Ik doe gewoon zelden wat met FB, heb ook geen familie toegevoegd er opquote:
En dat doet niemand en zo verwatert contact.quote:Op maandag 20 april 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze me nodig hebben bellen of mailen ze maar.
Ik mag het dan wel zelf ook gebruiken maar het is gewoon kut, en het is ook gewoon DE bron voor "social engineering" ... Zoals Hyves dat vroeger was.quote:Op maandag 20 april 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe gewoon zelden wat met FB, heb ook geen familie toegevoegd er op. Als ze me nodig hebben bellen of mailen ze maar
.
Al die ooms, tantes, neven en nichten zie ik een paar keer per jaar wel. Die hoef ik echt niet vaker te zien dan nodigquote:Op maandag 20 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat doet niemand en zo verwatert contact.
Daarom is het makkelijk, ook voor familie die in het buitenland zit.
Jij ziet helemaal niemand, gekkenhuis.quote:Op maandag 20 april 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die ooms, tantes, neven en nichten zie ik een paar keer per jaar wel. Die hoef ik echt niet vaker te zien dan nodig.
Insinueer jij nu dat ik blind ben?quote:Op maandag 20 april 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ziet helemaal niemand, gekkenhuis.
Geloof je het zelf?.
Het is wel beter dan Hyves.quote:Op maandag 20 april 2015 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik mag het dan wel zelf ook gebruiken maar het is gewoon kut, en het is ook gewoon DE bron voor "social engineering" ... Zoals Hyves dat vroeger was.
Moet je wel de stad in.quote:Op maandag 20 april 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
Als ik morgen mijn nieuwe telefoon heb ga ik dan ook gewoon keihard Tinder installeren.
Ja maar in die tijd had je bijvoorbeeld nog MSN met de "geheime vraag" zoals wat is mijn favoriete huisdier of film .. en dat vond je dan terug op Hyves. En dat kan je gebruiken met hacken, dat noemen we "social engineering".quote:Op maandag 20 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Hyves.
Dat ging helemaal nergens over, behalve dat we nu het fenomeen krabbelplaatjes kennen.
Hyves heb ik gelukkig altijd kunnen ontwijken, maar toen was MSN nog groot. Het wel MySpace gehad destijdsquote:Op maandag 20 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Hyves.
Dat ging helemaal nergens over, behalve dat we nu het fenomeen krabbelplaatjes kennen.
Ik ben helaas dankzij mijn username tegenwoordig veel makkelijk te vinden dan vroegerquote:Op maandag 20 april 2015 00:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar in die tijd had je bijvoorbeeld nog MSN met de "geheime vraag" zoals wat is mijn favoriete huisdier of film .. en dat vond je dan terug op Hyves. En dat kan je gebruiken met hacken, dat noemen we "social engineering".
Het is zelfs een tijdje mijn werk geweest om met dit soort zaken bezig te zijn. En je wilt niet weten hoe makkelijk het is om tegenwoordig, dankzij die sociale internet shite, aan persoonsgegevens te komen en zo weer verder.
Myspace hadden we toen voor bandpromotie, kon je ook de tracks ernaast zetten.quote:Op maandag 20 april 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hyves heb ik gelukkig altijd kunnen ontwijken, maar toen was MSN nog groot. Het wel MySpace gehad destijds
Had ik het ook voor ja, toch wel goede contacten gelegd destijdsquote:Op maandag 20 april 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Myspace hadden we toen voor bandpromotie, kon je ook de tracks ernaast zetten.
Werkte heel goed toen.
Heb je ook in een band gezeten?quote:Op maandag 20 april 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het ook voor ja, toch wel goede contacten gelegd destijds. Had 'em toevallig een tijdje terug nog opgezocht, weet alleen niet of het wel aandurf het hier neer te zetten
Triangel.quote:Op maandag 20 april 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je ook in een band gezeten?Welk instrument?
Geen band, producerquote:Op maandag 20 april 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je ook in een band gezeten?Welk instrument?
Een niet te onderschatten instrument. Ik moest ineens aan dit nummer denken. Niet aanklikken, want je vindt het toch niks aan.quote:
Ik pruts ook nog wel eens wat met Reason, maar eigenlijk te weinig.quote:Op maandag 20 april 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen band, producerMijn instrument was FL Studio
Eigenlijk zou ik het wel weer willen oppakken, was leuk om te doenquote:Op maandag 20 april 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik pruts ook nog wel eens wat met Reason, maar eigenlijk te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |