quote:Op zondag 19 april 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Nou ik heb weer wifi op de telefoon via de laptop.
Heb je een beetje verstand van sport dan?quote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoort bij ons plan om als NWS-mods heel FOK! over te nemen
Daar hadden we jou voor in gedachten.quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje verstand van sport dan?
Ik heb overal verstand van, zoals het hoort als NWS-godquote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje verstand van sport dan?
En we hebben Jojo natuurlijk voor sport, als vast poster in onze SC wordt hij ook ingezet in onze machtsovernamequote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hadden we jou voor in gedachten.
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hadden we jou voor in gedachten.
NWS mod zit nog in je bloed.quote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te bestedenquote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...
Zal best, maar dat telt niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS mod zit nog in je bloed.
Tegen betaling is veel mogelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te besteden
In natura zeker viespeuk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal best, maar dat telt niet.
[..]
Tegen betaling is veel mogelijk.
Wie dit keer?quote:
Oh die. Jammer.quote:
Slepucariumquote:Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je zijn naam niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |