Omdat ik dat nu ben. Ik heb alleen geen levens op dit moment geloof ik.quote:Op zondag 19 april 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou dat jij online bent?
Ik doe niet aan spelletjes via de mobiele telefoon.quote:Op zondag 19 april 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk heeft zich volgens mij ook nog niet overgegeven, gaat leuk worden hier
Ik ben BenAffleck89, daag me uit.quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Nu zit ik ook op Trivia Crack.
Ik heb Marianne al gevonden.
Wie heeft er hier nou wél een leven?quote:Op zondag 19 april 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik dat nu ben. Ik heb alleen geen levens op dit moment geloof ik.
Ben je daarmee al wel naar de dokter geweest?quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
Zit gewoon een berichtensysteem in dat spel.
En ondertussen dit hele topic onder de aids.
Ik zat daar nog even over na te denken. Heb er niet zoveel verstand van verder maar je laptop als hotspot instellen kan dat misschien?quote:
Dat heb ik nu, dat werkt.quote:Op zondag 19 april 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat daar nog even over na te denken. Heb er niet zoveel verstand van verder maar je laptop als hotspot instellen kan dat misschien?
Oh ik was weer spuit 11 dusquote:
Hoe heet je?quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Nu zit ik ook op Trivia Crack.
Ik heb Marianne al gevonden.
Ik weet alleen je voornaam.quote:Op maandag 20 april 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet je?
Ik heb mijn echte naam maar dat kan je ongetwijfeld niet vinden.
Joule.quote:Op maandag 20 april 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Wat is de eenheid voor energie?Ik heb een patroon aan mijn sleutelbos hangen waar je U tegen zegt
quote:Op maandag 20 april 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben je even keihard aan het ownen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |