Met je Tommy Gun op de achterbank...quote:Op donderdag 16 april 2015 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
mijn oogleden waaien niet meer weg en in een cabrio vond ik altijd heerlijk (mijn ex had een PT Cruiser cabrio)
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je Tommy Gun op de achterbank...
[ afbeelding ]
Ik had er eentje met een gewoon dakquote:Op donderdag 16 april 2015 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
(mijn ex had een PT Cruiser cabrio)
Wat voor kleur ? E. had een zwartequote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
Wat voor kleur ? E. had een zwarte
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:13 schreef just me het volgende:
Hij heeft 'm net afgelopen weekend verkocht werd toch te duur, dat ding zoop, net zoals z'n baasje
had je met die zak geld ook een PT kunnen kopenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]Die van mij was een leasebak.... Ik had hem tot 2004. Net toen de leaseperiode om was mocht ik ook weg
Wel met een zak geld, maar toch
Had gekund idd, maar ik kreeg een andere auto bij een andere baan..... Oh nee dat was pas 2 jaar laterquote:Op donderdag 16 april 2015 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
had je met die zak geld ook een PT kunnen kopen
ach je hebt nu een fietsquote:Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had gekund idd, maar ik kreeg een andere auto bij een andere baan..... Oh nee dat was pas 2 jaar later
Zoveel heb ik ook, alleen is 1 kapot en staat de andere in Amersfoortquote:
mijn fiets staat al 10 jaar ofzo in de schuur, met inmiddels een lekke bandquote:Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel heb ik ook, alleen is 1 kapot en staat de andere in Amersfoort
Daar staat nog een vouwfiets en de fietsen van mijn zoon, allen lek.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn fiets staat al 10 jaar ofzo in de schuur, met inmiddels een lekke band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor het lange wachten
leuk goedmakertjequote:Op donderdag 16 april 2015 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Bonbon assorti.... De eerste was erg lekker
kijk uit voor witte cokequote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sprak net mn dochter en die is vn plan om samen met nog 2 vriendinnen een jaar of .. langer naar Amsterdam te komen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |