Maar die zag je wel scherp neem ik aanquote:Op donderdag 16 april 2015 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word altijd een beetje duizelig van onscherpe foto's. Mijn exzwager en zijn broers hadden ook van die figuurtjes.
ja, die zag ik live, dat scheelt een boelquote:Op donderdag 16 april 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die zag je wel scherp neem ik aan
MLN is ook echt druk ....quote:Op donderdag 16 april 2015 21:37 schreef Soury het volgende:
Jeah iedereen in MLN of Radio [ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
MLN is ook echt druk ....![]()
Iedereen is van slag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je van echt slow chatten houdt is het de ideale plek.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
MLN is ook echt druk ....![]()
Iedereen is van slag....
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
Als troostmag ik die met de streepjes reserveren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een streepjescode van E nummers.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag ik die met de streepjes reserveren?
daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een streepjescode van E nummers.
Die bestaat niet meerquote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag ik die met de streepjes reserveren?
En ik leef nogquote:Op donderdag 16 april 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een streepjescode van E nummers.
ik ben op zijn vroegst over een paar weken in de buurt, tegen die tijd is er niks overquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op is op en dan is het over ... Morgen nog een paar.... en klaar
Ja helaas.... Maar misschien wil je dan wel wat anders... Kan altijd geregeld wordenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben op zijn vroegst over een paar weken in de buurt, tegen die tijd is er niks over
riep je?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
van het eerste uur ?
nee maar ff serieus ik ben jullie groupie wel, toch niks beters te doen
Viel wel mee...quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Frisjes? Ben niet niet meer buiten geweest na donker
Dat is waar.... ik heb eigenlijk niks te vertellen, ik kwam even kijkenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een warme arm om je heen valt het altijd mee
Er zijn nog een paar bonbonnetjs over...quote:Op donderdag 16 april 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar.... ik heb eigenlijk niks te vertellen, ik kwam even kijkengewoonte die nog moet
slijten
Maar die heb je al aan doedezemaar beloofdquote:Op donderdag 16 april 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar bonbonnetjs over...
Nee hoor.... Die weet dat ze al op zijn wanneer ze in de buurt komt....quote:Op donderdag 16 april 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die heb je al aan doedezemaar beloofd
ah...dan spring ik straks op mijn fietsquote:Op donderdag 16 april 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor.... Die weet dat ze al op zijn wanneer ze in de buurt komt....
Top... Ik ben nog wel wakkerquote:Op donderdag 16 april 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...dan spring ik straks op mijn fietsover een uurtje ben ik bij je
Nee niemand riep jequote:
ik ben niet zo vlotquote:Op donderdag 16 april 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
Ze zit nu op de fiets , dus hoort je niet
Mensen uit Noord zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de pont laat op zich wachten.... Mensen uit Noord hebben altijd een excuus...
Dat zeg ik niet .... En jij woont er slechts, je komt ergens anders vandaan ... Net als ik geen Amsterdammer in bloed en nieren benquote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Mensen uit Noord zijn niet te vertrouwen
Daarom kan ik dat ook zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet .... En jij woont er slechts, je komt ergens anders vandaan ... Net als ik geen Amsterdammer in bloed en nieren ben
Ongezien team Sacha. TEAM 40 +quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:29 schreef sacha het volgende:
gewoon omdat het kan
omdat het er nog niet was
en het er ook niet zal blijven
wens hier iedereen goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, beterschap, sterkte, welterusten of ongezien de tyfus
Gos, ik denk waar haal je die qoute vandaan?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ongezien team Sacha. TEAM 40 +
verdomme tering Admins met hun kleine pikkies
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:03 schreef Pavement het volgende:
Aan mezelf merkte ik dat ik daar heel anders posten dan elders op fok!, ik paste me aan, aan 40plus. Niet de onderwerpen maar de gedachte van waar uit je post telde daar.
Wordt ze oma?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef FANN het volgende:
Yvonne heeft trouwens nu wel iets anders aan haar hoofd dan 40+
Dat weet ik niet, dat was in elk geval leuker nieuws geweest...quote:
Dat is minder goed nieuwsquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat was in elk geval leuker nieuws geweest...
LIF / Mammapoli deel 16 Dag lieve Mthld
ja...quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat was in elk geval leuker nieuws geweest...
LIF / Mammapoli deel 16 Dag lieve Mthld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |