewoon kunnen zeggen dat ik er niet bij was.quote:Op zondag 19 april 2015 05:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was jij gewoon wel bij, ontstaan ontkenner.
NWS / [SC] Met plichtmatige 'leuke' OP
Dus elke keer dat je vanaf nu het woord 'bij' gaat gebruiken moeten we als woordgrap zien?quote:Op zondag 19 april 2015 05:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon kunnen zeggen dat ik er niet bij was.
*zucht*...
Is er dan niemand die mijn woordgrapjes snapt?
Dat kwam dus omdat Fatima zich niet mocht bemoeien in feedback van mij.quote:Op zondag 19 april 2015 05:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was jij gewoon wel bij, ontstaan ontkenner.
NWS / [SC] Met plichtmatige 'leuke' OP
frontpage@fok.nlquote:Op zondag 19 april 2015 05:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kwam dus omdat Fatima zich niet mocht bemoeien in feedback van mij.
Dus ik ben de aanstichter van deze ellende.
Daarom vind ik het niet zo leuk dat je mijn UI belachelijk maakt op de FP.
Kan ik daar ergens een klacht over indienen?
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingenquote:Op zondag 19 april 2015 05:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 19 april 2015 05:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus elke keer dat je vanaf nu het woord 'bij' gaat gebruiken moeten we als woordgrap zien?
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 05:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Frutsel is de beste NWS-mod.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 05:29 schreef LTVDK het volgende:
Maar de vogels fluiten en het begint al weer licht te worden, bedtijd dus
Je UI was slechts bijzaak voor het maken van dat bericht.quote:Op zondag 19 april 2015 05:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je gister teveel limonade gedronken?quote:
Er zitten ook altijd VBL vragen tussen, ook al zo walgelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk op weg te zijn naar een 12 uit 12, komen er aan het eind nog 2 wetenschapsvragen
Belachelijk.
Je bent zelf een walgelijke PI.quote:
Ja, het is dus de bedoeling dat jij dat soort vragen fout doet, dan doe ik de wetenschapsvragen fout oké?quote:Op zondag 19 april 2015 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten ook altijd VBL vragen tussen, ook al zo walgelijk.
Sport is niet eens mijn slechtste categorie. Regelmatig dat hilarische VI op de achtergrond heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het is dus de bedoeling dat jij dat soort vragen fout doet, dan doe ik de wetenschapsvragen fout oké?
Door VI weet ik ook erg veel van de laatste SHO roddels want daar gaat het stiekem ook altijd over.quote:Op zondag 19 april 2015 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sport is niet eens mijn slechtste categorie. Regelmatig dat hilarische VI op de achtergrond heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen.
Welke vraag was dat dan?quote:Op zondag 19 april 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus die dingen over wetenschap weet jij wel? Hoe kan dat?
Hij zoekt het op, daarom is hij zo traag.quote:Op zondag 19 april 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus die dingen over wetenschap weet jij wel? Hoe kan dat?
Wil je me sad maken ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zoekt het op, daarom is hij zo traag.
Oja, Yolanthe en sylvie en dat soort dingen zeker?quote:Op zondag 19 april 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door VI weet ik ook erg veel van de laatste SHO roddels want daar gaat het stiekem ook altijd over.
Mad.. werkt het?quote:
Over enzymen, hoe kan ik dat nou weten?quote:
Je bedoelt mythologie.quote:Op zondag 19 april 2015 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn slechtste categorie is geschiedenis, maar dat zou ik nooit toegeven.
Enzymen ken je toch wel?quote:Op zondag 19 april 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over enzymen, hoe kan ik dat nou weten?
En iets over een pedo ofzo, dat had ik misschien wel kunnen weten, maar ik dacht aan de man waar ik vroeger heenging voor steunzolen en dat was toch echt ook iets met pedo er in.
Ik kom die termen wel eens tegen als ik mijzelf weer op een holocaust dieet zet.quote:Op zondag 19 april 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat het een woord is maar niet wat het betekent. Zitten er enzymen in mijn melk?
Nee man, dat is een podoloog. Maar ik had het ook foutquote:Op zondag 19 april 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over enzymen, hoe kan ik dat nou weten?
En iets over een pedo ofzo, dat had ik misschien wel kunnen weten, maar ik dacht aan de man waar ik vroeger heenging voor steunzolen en dat was toch echt ook iets met pedo er in.
De p was goed he!quote:Op zondag 19 april 2015 13:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, dat is een podoloog. Maar ik had het ook fout
Griekse mythologie is stiekem mijn beste subcategorie, dankzij jaren KCV, Grieks en Latijn. Daarom ben ik zo goed in kunstquote:
Ja, enzymen zijn speciale eiwitten die biologische reacties versnellen. Daar ga je dus nog sneller van fietsen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat het een woord is maar niet wat het betekent. Zitten er enzymen in mijn melk?
Nee.quote:Op zondag 19 april 2015 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je gister teveel limonade gedronken?
Ik ook. Kunst gaat alleen fout als ze iets heel obscuurs vragen. Zonet wist ik De Schreeuw in de juiste kunststroming te plaatsen, toen was ik wel tevreden over mijzelf.quote:Op zondag 19 april 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Griekse mythologie is stiekem mijn beste subcategorie, dankzij jaren KCV, Grieks en Latijn. Daarom ben ik zo goed in kunst
In dat geval ga ik even een glas enzymen atten.quote:Op zondag 19 april 2015 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, enzymen zijn speciale eiwitten die biologische reacties versnellen. Daar ga je dus nog sneller van fietsen.
We kunnen het ook wel weer over moeders van users hebben?quote:Op zondag 19 april 2015 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar moet dat nog steeds allemaal hier.
Ik het buitenland wordt noten lezen wel veel op die manier geleerd, volgens mij. In Frankrijk bijvoorbeeld. Zullen wel allemaal vertaalde vragen zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Kunst gaat alleen fout als ze iets heel obscuurs vragen. Zonet wist ik De Schreeuw in de juiste kunststroming te plaatsen, toen was ik wel tevreden over mijzelf.
Ik vind die vragen over doremi etc. wel een beetje apart, want alleen mensen die muziek leren aan de hand van The Sound of Music leren op die manier muzieknoten.
Op welke manier?quote:Op zondag 19 april 2015 13:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik het buitenland wordt noten lezen wel veel op die manier geleerd, volgens mij. .
Do re mi fa so la ti do.quote:
Echt hè, dat soort shit zit er gewoon tussen. Best veel ook nog.quote:Op zondag 19 april 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Geert en ik vrezen Mohammed.
België, want daar is de Hasseltse wijnbeursquote:Op zondag 19 april 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een vraag over welk land de grootste wijnproductie heeft staat bij Kunst.
Marianne en ik vinden dit apart.
Volgens mij zijn dat de vragen die door Nederlanders zijn bedacht. Het merendeel van de vragen zijn door Amerikanen bedacht maar dan vertaald. Je kan van die muntjes scoren door vragen te bedenken en sommigen kunnen niet zulke moeilijke vragen bedenken. Het probleem zit hem bij de controle van de nieuwe vragen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt hè, dat soort shit zit er gewoon tussen. Best veel ook nog.
En dat moeten painten.quote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
België, want daar is de Hasseltse wijnbeurs
Voorzichtig gesponsord door de Hasseltse wijnbeurs.quote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
België, want daar is de Hasseltse wijnbeurs
Bij het muzisch centrum in een niet nader te noemen plaats ging het in elk geval niet zo. Maar misschien was ik wel een natuurtalent en mocht ik dat skippen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou dat iets zijn wat alleen in het buitenland geldt?
Ik heb eens opgezocht wat dat nou voor een mega evenement is, maar dat stelt ook echt helemaal niks voorquote:Op zondag 19 april 2015 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voorzichtig gesponsord door de Hasseltse wijnbeurs.
Lijkt wel een 40+ meet.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eens opgezocht wat dat nou voor een mega evenement is, maar dat stelt ook echt helemaal niks voor
[ afbeelding ]
Als jullie nou ook een kruis aan de muur hadden getekend had ik het herkend.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eens opgezocht wat dat nou voor een mega evenement is, maar dat stelt ook echt helemaal niks voor
[ afbeelding ]
quote:
Nouja dan weten we het voor de volgende keer.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jullie nou ook een kruis aan de muur hadden getekend had ik het herkend.
Dat zeg ik niet. Maar in Nederland wordt volgens Johannes en mij vooral de c,d,e,f,g,a,b-manier gebruikt.quote:Op zondag 19 april 2015 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou dat iets zijn wat alleen in het buitenland geldt?
Zo heb ik het in elk geval wel geleerd.quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar in Nederland wordt volgens Johannes en mij vooral de c,d,e,f,g,a,b-manier gebruikt.
Voor piano zeker?quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo heb ik het in elk geval wel geleerd.
Dit toch?quote:Op zondag 19 april 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
Is er nu al een apart topic voor dat spelletje?
Ik heb heel dat subforum nooit begrepen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb heel dat subforum nooit begrepen.
[..]
Specularium ziet graag dat je dit in DIG zegt.quote:Op zondag 19 april 2015 14:36 schreef YokiKater het volgende:
Had ik al gezegd dat morgen mijn nieuwe telefoon bezorgd wordt?
Misschien ga ik daar ook nog wel posten of lezen, op zoek naar tips en trucs.quote:Op zondag 19 april 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium ziet graag dat je dit in DIG zegt.
We willen wel foto's zien.quote:Op zondag 19 april 2015 14:36 schreef YokiKater het volgende:
Had ik al gezegd dat morgen mijn nieuwe telefoon bezorgd wordt?
Moet je dit van Marianne zeggen?quote:Op zondag 19 april 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium ziet graag dat je dit in DIG zegt.
Zullen we het anders over 30 seconds gaan hebben?quote:Op zondag 19 april 2015 15:02 schreef Specularium het volgende:
Gewoon alles deleten wat met dit aidsspelletje te maken heeft lijkt mij wel een goed idee.
Laten we dat ook 10 topics lang doen en kijken wie het niet zat wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we het anders over 30 seconds gaan hebben?
Ik ook!quote:Op zondag 19 april 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik niet want ik vond het een leuk spel!
Als het goed is kan ik vanaf morgen filmpjes maken van mijn gameplay.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Triviant meet.
Kan ook niemand valsspelen met opzoeken.
Kan bijna niet wachten.quote:Op zondag 19 april 2015 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik vanaf morgen filmpjes maken van mijn gameplay.
En na afloop maar zeuren om een nieuw potje.quote:Op zondag 19 april 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Specularium vond het ook leuk, je zag hem gewoon glimmen van vreugde!
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Triviant meet.
Hij wilde revanche tegen Team Pjo.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En na afloop maar zeuren om een nieuw potje.
Ik heb wel eens die bommen gebruikt maar dan streept hij altijd de twee meest onwaarschijnlijke antwoorden weg.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan.
Wel eens een vraagje geskipt als het een enorme kut wetenschapsvraag is maar dan krijg je een andere nog kuttere wetenschapsvraag.
Dat was jij.quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En na afloop maar zeuren om een nieuw potje.
Tot op de dag van vandaag onverslaanbaar.quote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde revanche tegen Team Pjo.
Dat heb ik 1 keer gedaan maar toen had ik ook ziets dus dat doe ik niet meer.quote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens die bommen gebruikt maar dan streept hij altijd de twee meest onwaarschijnlijke antwoorden weg.
Dan val ik door de mand, dus ik kom niet.quote:Op zondag 19 april 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Triviant meet.
Mand!quote:Op zondag 19 april 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan val ik door de mand, dus ik kom niet.
Is gewoon tot je dood bent.quote:Op zondag 19 april 2015 15:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik had net een vraag over hoeveel maanden een menselijke zwangerschap duurt. Ik heb 9 maanden gegokt.
Daar heb ik het dan ook vandaanquote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
NWS / [goed nieuws] Olifantenjager - Olifant 0-1 (eindstand)
Dat las ik hier ook al.
Krijg je daar een strakke plasser van?quote:Op zondag 19 april 2015 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen loopt het op de FP beter dan op het forum
Nogal jaquote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar een strakke plasser van?
Is je telefoon geroot?quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu aan het kijken of dat reverse tethering werkt.
Ik ga hem zo rooten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan is er kans dat het niet werkt.
Mij fascineert vooral wat er in je gedachten omgaat, waardoor je het woord Anaalbassie überhaupt hebt bedacht.quote:Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef Specularium het volgende:
Anaalbassie is elfletterig.
Geen idee hoe ik dat moet tekenen bij isketch.
Marianne vond het helemaal niet creatief, hoorde ik net.quote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij fascineert vooral wat er in je gedachten omgaat, waardoor je het woord Anaalbassie überhaupt hebt bedacht.
bangalijstje.rarquote:Op zondag 19 april 2015 17:47 schreef Specularium het volgende:
Wel even back up maken voor ik al mijn hete contacten+foto's kwijt ben.
Leuk.quote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoort bij ons plan om als NWS-mods heel FOK! over te nemen
quote:Op zondag 19 april 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Nou ik heb weer wifi op de telefoon via de laptop.
Heb je een beetje verstand van sport dan?quote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoort bij ons plan om als NWS-mods heel FOK! over te nemen
Daar hadden we jou voor in gedachten.quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje verstand van sport dan?
Ik heb overal verstand van, zoals het hoort als NWS-godquote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje verstand van sport dan?
En we hebben Jojo natuurlijk voor sport, als vast poster in onze SC wordt hij ook ingezet in onze machtsovernamequote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hadden we jou voor in gedachten.
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hadden we jou voor in gedachten.
NWS mod zit nog in je bloed.quote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te bestedenquote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...
Zal best, maar dat telt niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS mod zit nog in je bloed.
Tegen betaling is veel mogelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te besteden
In natura zeker viespeuk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal best, maar dat telt niet.
[..]
Tegen betaling is veel mogelijk.
Wie dit keer?quote:
Oh die. Jammer.quote:
Slepucariumquote:Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je zijn naam niet weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 19 april 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan mijn antenne wel vinden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 19 april 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan mijn antenne wel vinden ...Hoeveel dBi is die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Cabaretiers gaan onder leiding van Arie Boomsma met elkaar in debat en slaan ze elkaar om de oren met zinnige en onzinnige argumenten. Het publiek wijst uiteindelijk de winnaar aan van deze spannende humoristische strijd. Het koningshuis, voetbal, het weer, relaties, alles komt voorbij. Moeten we van Europa één land maken? Zou het broeikaseffect niet juist gestimuleerd moeten worden? Moet de maan afgeschaft worden? En is de man beter in bed, of juist de vrouw? De cabaretiers Howard Komproe, Sanne Wallis de Vries, Jan Jaap van der Wal, Dolf Jansen, Karin Bruers, Henry van Loon, Ronald Snijders, Carolien Borgers, Eva Crutzen, Tex de Wit en Emilio Guzman hebben al hun medewerking aan één of meerdere uitzendingen toegezegd. In Arie Boomsma's debat-arena zullen ze alles op alles zetten om het publiek te overtuigen van hun gelijk en mee te slepen in hun humoristische betoog. Larie is voor iedereen die hunkert naar een frisse kijk en een komisch gelijk.
Ik heb voorstukjes gezien.. en zag dat er mensen zijn die 2 keer zoveel wegen als ik.quote:Op zondag 19 april 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat programma Obese is wel goed voor het zelfvertrouwen.
Allemaal apenaids.quote:Op zondag 19 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Howard Komproe, Sanne Wallis de Vries, Jan Jaap van der Wal, Dolf Jansen, Karin Bruers, Henry van Loon, Ronald Snijders, Carolien Borgers, Eva Crutzen, Tex de Wit en Emilio Guzman
En 4x zoveel als ik, als dat geen motivatie is om een ijsje te eten..quote:Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb voorstukjes gezien.. en zag dat er mensen zijn die 2 keer zoveel wegen als ik.
Ze bedoelde gewoon dat je je shirt uit moest trekken.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
Ik had ook een goede grap. Mijn vriendin zei; Ik wil Obese zien. Toen zei ik; Dan kijk je toch in de spiegel.
Ghagahaghahhahahaha :p
Ze vond hem minder grappig dan ik.maar dat geeft niet.
Misschien vertelde je hem niet goed.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
Ik had ook een goede grap. Mijn vriendin zei; Ik wil Obese zien. Toen zei ik; Dan kijk je toch in de spiegel.
quote:Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon dat je je shirt uit moest trekken.
Die kipstukjes van de vegetarische slager zijn lekker.quote:Op zondag 19 april 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze ijsjes zijn heel lekkerTem's vriendin is het met me eens.
[ afbeelding ]
Bij een event van een studentenvereniging moest iemand uit ons groepje een banaan deeptroathen als opdracht. Eén meisje was erg gewillig maar toen beet ze hem gewoon doormidden.quote:
Ja? Dat zijn toch die kleffe? Ik vond die niet zo, geloof ik.quote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Die kipstukjes van de vegetarische slager zijn lekker.
Smaakte enigszins naar kip. Vond ze wel lekker.quote:Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja? Dat zijn toch die kleffe? Ik vond die niet zo, geloof ik.
Ik vind 'm best leuk, zeg dat maar tegen je vriendin.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
Ja precies, ik vond ze teveel naar kip smakenquote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Smaakte enigszins naar kip. Vond ze wel lekker.
Dit is dus vrouwenlogica?quote:Op zondag 19 april 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond ze teveel naar kip smaken
Kipstukjes die naar kip smaken.quote:Op zondag 19 april 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond ze teveel naar kip smaken
Dat heb ik ook altijd met jou. En met Johannes.quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie dat ik genadeloos ben ingemaakt door Johannes, nu ben ik een beetje sad.
Leuk!quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Als die wifi morgen nog werkt ga ik ook spelen hoor!
Jij hebt wel het groepspel gewonnen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met jou. En met Johannes.
Ik hou niet zo van kipquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel het groepspel gewonnen.
Daar was ik sad om.
Ik betwijfel of het gaat werken, maar ik ga nu even wat testen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Als die wifi morgen nog werkt ga ik ook spelen hoor!
Er zijn slechtere ideeën geweest.quote:Op zondag 19 april 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus je dacht, kom laat ik eens kipstukjes kopen.
Een hele lading. Nog een paar overwinningen en ik kan meedoen aan Obese.quote:Op zondag 19 april 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel biologisch yoghurtijs mee gekocht?
Dat wil ik zien, mocht je binnenkort nog eens winnen is dat expres.quote:Op zondag 19 april 2015 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een hele lading. Nog een paar overwinningen en ik kan meedoen aan Obese.
Gaat niet werken.quote:Op zondag 19 april 2015 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het gaat werken, maar ik ga nu even wat testen.
Vandaar ook niet van spelletjesin gezelschap.quote:Op zondag 19 april 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij houdt niet van gezelschap.
Bij jou heb ik elke keer stom mazzel met idioot makkelijke vragen of dat ik toevallig het kroontje spin en zo dus minder vragen nodig heb om karakters binnen te halen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met jou. En met Johannes.
Ik verlies juist altijd en als je niet tegen je verlies kunt is dat de nekslag.quote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik win altijd dus wordt het al snel saai.
Is gewoon geen hol aan.quote:Op zondag 19 april 2015 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verlies juist altijd en als je niet tegen je verlies kunt is dat de nekslag.
Hoogmoed komt voor de val, maar dat merk je niet als je niet speelt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik win altijd dus wordt het al snel saai.
Buiten het feit dat ik niet tegen mijn verlies kan vind ik er dus ook gewoon geen reet aan. Zit me meestal aan iedereen te ergeren.quote:
Niet zo bescheiden joh, je weet gewoon veel door dat olifantengeheugen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij jou heb ik elke keer stom mazzel met idioot makkelijke vragen of dat ik toevallig het kroontje spin en zo dus minder vragen nodig heb om karakters binnen te halen.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Als ik vroeger dreigde te verliezen met spelletjes gooide ik gewoon het bord van tafel en zei ik dat het een gelijkspel was. Nu kan ik gewoon het goede antwoord googelen.
Marianne kon wel merken dat ik er geen zin in had.quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Tem het volgende:
Specularium vindt er ook geen hol aan maar doet net alsof hij een sociale Arie is.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Als ik vroeger dreigde te verliezen met spelletjes gooide ik gewoon het bord van tafel en zei ik dat het een gelijkspel was. Nu kan ik gewoon het goede antwoord googelen.
Merken dat iemand je laat winnen is NOG erger.quote:Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij lieten vaak mijn zusje winnen omdat ze anders boos werd.
Zitten ze erbij als dat Derksen_handenwrijf.gif plaatje. Walgelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik niet tegen mijn verlies kan vind ik er dus ook gewoon geen reet aan. Zit me meestal aan iedereen te ergeren.
Vooral als ze dan ook nog bijdehand gingen doen inderdaad. Ik voel nu weer die woede opkomen.quote:
Jij kon niet wachten met je kinderlijke enthousiasmequote:Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne kon wel merken dat ik er geen zin in had.
Mijn broertje cheatte altijd, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij lieten vaak mijn zusje winnen omdat ze anders boos werd.
Was hij gewoon beter?quote:Op zondag 19 april 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje cheatte altijd, voor mijn gevoel.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral als ze dan ook nog bijdehand gingen doen inderdaad. Ik voel nu weer die woede opkomen.
Wat was de vraag?quote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Oh jezus ik had net een Harry Potter vraag fout. God heben mijn ziel.
Negerhumor is altijd leuk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen he die gifjes! Remlof vindt dit ook leuk.
Dat ga ik niet zeggen, anders wil je nooit meer me me praten.quote:
Dat is gedeeltelijk waar, en ik lees over van alles en nog wat .. dus ja, ik weet best veel. Maar er zijn ook zat vragen waarbij ik moet gokken of ernstig twijfel. Dat vind ik niet erg want ik leer er van .. omdat je het goede antwoord krijgt te zienquote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden joh, je weet gewoon veel door dat olifantengeheugen.
Ja, dat vind ik gewoon beledigend.quote:Op zondag 19 april 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
" Bij welk land hoort dit plaatje?"
Plaatje is een oranje logo met een leeuw en KNVB erop.
Uhh ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |