quote:Op zondag 19 april 2015 04:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, sorry, TS heeft besloten tot een "walgelijk topic", dus dan is dit wat je krijgt.
Verderop in dit topic worden alle UI's van Specsavers tentoongesteld.
Ik vind dit wel z'n beste UI tot nu toe, trouwens.quote:
Eerst een Sinterklaas versie, roep tegen die tijd maarquote:Op zondag 19 april 2015 04:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met Kerst komt er zo'n mutsje op.
En nog een blije variant, voor die paar dagen in het jaar dat Harry opgewekt is.quote:Op zondag 19 april 2015 04:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst een Sinterklaas versie, roep tegen die tijd maar
Misschien een negroide bij met zweepslagen om Quinsy dwars te zitten.quote:Op zondag 19 april 2015 04:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst een Sinterklaas versie, roep tegen die tijd maar
FPquote:Op zondag 19 april 2015 04:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit wel z'n beste UI tot nu toe, trouwens.
Wie dat ook vindt, kan hier stemmen: Seattle: verkeerschaos door miljoenen bijen
Even dat beest in het vuur gooienquote:Op zondag 19 april 2015 04:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een negroide bij met zweepslagen om Quinsy dwars te zitten.
En dan te bedenken dat hij deze UI heeft te danken aan een nietszeggende typfout van Fatima.quote:Op zondag 19 april 2015 04:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En nog een blije variant, voor die paar dagen in het jaar dat Harry opgewekt is.
[ afbeelding ]
Ik had een Sound blaster.quote:Op zondag 19 april 2015 05:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Gravis Ultra Sound.
Niemand meer ?
quote:Op zondag 19 april 2015 05:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Gravis Ultra Sound.
Niemand meer ?
Je hebt dat beest aan mij te danken, dus niet zo tof doen.quote:Op zondag 19 april 2015 05:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal over mijn bij.
En dan mag jij alles maar zeggen ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 05:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt dat beest aan mij te danken, dus niet zo tof doen.
Is dat zo? Het ontstaan is mij een beetje ontgaan. Daar was ik niet bij.....quote:Op zondag 19 april 2015 05:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij deze UI heeft te danken aan een nietszeggende typfout van Fatima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |