Ik ook, maar meer omdat ik te lui ben te zappen.quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
Goeie dag om dingen te doen blijkbaar dus![]()
Ondertussen zit ik gewoon te genieten van de Muldertjes bij De Kwis.
Hilarische show vind ik dat.quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
Goeie dag om dingen te doen blijkbaar dus![]()
Ondertussen zit ik gewoon te genieten van de Muldertjes bij De Kwis.
Zijn ze ZO erg?quote:Op zondag 19 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik jou eens van een flat gooien met je kutgrapjes?
Specularium is gewoon een ruige boi, ik kijk nu een film met Steven Seagal en terwijl ik kijk denk ik gewoon; Ja, zo is Specularium. Mad of Sad, maakt niet uit, hij breekt gewoon je arm of tieft je van een flat.quote:
Natte tosti hebben ze van hier gejat.quote:Op zondag 19 april 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen de Muldertjes zijn leuk. Toen bij de show van Paul vond ik het leuker.
Ik heet gewoon yokikater, je mag mij toevoegen.quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Nu zit ik ook op Trivia Crack.
Ik heb Marianne al gevonden.
Nu is dit topic dus redeloos verlorenquote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Nu zit ik ook op Trivia Crack.
Ik heb Marianne al gevonden.
Volgens mij is het vooral een grote bek, met een klein lief hartje.quote:Op zondag 19 april 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specularium is gewoon een ruige boi, ik kijk nu een film met Steven Seagal en terwijl ik kijk denk ik gewoon; Ja, zo is Specularium. Mad of Sad, maakt niet uit, hij breekt gewoon je arm of tieft je van een flat.
Ik leef gewoon buiten het systeemquote:
quote:Rebel to the grain there's no way to barricade me
Hoe weet ik nou dat jij online bent?quote:Op zondag 19 april 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heet gewoon yokikater, je mag mij toevoegen.
Henk heeft zich volgens mij ook nog niet overgegeven, gaat leuk worden hierquote:
Ik ga me NOOIT overgeven. Ik houd het het bij WoW. Lekker simpel.quote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk heeft zich volgens mij ook nog niet overgegeven, gaat leuk worden hier
Wat werkt morgen niet meer? Dat spel?quote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen werkt het toch al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |