ik was aan het zappen...quote:
Komt uit het Surinaams dat woord.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:25 schreef trippy_trippy het volgende:
HOSSEL
1) Handelen om te overleven op wat voor een manier dan ook
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenb
Ohh sranangquote:Op donderdag 16 april 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt uit het Surinaams dat woord.
dit snap ik nou weer nietquote:Op donderdag 16 april 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was aan het zappen...
ik kwam een leuke vraag tegen voor APK![]()
TTK / Verhaaltje Jip en Janneke gezocht
de wakamanquote:Op donderdag 16 april 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt uit het Surinaams dat woord.
Ik heb al zo vaak ouwe kerels gezien waarvan ik het totaaaaal niet erg vind als ze aan mij zouden willen komen.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
Ik zie zat oude kerels waarvan ik denk kijk eens in de spiegel voordat je de deur uitgaat en was dan binnen geblevenquote:Op donderdag 16 april 2015 04:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak ouwe kerels gezien waarvan ik het totaaaaal niet erg vind als ze aan mij zouden willen komen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie zat oude kerels waarvan ik denk kijk eens in de spiegel voordat je de deur uitgaat en was dan binnen gebleven
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:07 schreef chufi het volgende:
Word ik net opgebeld dat mijn 2 brillen klaar zijn... En ik had afgelopen maandag ook al 1 opgehaald... Ben benieuwd... Vanmiddag weet ik meer
daar kan ik helemaal niks meequote:Op donderdag 16 april 2015 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En als ze in een Posrche zitten?
dan waait dat toupetje weg!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En als ze in een Posrche zitten?
mijn oogleden waaien niet meer weg en in een cabrio vond ik altijd heerlijk (mijn ex had een PT Cruiser cabrio)quote:Op donderdag 16 april 2015 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je ooglid slaat voor je ogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |