iets met t'squote:
Ja dat is wel lekker op zijn tijd.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Piet piraaat was ik weg dan die winterslaap was goed te doen
Ik weet niet of ze me mee nemen ... 15 jaar terug lag dat anders ...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat straks in elk geval lekker mee naar feestjesen uitstapjes enzo....
ja jaquote:Op woensdag 15 april 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me mee nemen ... 15 jaar terug lag dat anders ...
En dat soort feestjes wil ik dat nog wel ...
Gewoon dr thuis sauna... Samen met dr zoons etc zit je daar dan... Warm zonder dat er echt iets wil groeien danquote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja jain de sauna met de Finse schonen enzo... ik herinner me nog wel het één en ander van je wilde verhalen...
o jah. die zoon was ik effe vergetenquote:Op donderdag 16 april 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon dr thuis sauna... Samen met dr zoons etc zit je daar dan... Warm zonder dat er echt iets wil groeien dan
Kom jij uit Assen dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat het geen Familie van me is
Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Tja, ik ben er niet ingevallen, daar laat ik het dan ook maar bij.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[..]
TT is wel grappig en daar laat ik het bij weer,
Sas was weer bezig en daar anticipeerde ik wat op ...quote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
TT is wel grappig en daar laat ik het bij weer,
Roddelen doe je meestal over iemand die er niet is op dat moment.quote:
Ohja goed dat je het zegtquote:Op donderdag 16 april 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Roddelen doe je meestal over iemand die er niet is op dat moment.
In deze sc zijn ze je vergeten als je er niet bent.
Ga je nu weg zodat we je weer vergeten tot je weer terugkomt?quote:
Nog even en je hebt het veel te druk voor Fokquote:Op donderdag 16 april 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doen wij ook wel eens in de nacht
Nee ik blijf.. Vervelend hèquote:Op donderdag 16 april 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je nu weg zodat we je weer vergeten tot je weer terugkomt?
flauwquote:Op woensdag 15 april 2015 23:55 schreef drakin het volgende:
Dit soort dingen vraag je maar in het 40+ topic
Kansloze.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:19 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gangstertaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |