abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151836127
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Nou ik heb weer wifi op de telefoon via de laptop.
^O^ Digital man, Stay connected! ^O^
pi_151836220
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:01 schreef Fylax het volgende:
Mag ik meedoen?
Jij mag bier halen.
pi_151836533
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoort bij ons plan om als NWS-mods heel FOK! over te nemen
Heb je een beetje verstand van sport dan?
pi_151836555
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij mag bier halen.
Echt niet. Hij is minderjarig. Hij krijgt niet eens bier mee. :{w
pi_151836557
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heb je een beetje verstand van sport dan?
Daar hadden we jou voor in gedachten.
  zondag 19 april 2015 @ 20:13:42 #206
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_151836559
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heb je een beetje verstand van sport dan?
Ik heb overal verstand van, zoals het hoort als NWS-god
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2015 @ 20:14:30 #208
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_151836604
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Daar hadden we jou voor in gedachten.
En we hebben Jojo natuurlijk voor sport, als vast poster in onze SC wordt hij ook ingezet in onze machtsovername
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2015 @ 20:16:42 #210
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_151836690
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is jojo?
JijJo
Laffe huichelaar
pi_151836730
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Daar hadden we jou voor in gedachten.
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas... :7
pi_151836767
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas... :7
NWS mod zit nog in je bloed.
  zondag 19 april 2015 @ 20:20:58 #214
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_151836879
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas... :7
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te besteden
Laffe huichelaar
pi_151836944
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

NWS mod zit nog in je bloed.
Zal best, maar dat telt niet. :7

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te besteden
Tegen betaling is veel mogelijk. :7
pi_151836999
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zal best, maar dat telt niet. :7

[..]

Tegen betaling is veel mogelijk. :7
In natura zeker viespeuk.
  zondag 19 april 2015 @ 20:25:10 #217
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_151837120
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

In natura zeker viespeuk.
Fylax wilde ook helpen toch?
Laffe huichelaar
pi_151837170
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

In natura zeker viespeuk.
Ik dacht eigenlijk meer aan een stevig maandsalaris in euro's. ;)
  zondag 19 april 2015 @ 20:26:44 #219
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151837218
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:54 schreef Fylax het volgende:
Weer een mod weg. :{
Wie dit keer?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151837420
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wie dit keer?
Fylax, het waren 2 fantastische uren.
pi_151837425
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wie dit keer?
Ik
pi_151838014
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wie dit keer?
Amborious ofzo
(she/her)
pi_151838167
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 20:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

Amborious ofzo
Doe nou niet alsof je zijn naam niet weet.
  zondag 19 april 2015 @ 20:46:56 #224
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151838342
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 20:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

Amborious ofzo
Oh die. Jammer.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151838491
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je zijn naam niet weet.
Slepucarium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')