Ik denk het niet...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het radiotopic de nieuwe SC is
Ik sprak net mn dochter en die is vn plan om samen met nog 2 vriendinnen een jaar of .. langer naar Amsterdam te komen .....quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft iedereen je in de steek gelaten Chuf?
Nee, dat is het niet, het is een muziekplek.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft iedereen je in de steek gelaten Chuf?
nou ja het nieuwe onderkomen van de meeste oud 40 plusser posters danquote:
Zo is dat Mo....quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is een muziekplek.
ik ook wel hoor...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik laat me niet gedwongen verplaatsen en vind mijn weg wel.
Ja, ja, dan zeg ik het verkeerd het nieuwe onderkomen dan ... voordat ik iets verkeerds zegquote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is een muziekplek.
Ik lees hier alleen soms nog maar, buiten deze postings van mezelf om dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja het nieuwe onderkomen van de meeste oud 40 plusser posters danofzoiets
![]()
niet dat het erg is, viel gewoon op dat het hier zo stil was en de meeste zitten daaro...
ow.. ik lees overal eigenlijk wel een beetje...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen soms nog maar, buiten deze postings van mezelf om dan.
Daar zit wel een waarheid in. Maar het is niet de bedoeling dat je daar over je nieuwe meubeltjes of je kookkunsten gaat chatten, dat blijven we lekker hier doen of in een andere SC.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, dan zeg ik het verkeerd het nieuwe onderkomen dan ... voordat ik iets verkeerds zeg
Ik waag het niet eens meer om over mijn kookkunsten te praten hieroquote:Op woensdag 15 april 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wel een waarheid in. Maar het is niet de bedoeling dat je daar over je nieuwe meubeltjes of je kookkunsten gaat chatten, dat blijven we lekker hier doen of in een andere SC.
Iedereen is vrij om te posten waar ie wil zolang je on topic blijft. Voor een gezellig gesprekje hebben we de verschillende SC's.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. ik lees overal eigenlijk wel een beetje...
ja, ja, ik blijf ontopic, wat is het onderwerp vandaag?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om te posten waar ie wil zolang je on topic blijft. Voor een gezellig gesprekje hebben we de verschillende SC's.
Nu mn dochter komt met 2 vriendinnen ... Moet ik echt voor een nieuwe koel/vries comboquote:Op woensdag 15 april 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik waag het niet eens meer om over mijn kookkunsten te praten hiero![]()
en nieuwe meubels heb ik niet
Je mag hier over alle paprika's praten er is geen kleur die hier gediscrimineerd wordt.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik waag het niet eens meer om over mijn kookkunsten te praten hiero![]()
en nieuwe meubels heb ik niet
Alleen omdat je dochter komt? Maar je was het toch al van plan dus....quote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mn dochter komt met 2 vriendinnen ... Moet ik echt voor een nieuwe koel/vries combo
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag hier over alle paprika's praten er is geen kleur die hier gediscrimineerd wordt.
Maar dat kan in CUL ook, alleen mag je daar weer niet over je nieuwe meubels praten. Daar is K&W weer voor. En die willen weer niks over paprika's horen.
Hier is alles on topic want > SC. Waar wil je het over hebben? Was het terrasje pikken gezellig?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ik blijf ontopic, wat is het onderwerp vandaag?
Als ze een jaar blijven .... heb ik hier gewoon een gezinnetje van 4quote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen omdat je dochter komt? Maar je was het toch al van plan dus....
Ook dat mag je hier, maar met die bank van jou ben ik wel klaar, daar ga ik het niet meer over hebben.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is alles on topic want > SC. Waar wil je het over hebben? Was het terrasje pikken gezellig?
Welke heb je gekocht? Of moet je ze nog kopen? Wil je advies? Helaas, ik heb geen verstand van perkplantjes.quote:
Zou je misschien nog best gezellig vinden ook, drie van die jonge meiden om je heenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze een jaar blijven .... heb ik hier gewoon een gezinnetje van 4
maar hij is zo mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook dat mag je hier, maar met die bank van jou ben ik wel klaar, daar ga ik het niet meer over hebben.
Verdomd, je hebt gelijk, maar hier mag het ook.quote:
Vind jij, dat mag ook best, maar volgens mij zit ie voor geen meter.quote:
Ja tuurlijk Weer een beetje leven in de brouwerij.. En die 2 vriendinnen zijn prima ... Maar ze willen hun eigen weg vinden etc ,,, Dus uiteindelijk eigen onderdak etc en geld verdienen...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou je misschien nog best gezellig vinden ook, drie van die jonge meiden om je heen
als ik de bijpassende stoelen heb is mijn kamer afquote:Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind jij, dat mag ook best, maar volgens mij zit ie voor geen meter.
Ja, als dat niet zo was kon jij ze straks gaan onderhoudenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Weer een beetje leven in de brouwerij.. En die 2 vriendinnen zijn prima ... Maar ze willen hun eigen weg vinden etc ,,, Dus uiteindelijk eigen onderdak etc en geld verdienen...
Ben je serieus, die bank zit die lekker dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik de bijpassende stoelen heb is mijn kamer af
Heeft die dochter van je geen partner dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Weer een beetje leven in de brouwerij.. En die 2 vriendinnen zijn prima ... Maar ze willen hun eigen weg vinden etc ,,, Dus uiteindelijk eigen onderdak etc en geld verdienen...
Kijk mijn maandelijkse buitenlandse bijdrage stopt dan natuurlijk.... Dus wie weet kan het goedkoper...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als dat niet zo was kon jij ze straks gaan onderhouden
Mijn bank hangt prima, er hangen hier 2 poezen met hun duimen omhoog ja te knikken.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
Ik wil zo'n lekker hangbank waar je in wegzaktdie had ik ook maar nu niet meer
dat zie ik zo voor mequote:Op woensdag 15 april 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn bank hangt prima, er zitten hier 2 poezen met hun duimen omhoog ja te knikken.
Niet meer blijkbaar... Maar of ze me altijd alles verteld.... Studentes .... je kent of niet ....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft die dochter van je geen partner dan?
Ben blij dat ze nu even rustig zijn, poezen van die leeftijd zijn nogal druk.quote:
Omdat ze op bezoek komt? Ja kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Alive... Wordt echt vrolijk van het idee van mn dochter....
welke bank?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je serieus, die bank zit die lekker dan?
Waar stopt ie mee? En welk vak? Zing of BNNerquote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMG. Gordon zit volgend jaar 25 jaar in het 'vak' en stopt. Mag ik de vlag uithangen, of roept ie zomaar wat?
waar roept ie dat dan? opTV? als jij de vlag daarvoor weil uithangen moet je dan doenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMG. Gordon zit volgend jaar 25 jaar in het 'vak' en stopt. Mag ik de vlag uithangen, of roept ie zomaar wat?
Ze komen hier wonen ....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ze op bezoek komt? Ja kan ik me wel voorstellen
Op TV, ik zappte toevallig langs, en voor goed nieuws blijf ik wel 3 minuten hangen.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
waar roept ie dat dan? opTV? als jij de vlag daarvoor weil uithangen moet je dan doen
In the beginning tot ze zelf iets vinden .... Wat natuurlijk niet makkelijk is maar laat ze lekker ...quote:
Ow.. jeetje... nou dat wordt een dolle boel Chuf...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In the beginning tot ze zelf iets vinden .... Wat natuurlijk niet makkelijk is maar laat ze lekker ...
Geen mannen bezoek hiero... Maar OK we hadden dat 15 jaar terug ook zo ... 2 SPaanse nichtjes en 2 andere Sevillaanse meisjes die tijdelijk bij ons woonden... Ik kon het prima met ze vinden en ging elk feest met ze meequote:Op woensdag 15 april 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.. jeetje... nou dat wordt een dolle boel Chuf...
Da's een stuk gezelliger dan in je eentje zitten Chufquote:Op woensdag 15 april 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen mannen bezoek hiero... Maar OK we hadden dat 15 jaar terug ook zo ... 2 SPaanse nichtjes en 2 andere Sevillaanse meisjes die tijdelijk bij ons woonden... Ik kon het prima met ze vinden en ging elk feest met ze mee
de Rabobank?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja diemaar jij heb het zeker nu weer over een andere...
Ja dat zeg ik... Najaar is de planningquote:Op woensdag 15 april 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's een stuk gezelliger dan in je eentje zitten Chuf![]()
Je gaat vast een leuke tijd tegemoet dan... is toch leuk dan?
mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik... Najaar is de planning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooikan je nog effe sparen
Mn huis aanpassen bedoel je en opruimen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat valt best wel meequote:Op woensdag 15 april 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt per topic vager Sas , maar ik hou dr van
Ja dat vooral, heb je wel bedden genoeg?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn huis aanpassen bedoel je en opruimen ..
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bank is toch dat oncomfortabele ding?
Ze willen eigen slaapkamer.... Ja dat lukt al niet.. Ik heb er 2 in de aanbieding ...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat vooral, heb je wel bedden genoeg?
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Wordt gezellig komend jaar bij je Sjoef, heb je 3 extra slaapkamers of moeten ze in stapelbedden?
ze willen? ze willen? ze kunnen zoveel willen...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze willen eigen slaapkamer.... Ja dat lukt al niet.. Ik heb er 2 in de aanbieding ...
Nee, moet je niet doen, blijf maar gewoon zoquote:Op woensdag 15 april 2015 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
vertel, misschien kan ik mij aanpassen
Chuf ziet van de zenuwen jou vraag over het hoofdquote:Op woensdag 15 april 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Wordt gezellig komend jaar bij je Sjoef, heb je 3 extra slaapkamers of moeten ze in stabelbedden?
Als er 2 samen willen slapen is het ok.. Alhoewel er natuurlijk ook nog iemand in de woonkamer zou kunnen slapen... Maar das niet de bedoelingquote:Op woensdag 15 april 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Wordt gezellig komend jaar bij je Sjoef, heb je 3 extra slaapkamers of moeten ze in stabelbedden?
Na ik zag het antwoord al boven me staan toen ik net had verzondenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf ziet van de zenuwen jou vraag over het hoofd
of eentje bij jou in bedquote:Op woensdag 15 april 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er 2 samen willen slapen is het ok.. Alhoewel er natuurlijk ook nog iemand in de woonkamer zou kunnen slapen... Maar das niet de bedoeling
Dat zou een dochter haar vader nooit vergevenquote:
Ik maak maar een grapje Drakinquote:Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zou een dochter haar vader nooit vergeven
Dat is de bedoeling van hun.. Die meiden weten de situatie hier want waren hier eerder op korte vakantie.. Maar de bedoeling is dat ze op zich zelf op gezamelijk iets gaan vinden in de stad... Dus als iemand iets weet..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ze willen? ze willen? ze kunnen zoveel willen...
Dat gaat best moeilijk worden... of héél duur vrees ik...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van hun.. Die meiden weten de situatie hier want waren hier eerder op korte vakantie.. Maar de bedoeling is dat ze op zich zelf op gezamelijk iets gaan vinden in de stad... Dus als iemand iets weet..
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het ok vinden als ze van me afblijven dan ...
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.quote:
Mijn dochter nog niet en 1 loopt stage bij een hotel. weet niet of e betaald krijgt,maar mischien kan ze voor dezelfde keten hier aan de slag..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
Hoewel met zijn drietjes hebben ze misschien een aardig inkomen?
Hebben ze een inkomen eigenlijk?
Hij zegt juist net dat ie dat niet wil manquote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
Lijkt me ook zinvol.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zegt juist net dat ie dat niet wil man
ah... ja dat zie je dan wel....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter nog niet en 1 loopt stage bij een hotel. weet niet of e betaald krijgt,maar mischien kan ze voor dezelfde keten hier aan de slag..
Financieel zie ik nog wel...
ja, ik heb mij rot gegoogled op very ugly couchquote:Op woensdag 15 april 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bank is toch dat oncomfortabele ding?
Mo.. Ik fantaseer er wel eens over natuurlijk, maar in werkelijkheid denk ik hetzelfde... en ja de vriendinnen van mn dochter... Nee of er moet iets heel anders groeien... Maar daar denk ik verder niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
ik vind het ook ietwat vaag hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
maar wacht sjoef, jij stopt met de toelage dus nu komt ze naar jou toe plus 2 vriendinnen?
Ja juist... maar daar komen we wel uitquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
maar wacht sjoef, jij stopt met de toelage dus nu komt ze naar jou toe plus 2 vriendinnen?
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggenquote:
Ze moeten alledrie verzekerd zijn Chuf, anders kan je voor rare dingen komen te staan...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja juist... maar daar komen we wel uit
Ik snapte hem niet....en nog niet..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoelt hoor alleen voor jou
3 meisjes kosten juist bakken vol geld, maar dat merk je dan welquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggen
oh ohquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggen
Ben je een jonge Fann van Mo?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoelt hoor alleen voor jou
Denk je echt dat ik ze geld ga geven .... Misschien mn dochter... Dats itquote:Op woensdag 15 april 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
3 meisjes kosten juist bakken vol geld, maar dat merk je dan wel
Krijgen die ander twee ook geld van hun Pappa?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik ze geld ga geven .... Misschien mn dochter... Dats it
dat is te begrijpen ja je hersens gaan al een tijdje mee , bij deze sorry voor mn taalgebruikquote:Op woensdag 15 april 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet....en nog niet..
Als je op 40+ doelt, dan vergis jij je, dat is namelijk mijn schoenmaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:46 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
dat is te begrijpen ja je hersens gaan al een tijdje mee , bij deze sorry voor mn taalgebruik
Maat 42 toevallig? Ik heb nog een paar schoenen in de aanbiedingquote:Op woensdag 15 april 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je op 40+ doelt, dan vergis jij je, dat is namelijk mijn schoenmaat.
Kuist dat gaan ze wel zien... Onderdak kunnen ze krijgen en eten doe ik niet moeilijk over ... Maar vermoedelijk hebben ze hun eigen dingen wat dat betreft of we doen het gezamelijk..quote:
Jammer, ik heb 41quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Maat 42 toevallig? Ik heb nog een paar schoenen in de aanbieding
Nah... het wordt in elk geval een stuk minder stil om je heen ...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kuist dat gaan ze wel zien... Onderdak kunnen ze krijgen en eten doe ik niet moeilijk over ... Maar vermoedelijk hebben ze hun eigen dingen wat dat betreft of we doen het gezamelijk..
Hè, jammer ik leef helaas op grotere voet. Die zijn me een paar maatjes te klein. Maar ik denk sowieso dat jij geen herenschoenen draagt, al was het mijn maat dat had ik er nog weinig aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Maat 42 toevallig? Ik heb nog een paar schoenen in de aanbieding
Nieuw uit doos van de boot uit Chinaquote:Op woensdag 15 april 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hè, jammer ik leef helaas op grotere voet. Die zijn me een paar maatjes te klein. Maar ik denk sowieso dat jij geen herenschoenen draagt, al was het mijn maat dat had ik er nog weinig aan.
Ja zeker.. Ze was zelf ook erg enthousiast. Maar goed plan is 1.. doen is 2quote:Op woensdag 15 april 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje chufi, wat een plannen van je dochter. Wel fijn om haar lang bij je in de buurt te hebben
Is trippy nu ook al in Assen te vinden?quote:
Zo is dat...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... het wordt in elk geval een stuk minder stil om je heen ...
De doos zal me wel passen. Maar ik heb 2 benen. Dus dat is ook weer geen optie.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:51 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Nieuw uit doos van de boot uit China
Je gaat straks in elk geval lekker mee naar feestjesquote:Op woensdag 15 april 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker.. Ze was zelf ook erg enthousiast. Maar goed plan is 1.. doen is 2
Ben je weer terug?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:51 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Nieuw uit doos van de boot uit China
iets met t'squote:
Ja dat is wel lekker op zijn tijd.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Piet piraaat was ik weg dan die winterslaap was goed te doen
Ik weet niet of ze me mee nemen ... 15 jaar terug lag dat anders ...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat straks in elk geval lekker mee naar feestjesen uitstapjes enzo....
ja jaquote:Op woensdag 15 april 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me mee nemen ... 15 jaar terug lag dat anders ...
En dat soort feestjes wil ik dat nog wel ...
Gewoon dr thuis sauna... Samen met dr zoons etc zit je daar dan... Warm zonder dat er echt iets wil groeien danquote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja jain de sauna met de Finse schonen enzo... ik herinner me nog wel het één en ander van je wilde verhalen...
o jah. die zoon was ik effe vergetenquote:Op donderdag 16 april 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon dr thuis sauna... Samen met dr zoons etc zit je daar dan... Warm zonder dat er echt iets wil groeien dan
Kom jij uit Assen dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat het geen Familie van me is
Tja, ik ben er niet ingevallen, daar laat ik het dan ook maar bij.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[..]
TT is wel grappig en daar laat ik het bij weer,
Sas was weer bezig en daar anticipeerde ik wat op ...quote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
TT is wel grappig en daar laat ik het bij weer,
Roddelen doe je meestal over iemand die er niet is op dat moment.quote:
Ohja goed dat je het zegtquote:Op donderdag 16 april 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Roddelen doe je meestal over iemand die er niet is op dat moment.
In deze sc zijn ze je vergeten als je er niet bent.
Ga je nu weg zodat we je weer vergeten tot je weer terugkomt?quote:
Nog even en je hebt het veel te druk voor Fokquote:Op donderdag 16 april 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doen wij ook wel eens in de nacht
Nee ik blijf.. Vervelend hèquote:Op donderdag 16 april 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je nu weg zodat we je weer vergeten tot je weer terugkomt?
flauwquote:Op woensdag 15 april 2015 23:55 schreef drakin het volgende:
Dit soort dingen vraag je maar in het 40+ topic
Kansloze.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:19 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gangstertaal
ik was aan het zappen...quote:
Komt uit het Surinaams dat woord.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:25 schreef trippy_trippy het volgende:
HOSSEL
1) Handelen om te overleven op wat voor een manier dan ook
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenb
Ohh sranangquote:Op donderdag 16 april 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt uit het Surinaams dat woord.
dit snap ik nou weer nietquote:Op donderdag 16 april 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was aan het zappen...
ik kwam een leuke vraag tegen voor APK![]()
TTK / Verhaaltje Jip en Janneke gezocht
de wakamanquote:Op donderdag 16 april 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt uit het Surinaams dat woord.
Ik heb al zo vaak ouwe kerels gezien waarvan ik het totaaaaal niet erg vind als ze aan mij zouden willen komen.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie zat oude kerels waarvan ik denk kijk eens in de spiegel voordat je de deur uitgaat en was dan binnen geblevenquote:Op donderdag 16 april 2015 04:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak ouwe kerels gezien waarvan ik het totaaaaal niet erg vind als ze aan mij zouden willen komen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie zat oude kerels waarvan ik denk kijk eens in de spiegel voordat je de deur uitgaat en was dan binnen gebleven
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:07 schreef chufi het volgende:
Word ik net opgebeld dat mijn 2 brillen klaar zijn... En ik had afgelopen maandag ook al 1 opgehaald... Ben benieuwd... Vanmiddag weet ik meer
daar kan ik helemaal niks meequote:Op donderdag 16 april 2015 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En als ze in een Posrche zitten?
dan waait dat toupetje weg!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En als ze in een Posrche zitten?
mijn oogleden waaien niet meer weg en in een cabrio vond ik altijd heerlijk (mijn ex had een PT Cruiser cabrio)quote:Op donderdag 16 april 2015 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je ooglid slaat voor je ogen...
Met je Tommy Gun op de achterbank...quote:Op donderdag 16 april 2015 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
mijn oogleden waaien niet meer weg en in een cabrio vond ik altijd heerlijk (mijn ex had een PT Cruiser cabrio)
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je Tommy Gun op de achterbank...
[ afbeelding ]
Ik had er eentje met een gewoon dakquote:Op donderdag 16 april 2015 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
(mijn ex had een PT Cruiser cabrio)
Wat voor kleur ? E. had een zwartequote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
Wat voor kleur ? E. had een zwarte
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:13 schreef just me het volgende:
Hij heeft 'm net afgelopen weekend verkocht werd toch te duur, dat ding zoop, net zoals z'n baasje
had je met die zak geld ook een PT kunnen kopenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]Die van mij was een leasebak.... Ik had hem tot 2004. Net toen de leaseperiode om was mocht ik ook weg
Wel met een zak geld, maar toch
Had gekund idd, maar ik kreeg een andere auto bij een andere baan..... Oh nee dat was pas 2 jaar laterquote:Op donderdag 16 april 2015 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
had je met die zak geld ook een PT kunnen kopen
ach je hebt nu een fietsquote:Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had gekund idd, maar ik kreeg een andere auto bij een andere baan..... Oh nee dat was pas 2 jaar later
Zoveel heb ik ook, alleen is 1 kapot en staat de andere in Amersfoortquote:
mijn fiets staat al 10 jaar ofzo in de schuur, met inmiddels een lekke bandquote:Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel heb ik ook, alleen is 1 kapot en staat de andere in Amersfoort
Daar staat nog een vouwfiets en de fietsen van mijn zoon, allen lek.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn fiets staat al 10 jaar ofzo in de schuur, met inmiddels een lekke band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor het lange wachten
leuk goedmakertjequote:Op donderdag 16 april 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Bonbon assorti.... De eerste was erg lekker
kijk uit voor witte cokequote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sprak net mn dochter en die is vn plan om samen met nog 2 vriendinnen een jaar of .. langer naar Amsterdam te komen .....
Maar die zag je wel scherp neem ik aanquote:Op donderdag 16 april 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word altijd een beetje duizelig van onscherpe foto's. Mijn exzwager en zijn broers hadden ook van die figuurtjes.
ja, die zag ik live, dat scheelt een boelquote:Op donderdag 16 april 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die zag je wel scherp neem ik aan
MLN is ook echt druk ....quote:Op donderdag 16 april 2015 21:37 schreef Soury het volgende:
Jeah iedereen in MLN of Radio [ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
MLN is ook echt druk ....![]()
Iedereen is van slag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je van echt slow chatten houdt is het de ideale plek.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
MLN is ook echt druk ....![]()
Iedereen is van slag....
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
Als troostmag ik die met de streepjes reserveren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een streepjescode van E nummers.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag ik die met de streepjes reserveren?
daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een streepjescode van E nummers.
Die bestaat niet meerquote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag ik die met de streepjes reserveren?
En ik leef nogquote:Op donderdag 16 april 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een streepjescode van E nummers.
ik ben op zijn vroegst over een paar weken in de buurt, tegen die tijd is er niks overquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op is op en dan is het over ... Morgen nog een paar.... en klaar
Ja helaas.... Maar misschien wil je dan wel wat anders... Kan altijd geregeld wordenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben op zijn vroegst over een paar weken in de buurt, tegen die tijd is er niks over
riep je?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
van het eerste uur ?
nee maar ff serieus ik ben jullie groupie wel, toch niks beters te doen
Viel wel mee...quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Frisjes? Ben niet niet meer buiten geweest na donker
Dat is waar.... ik heb eigenlijk niks te vertellen, ik kwam even kijkenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een warme arm om je heen valt het altijd mee
Er zijn nog een paar bonbonnetjs over...quote:Op donderdag 16 april 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar.... ik heb eigenlijk niks te vertellen, ik kwam even kijkengewoonte die nog moet
slijten
Maar die heb je al aan doedezemaar beloofdquote:Op donderdag 16 april 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar bonbonnetjs over...
Nee hoor.... Die weet dat ze al op zijn wanneer ze in de buurt komt....quote:Op donderdag 16 april 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die heb je al aan doedezemaar beloofd
ah...dan spring ik straks op mijn fietsquote:Op donderdag 16 april 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor.... Die weet dat ze al op zijn wanneer ze in de buurt komt....
Top... Ik ben nog wel wakkerquote:Op donderdag 16 april 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...dan spring ik straks op mijn fietsover een uurtje ben ik bij je
Nee niemand riep jequote:
ik ben niet zo vlotquote:Op donderdag 16 april 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
Ze zit nu op de fiets , dus hoort je niet
Mensen uit Noord zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de pont laat op zich wachten.... Mensen uit Noord hebben altijd een excuus...
Dat zeg ik niet .... En jij woont er slechts, je komt ergens anders vandaan ... Net als ik geen Amsterdammer in bloed en nieren benquote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Mensen uit Noord zijn niet te vertrouwen
Daarom kan ik dat ook zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet .... En jij woont er slechts, je komt ergens anders vandaan ... Net als ik geen Amsterdammer in bloed en nieren ben
Ongezien team Sacha. TEAM 40 +quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:29 schreef sacha het volgende:
gewoon omdat het kan
omdat het er nog niet was
en het er ook niet zal blijven
wens hier iedereen goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, beterschap, sterkte, welterusten of ongezien de tyfus
Gos, ik denk waar haal je die qoute vandaan?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ongezien team Sacha. TEAM 40 +
verdomme tering Admins met hun kleine pikkies
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:03 schreef Pavement het volgende:
Aan mezelf merkte ik dat ik daar heel anders posten dan elders op fok!, ik paste me aan, aan 40plus. Niet de onderwerpen maar de gedachte van waar uit je post telde daar.
Wordt ze oma?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef FANN het volgende:
Yvonne heeft trouwens nu wel iets anders aan haar hoofd dan 40+
Dat weet ik niet, dat was in elk geval leuker nieuws geweest...quote:
Dat is minder goed nieuwsquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat was in elk geval leuker nieuws geweest...
LIF / Mammapoli deel 16 Dag lieve Mthld
ja...quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat was in elk geval leuker nieuws geweest...
LIF / Mammapoli deel 16 Dag lieve Mthld
Hoi draakje, ja,is nie best ....quote:
Nee das zeker niet best, maar geen uitzaaiingen dus das weer beter.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi draakje, ja,is nie best ....
ik zie je overal posten dat je geslaagd bent, gefeliciteerd natuurlijk, maar voor wat ben je geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |